1

بررسی بروکر کپیتال اکستند و نحوه ثبت نام در آن (تصویری)

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1401/12/2 منتشر شده است

بروکر کپیتال اکستند (Capitalxtend)

بروکر Capitalxtend یکی از مدرن ترین بروکر های حال حاضر بازار فارکس به شمار می رود. این بروکر از 3 سال پیش فعالیت خود را در بازار فارکس شروع کرده و نسبت به بروکرهایی که به تازگی در بازار ایران فعالیت خود را شروع کرده اند فعالیت های منسجمی را داشته و پروموشن های هیجان انگیزی را ارائه می دهد. البته که این بروکر مجوز فعالیت در بازارهای جهانی را داشته و در همین چند سالی که در بازارهای مالی فعال بوده جوایز زیادی را کسب کرده که نشان از داشتن یک تیم قوی دارد که کار خودش را خوب بلد است.

شایان ذکر است که تیم اصلی‌ پشت سر این بروکر همان تیم فارکس تایم است که از اعتبار مناسبی در بین ایرانیان برخوردار بوده و بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت و خدمات‌دهی در بازارهای مالی را داشت که البته در حال حاضر با ایران قطع همکاری کرده است، شاید بتوان این مورد را نقطه قوتی برای بروکر تازه کار کپیتال اکستند در نظر گرفت.

 

آشنایی با بروکر کپیتال اکستند

ورود به وبسایت اصلی کپیتال اکستند

 

انواع حساب های بروکر کپیتال اکستند

پیش از آنکه به سراغ نحوه ثبت نام در بروکر کپیتال اکستند برویم بهتر است با انواع حساب های این بروکر آشنا شوید. هر زمان که بخواهید می توانید مراحل ثبت نام فارکس را در این بروکر با فشردن دکمه ثبت نام کامل کنید و ما در این مقاله راجع به این مراحل صحبت خواهیم کرد تا شما را در انتخاب بروکر راهنمایی کنیم.

کپیتال اکستند چه حساب‌هایی ارائه می‌دهد؟

در این بروکر شما با گستره حساب ها مواجه می شوید که پاسخگوی نیاز های کاربران مختلف بازار است .البته میزان سپرده گذاری برای فعال سازی هر حساب هم متفاوت است.

 

انواع حساب ها در بروکر کپیتال اکستند

 به طو کلی 4 نوع حساب   STANDARD،ECN، PRO ECN و PLATINUM در این بروکر ارائه شده است.

  • حساب استاندارد: حداقل واریز ۱۰۰$ است. کمیسیون معاملات آن صفر است. کمترین حجم معاملاتی آن ۰.۰۱ لات بوده و اهرم معاملاتی ۱:۱۰۰۰ نیز ارائه شده است. میزان اسپرد معاملات شناور از ۳ آغاز می‌شود. برای کاربران تازه وارد این حساب بهترین گزینه است. البته اسپرد آن کمی بالاتر از حساب های دیگر است وبه معنای پرداخت هزینه بیشتر به بروکر است که می توانید پس از پیدا کردن مهارت در معامله گری به حساب های ECN مهاجرت کنید که هزینه کمتری بابت هر معامله بپردازید.

 

  • حساب ECN حداقل واریز  $200 است . کمیسیون معاملات صفر بوده و حداقل حجم لات ۰.۰۱. است .اهرم معاملاتی تا ۱:۱۰۰۰ ارائه شده است . میزان اسپرد معاملات به صورت  شناور از ۱.۶ پیپت آغاز می‌شود. به تحقیق این حساب یکی از بهترین حساب های بازار فارکس محسوب می شود به خصوص برای کسانی که می خواهند روی فلز گرانبهای طلا معامله کنند.
  • حسابد : ECN PRO در این حساب معاملاتی حداقل واریز 500 $ است. این بدان معناست که شما برای فعال سازی این حساب این مبلغ را باید واریز کنید و در دفعات آینده می توانید با هر مبلغی که مورد نظرتان بود حساب را شارژ کنید.کمیسیون ۳$ ثابت به ازای هر سمت معامله (یعنی هم باز کردن و هم بستن معامله جمعاً ۶ دلار کمیسیون دارد). حداقل لات ۰.۰۱ و اهرم معاملاتی ۱:۱۰۰۰ ارائه شده است. میزان اسپرد شناور از ۰.۲ آغاز می­شود.
  • حساب پلاتینیوم: حداقل واریزی 25000 $است. کمیسیون معاملات صفر بوده و حداقل لات 0.01 است. اهرم معاملاتی 1:500 ارائه شده و اسپرد شناور آن  از 0.2 آغاز می شود، یعنی نسبت به حساب استاندارد و ECN که بدون کمیسیون هستند اسپرد کمتری نیز دارد.

افتتاح حساب

اعتبار بروکر کپیتال اکستند

اگر نام بروکر کپیتال اکستند را شنیده‌اید و به دنبال بررسی ویژگی‌های این بروکر هستید با ما همراه باشید. یکی از سوال هایی که در زمان ثبت نام و سرمایه گذاری برای کاربران بازار فارکس پیش می آید میزان اعتبار و محل ثبت بروکر است که در این قسمت آن را مورد بررسی قرار می دهیم

آیا کپیتال اکستند امنیت کافی دارد؟

این بروکر دارای تائیدیه وزارت اقتصاد قزاقستان است  که البته می توان گفت این مجوز یک رگوله معتبر بین المللی بشمار نمی رود

مجوز آژانس مقررات و توسعه بازارهای مالی جمهوری قزاقستان بروکر کپیتال اکستند

شایان ذکر است که بروکر کپیتال اکستند عضو سازمان FINACOM نیز می‌باشد. این سازمان به عنوان یک نهاد مستقل و بی طرف در حل اختلافات بین مشتری و بروکر عمل می‌کند، که تا سقف ۲۰۰۰۰ یورو جبران خسارت می کند. توجه داشته باشید که این رگولاتوری محسوب نمی‌شود و عملا مثل بیمه سرمایه است آن هم در مواقعی که بروکر دچار مشکل شود.

اما نکته مثبت دیگر اینجاست که این بروکر + توانسته تاییدیه VMT را که زیر مجموعه FINACOM است را دریافت کند. این یک گواهی حسن نیت برای تایید اجرای موفق معاملات به حساب می‌آید. در زیر می‌توانید تصویر استعلام این مجوز را مشاهده کنید.

مجوزهای بروکر کپیتال اکستند

تصویر مجوز FINACOM بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند مجوز فعالیت در اروپا را ندارد، و به همین دلیل هیچگونه رگولاتوری مختص این حوزه قضایی را دریافت نکرده است. برای ثبت بروکر باید از هر ناحیه مجوزهای مخصوص خود را بگیرید. به همین دلیل است که خیلی از بروکرها اجازه فعالیت در کشورهایی مثل کانادا و آمریکا را ندارند. کار با این کاربرها نمی تواند با اهرم های پایینی که ارائه می شود درآمدزا باشد.شرکت کپیتال اکستند با مسئولیت محدود در سنت وینسنت گرنادین‌ها به ثبت رسیده است. در تصویر زیر می‌توانید جزئیات این شرکت را مشاهده نمایید. محل ثبت بروکرهای فارکسی بیشتر در همین ناحیه است به خاطر قوانین مالیاتی آسانی که دولت این کشور ارائه می دهد.

بروکر کپیتال اکستند

 

 

 

پشتیبانی و ارتباط

کپیتال اکستند سایت با پشتیبانی کامل فارسی دارد که در سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روزه هفته پاسخگویی آنلاین انجام می‌شود. همچنین می‌توانید به آدرس support@capitalxtend.com ایمیل ارسال نمایید. 

جهت ارتباط با شرکت می­توانید با شماره ۰۰۴۴۸۰۰۰۴۱۸۴۷۱ تماس حاصل نمایید. آدرس پشتیبانی تلگرام نیز پس از ساعات اداری پاسخگو هستند: Enquiry_capitalxtend

کپیتال اکستند، جهت جلب رضایت کاربران نیز آکادمی فارکس در سایت خود راه­اندازی کرده و محتویات آموزشی مورد نیاز جهت معامله­گری در فارکس را از سطوح مبتدی تا حرفه ای به صورت  رایگان در اختیار کاربران قرار داده است؛ که البته بروکر­های زیادی این اقدام مشابه را انجام داده­اند و جزء ویژگی­های متمایز بروکر محسوب نمی­گردد.

ابزارهای قابل معامله  فارکس در بروکر کپیتال اکستند

پس از آنکه ثبت نام فارکس خود را در بروکر کپیتال اکستند نهایی کردید می توانید روی نماد ها و کالاهای مختلف معامله کنید. در این قسمت سعی کرده ایم تا شما را با گستره این کالاها آشنا کنیم.

  • فارکس: 42 جفت ارز فارکس را می توانید معامله کنید.
  • فلزات : 7 فلز شامل طلا ، نقره، مس، روی، الومینیوم، روی و پلاتینیوم را معامله کنید.
  • کالاها: امکان معامله 11 کالا شامل نفت خام و نفت برنت، گاز ، گندم، سویا و … را دارید.
  • شاخص ها: شما می توانید 16 شاخص از جمله شاخص داوجونز، نزدک و شاخص بورس های ژاپن، المان، انگلیس ، ایتالیا، چین، روسیه و همچنین شاخص دلار را معامله کنید.
  • سهام: شما می توانید 142 سهم شرکت های بزرگ دنیا از جمله تسلا، اپل ، گوگل ، آمازون،  BOA و … معامله کنید.
  • کریپتوکارنسی ها: 20 رمز ارز شامل بیتکوین، اتریوم، لایتکوین، دش، بیتکوین کش و اتریوم کلاسیک.
  • اوراق قرضه: امکان معامله اوراق قرضه آمریکا و آلمان را دارید.

 

روش های واریز و برداشت در کپیتال اکستند

راه های متفاوتی برای واریز و برداشت در بروکر در کپیتال اکستند وجود دارد و این انتخاب شما خواهد بود که کدام روش را انتخاب کنید. روش اول واریز و برداشت ریالی است که خود بروکر برای شما انجام می دهد و تنها شما نیاز دارید تا با مدیران حساب خود از طریق چت زنده یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط شوید تا این راه را برای شما مشخص کنند. شماره حساب به شما داده می شود و پس از اعلام واریزی به مسئول مربوطه حساب شما شارژ می شود. راه دوم از طریق صرافی های کریپتویی است که سرعت بالایی دارد. شما نیاز دارید در صرافی های ایرانی حساب داشته باشید و پس از آن انتقال پول را به راحتی انجام دهید.در حال حاضر نیز به ازای واریز موجودی، ۳۰ درصد بونوس قابل معامله و ضرر دریافت می‌کنید (یعنی می‌توانید از بونوس در معامله هم استفاده کنید و در کل بالانس شما لحاظ می­گردد).

 

کپی تریدینگ کپیتال اکستند چیست؟

کپی تریدینگ کپینال اکستند مختص کسانی است که نمی خواهند خودشان معامله انجام دهند که به دلایل متفاوت است. یا آموزش ندیده اند یا وقت معامله کردن ندارند و ترجیح می دهند تا معامله گران حاذق معامله کنند و معامله های این افراد روی حساب شان کپی شود. لازم به ذکر است که در این مکانیزم هیچ دسترسی توسط مدیران کپی ترید به حساب شما وجود دارد و امنیت این مکانیزم بالاست. همچنین در سیستم کپی تریدینگ کپیتال اکستند درصد سودی که مدیران کپی ترید از شما می گیرند مشخص است. همچنین شما می توانید عملکرد مدیران کپی ترید را در ماه های گذشته مشاهده کنید.

 

نحوه ثبت نام بروکر کپیتال اکستند برای ایرانیان

برای ورود به فارکس و ثبت نام در بروکر کپیتال اکستند ابتدا وارد وب سایت رسمی این بروکر شوید. این بروکر زبان فارسی را پشتیبانی کرده و بسیار راحت می توانید با سایت آن کار کنید.

اگر این وب سایت برای شما به صورت انگلیسی باز شد ، می توانید از گوشه بالا سمت راست زبان آن را به فارسی تغییر دهید تا راحتتر با آن کار کنید. حال همانطور که در شکل مشاهده می کنید بر روی گزینه تجارت را شروع کنید ، کلیک کرده و وارد صفحه ثبت نام شوید.

 

ثبت نام در کپیتال اکستند

ثبت نام در کپیتال اکستند

 

ثبت نام در کپیتال اکستند

در این قسمت اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق و کامل به زبان انگلیسی وارد کنید.

 نام، نام خانوادگی ، انتخاب کشور ، شماره تماس ، و نیز ایمیل معتبر و رمز عبور اطلاعاتی هستند که باید دقیق و کامل وارد شوند.

وارد کردن اطلاعات در بروکر کپیتال اکستند

دقت کنید باید شماره تماس و ایمیلتان دقیق بوده و به شکل صحیح وارد شوند. زیرا هنگام واریز و برداشت وجه کد تایید به شماره تلفن شما و نیز ایمیل شما ارسال خواهد شد. حال بعد از وارد کردن اطلاعات به صفحه بعدی هدایت خواهید شد.

در این صفحه یک کد تایید هم برای شما از طریق  ایمیل و پیامک ارسال خواهد شد. کد را در قسمت مشخص شده وارد کرده و وارد کابین شخصی خود شوید.

 در این قسمت روی گزینه تایید حساب کاربری کلیک کرده و مدارک خواسته شده را به بروکر ارسال کنید تا هویت شما مورد تایید قرار گیرد.

ثبت نام در کپیتال اکستند

تایید حساب کاربری

معمولاً تمامی کارگزاری ها برای تایید هویت از یک مدرک شناسایی که می تواند کارت ملی هوشمند، گواهینامه و پاسپورت باشد استفاده می کنند. همچنین برای تایید آدرس سکونت می توانید از قبض گاز، برق که به نام خودتان می باشد و یا هر سند معتبری که آدرس شما با نام شما روی آن درج شده است استفاده کنید. حال مدارک خواسته شده را آپلود کنید تا بعد از چند روز مورد تایید قرار گیرند.

 

تایید مدرک احراز هویت در بروکر کپیتال اکستند

ثبت نام در کپیتال اکستند

در صفحه ای که پس از مرحله قبل وارد آن می شوید سه کادر وجود دارد. دو کادر بالا برای تایید مدرک احراز هویت در بروکر کپیتال اکستند است.

کادر اول برای تصویر روی مدرک و کادر دوم برای تصویر پشت مدرک شناسایی

نکات تایید مدرک احراز هویت:

  • برای تایید هویت میتوانید از شناسنامه،گواهی نامه یا پاسپورت استفاده کنید.
  • حجم تصویر ارسالی نباید بیشتر 10MB باشد.
  • تصاویر باید یکی از فرمت های JPEG,PNG,PDF باشد.
  • هر چهارگوشه مدرک در تصویر قابل مشاهده باشد.
  • عکس چهره،مشخصات فردی و تاریخ صدور و انتقضا خوانا باشد.

اگر تصویر همانند پاسپورت تصویر پشت نداشت در کادر دوم مجدد تصویر اول را وارد کنید.

زیرا تا در هر سه کارت تصویری انتخاب نشده باشد نمیتوانید مدارک را ارسال کنید.

 

تایید مدرک آدرس در بروکر کپیتال اکستند

تایید مدرک آدرس در بروکر کپیتال اکستند

 

تاییدیه حساب در بروکر کپیتال اکستند

کادر سوم از این صفحه برای وارد کردن تصویر احراز محل سکونت شماست.

نکات تایید مدرک آدرس:

  • برای تایید هویت میتوانید از قبض موبایل،قبوض خدماتی یا هر مدرک دیگر دارای آدرس استفاده کنید.
  • حجم تصویر ارسالی نباید بیشتر 10MB باشد.
  • تصاویر باید یکی از فرمت های JPEG,PNG,PDF باشد.
  • هر چهارگوشه مدرک در تصویر قابل مشاهده باشد.
  • مدرک تایید آدرس باید حداقل سه ماه انتقضا داشته باشد و تاریخ انتقضا روی تصویر خوانا باشد.

در آخر روی ارسال مدارک کلیک کنید.

ثبت نام در کپیتال اکستند

وضعیت تاییدیه مدارک در بروکر کپیتال اکستند

کادر تاییدی که نمایش داده می شود نشان دهنده ارسال صحیح مدارک است.برای تایید مدارک باید منتظر تایید بروکر کپیتال اکستند بمانید.روی OK کلیک کنید تا به صفحه اصلی کابین شخصی بازگردید

ثبت نام در کپیتال اکستند.

 

پس از اتمام مراحل احراز هویت، حداکثر تا 24 ساعت نیاز دارید تا منتظر باشید که کارشناسان بروکر کپیتال اکستند، مدارک هویتی شمارا تأیید کنند.البته در همین وضعیت هم شما می توانید که حساب تجاری یا معاملاتی خود را باز کنید.برای این کار از منوی سمت راست، بر روی حساب‌های من کلیک کرده و گزینهٔ افتتاح حساب معاملاتی را انتخاب کنید.

ثبت نام در کپیتال اکستند

در این قسمت می توانید حساب حقیقی یا مجازی انتخاب کنید

حساب آزمایشی(مجازی یا دمو) حسابی است که قادر خواهید بود در آن بدون پرداخت هزینه ای معامله کنید و اگر سودی هم کسب کنید اجازه برداشت نخواهید داشت.

ما در این مثال یک حساب واقعی ایجاد می‌کنیم.

برای این کار باید مشخصات حساب خود را از پنجره سمت چپ مطابق شکل  انتخاب کنید.

در ادامه به توضیحات مربوط به این قسمت می‌پردازیم.

ثبت نام در کپیتال اکستند

 

۱. در ابتدا نیاز دارید نوع نرم‌افزار معاملاتی خود را از بین دو گزینه متاتریدر 4 یا 5 انتخاب کنید.

۲. حالا نوبت به انتخاب نوع حساب معاملاتی می رسد. دقت داشته باشید که نوع حسابتان متناسب با پلتفرمی که در قسمت قبل انتخاب کردید، متغیر است. یعنی حساب هایی که روی متاتریدر 4 هستند ممکن است روی متاتریدر 5 فعال نباشند. به طور کلی برای متاتریدر 4 شما می‌توانید یکی از چهار حساب ECN, Pro Ecn, Standard, Platinum را انتخاب کنید و برای متاتریدر 5 می‌توانید یکی از دو حساب ECN, Pro ECN را انتخاب کنید.

 

 

ثبت نام در کپیتال اکستند

ثبت نام در کپیتال اکستند

۳. در این قسمت مشخص می‌کنید که می‌خواهید حسابتان بدون بهره شبانه باشد یا خیر.

۴. در قسمت چهارم باید نوع ارز پایه حساب معاملاتی خود را انتخاب کنید. این همان ارزی است که با آن می‌خواهید واریز و برداشت به حسابتان را انجام دهید

۵. نوع دستور معاملاتی خود را در این قسمت مشخص می‌کنید.

۶. میزان اهرم یا لوریج مورد نظرتان را در این قسمت انتخاب کنید.

پس از انجام مراحل بالا می توانید روی افتتاح حساب واقعی کلیک کرده و فعالیت خود را آغاز کنید.

پس از انجام این مراحل پیامی مبنی بر موفقیت در ایجاد حساب دریافت خواهید کرد که به این معناست که مراحل بدون هیچ نقصی و به درستی انجام شده اند.

ثبت نام در کپیتال اکستند

در این مرحله اگر وارد ایمیل خود شوید، می‌توانید مشخصات حساب معاملاتی خود را مشاهده کنید.

اطلاعاتی که در این ایمیل وجود دارد را در زیر توضیح داده‌ایم.

ثبت نام در کپیتال اکستند

۱. شناسه ورود همان شماره‌حسابی است که باید در متاتریدر وارد کنید تا به‌حساب معاملاتی شما متصل شود.

۲. این قسمت نیز رمز حساب معاملاتی شمارا مشخص می‌کند.

۳. رمز عبور سرمایه‌گذار برای زمانی است که شما می‌خواهید تاریخچهٔ معاملات خود را به یک سرمایه‌گذار نشان دهید اما نمی‌خواهید که تغییراتی در حساب شما ایجاد کند (برای مثال معامله‌ای را دست‌کاری کند) در چنین حالتی شناسه ورود و رمز سرمایه‌گذار را به شخص موردنظر می‌دهید.

۴. نوع حساب نیز در قسمت چهار مشخص‌شده است.

پس از ایجاد حساب، درصورتی‌که کارشناسان بروکر کاپیتال اکستند، مدارک شمارا تأیید کنند، می‌توانید اقدام به شارژ حساب و معامله کنید.

مقالات مرتبط: 

 

دانلود فایل PDF مقاله بررسی بروکر کپیتال اکستند

9358 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link