1

بهترین زمان از روز برای معامله در فارکس چه ساعتی است؟

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1399/10/19 منتشر شده است

بهترین زمان از روز برای معامله در فارکس

بالاترین رتبه‌های تلویزیون در چه زمانی از روز است؟ اگر پاسخ شما زمان بیشترین مخاطب است، جواب شما درست خواهد بود! آیا میدانید این مسئله حتی در بهترین زمان از روز برای معامله در فارکس نیز کاربرد دارد؟ اجازه دهید برای شما توضیح دهیم.

موضوع این مقاله بیشتر در آموزش فارکس صدق می کند و شما نمی توانید از این مطلب در آموزش بورس استفاده کنید. به هیچ وجه فرقی نمی کند که در بهترین بروکر فارکس که در بازار ایران حضور دارد معامله می کنید یا در بدترین بروکر. تمام بروکرهای خوب و بد این بازار به  ساعت های شلوغی و خلوتی بازار واکنش نشان می دهند. به هیچ وجه فرقی نمی کند که معتبرترین بروکرهای فارکس را برای معامله انتخاب می کنید یا یک بروکری که اعتبار ندارد، این مسئله ربطی انتخاب بروکر خوب و بد ندارد.

صحبت از اعتبار بروکر شد من چند بروکری که اعتبار لازم برای معاملات دارند را به شما معرفی می کنم که شامل لایت فارکس، هات فارکس و فارکس تایم می شوند که فارکس تایم از بازار ایران خارج شد و تمام مشتریانش به یک بروکر دیگر پیوستند.

این چه ربطی به بازارهای معاملاتی دارد؟ خوب، درست مثل تلویزیون، "رتبه بندی" (یا همان نقدینگی) در زمانی که شرکت کنندگان بیشتری در بازار وجود داشته باشند در بالاترین حد خود قرار می‌گیرد.

به طور منطقی، فکر می‌کنید که این اتفاق در طول زمان همپوشانی بین دو بازار رخ خواهد داد. اگر شما اینگونه فکر می‌کنید تا حدودی حق با شماست. اجازه دهید در مورد برخی از ویژگی های دو بازار همپوشان توضیح دهیم تا ببینید که چرا معامله در این زمان بازار فارکس بسیار برای اسکلپرها خوب است.

. معامله در بازار فارکس

تداخل بازارهای توکیو - لندن

نقدینگی در طول این بازار به چند دلیل بسیار اندک است. به طور معمول، جنبش زیادی در طول بازار آسیا وجود ندارد، بنابراین، به محض رسیدن بعد از ظهر، دوره وقت گذراندن بیهوده فرا می‌رسد. وقتی معامله گران اروپایی رفتن به دفاتر خود را آغاز می‌کنند، معاملات می‌تواند خسته کننده باشد زیرا نقدینگی افت می‌کند. این امر می‌تواند زمانی ایده آل برای پیدا کردن راه حل، و یا جستجو برای یافتن معاملات بالقوه برای انجام در بازارهای لندن و نیویورک است. استراتژی فارکس شامل مراحل مختلف مثل انتخاب بروکر فارکس، انتخاب ساعت معامله درست، مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار می شود. بازار در زمان های مختلف واکنش های متفاوتی دارد که در طول زمان مرتبا تکرار می شود، پس باید یاد بگیرید که بهترین زمان برای معامله در فارکس چه تایمی می باشد.

تداخل بازارهای فارکس لندن - نیویورک

این زمانی است که ابتکار واقعی آغاز می‌شود! شما به معنای واقعی کلمه، صدای فشردن استخوانهای انگشت معامله گران را در طول این زمان می‌شنوید، چرا که آنها می دانند کارشان در آمده است! این شلوغ ترین زمان از روز است، که معامله گران از دو تا از بزرگترین مراکز مالی لندن و بازار نیویورک نبرد را در آن آغاز می‌کنند.

در طی این دوره است که می‌توانیم برخی از نوسانات بزرگ را ببینیم، به ویژه هنگامی که گزارش های خبری از ایالات متحده و کانادا منتشر می‌شوند. بازار فارکس در زمان های مختلف همچنین می‌توانند با آخرین اخباری که از اروپا منتشر می‌شوند تحت تاثیر قرار بگیرند.

در بازار فارکس، شما نیاز دارید که بدانید بهترین زمان از روز برای معامله در فارکس چه ساعتی است و هر کالا را در چه زمانی می توانید معامله کنید. مثلا بهترین زمان معامله طلا در فارکس چه ساعتی است. چه زمانی نقدینگی بازار بیشتر است و چطور باید مطابق نقدینگی بازار معامله کرد. همانطور که در مقاله های قبل گفته شد، سیستم های معاملاتی متفاوتی در بازار فارکس وجود دارد. استفاده از این سیستم ها به متغیر های زیادی بستگی دارد. یکی از مهمترین متغیر ها در این بازار، زمان است. شما مطابق ساعت ها، باید استراتژی معاملاتی خود را تغییر دهید.این مسئله یکی از مهمترین مسائل آموزشی است که شما را در کوتاه مدت، در مسیر موفقیت قرار می دهد. در دوره خصوصی آموزش فارکس گروه بورسا، استراتژی های متفاوتی به شما آموزش داده شده، از استراتژی های معاملاتی معمولی گرفته تا استراتژی طلا ، تا برای تمام نوسانات بازار در زمان های مختلف برنامه داشته باشید.

اگر هر گونه روند در طول بازار اروپا پایه ریزی شود، می‌توانیم تداوم روند را ببینیم، چنانکه معامله گران بازار فارکس در ایالات متحده تصمیم می‌گیرند وارد عمل شده و پوزیشن‌های خود را پس از مطالعه آنچه در اول روز اتفاق افتاده است تشکیل دهند. هر چند، در پایان این بازار باید خیلی مراقب باشید، چرا که برخی از معامله گران اروپایی ممکن است پوزیشن‌های خود را ببندند، که می تواند منجر به چند حرکت نوسانی درست قبل از زمان ناهار در ایالات متحده گردد.

بیشتر بخوانید: اصول مدیریت سرمایه در فارکس

98 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link