1

آشنایی با بروکر ویندزور

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1401/12/2 منتشر شده است

بروکر ویندزور (windsor brokers) از قدیمی ترین بروکرهای بازار فارکس در ایران به شمار می رود و قدمت آن به 25 سال باز میگردد.مقبولیت این بروکر در نزد کاربران ایرانی و خارجی بسیار بالاست و دلیل آن هم خدماتش است که بالاتر الز میانگین بازار است. به همین خاطر طبق تحقیق های صورت گرفته صد ها هزار نفر در این کارگزاری مشغول معامله کردن هستند.


بروکر Windsor با داشتن رگولاتوری CySEC و IFSC دسترسی به بازارهای مالی جهانی را برای کاربرانش راحت کرده است.مطمئنا توضیحاتی که تا اینجا داده شد نمی تواند شما را برای ورود به این کارگزاری قانع کند پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با بروکر ویندزور

همه چیز درباره بروکر ویندزور

بروکر ویندوز مثل بروکر آلپاری که توسط یک زن و شوهر تاسیس شده در ابتدا به عنوان یک تجارت خانوادگی توسط نیکلاس ابوآیتا شروع به کار کرد. این بروکر در سال 1998 پس از اعطای مجوز برای فعالیت های خود توسط بانک مرکزی قبرس تاسیس شد و در سال ۲۰۰۱ شروع به ارائه پلتفرم معامله گری آنلاین کرد. مانند بسیاری از بروکرهای بزرگ بازار این بروکر در بین معامله گران بازار فارکس مطرح نبود اما در طول سال‌ها این شرکت گسترش یافت تا اینکه در سال ۲۰۱۴ پسر نیکولاس یعنی جانی ابوآیتا سرپرستی شرکت را بدست گرفت و مدیر عامل آن شد. با مدیریت جدید، ویندزور بروکرز به یک شرکت سرمایه‌گذاری قابل توجه و بزرگ تبدیل شد.

 این بروکرنوآوری های فراوانی در بازار فارکس داشته که می توان به اضافه کردن کلمه لات برای حجم معامله در سال 2003 اشاره کرد. همچنین در سال 2004 مجوز فعالیتش در کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس را دریافت کرد.این آغازی بود برای گسترش فعالیت های پلترم و در سال 2012 پلتفرم تلفن همراه خود را راه اندازی کرد. در سال 2013، یکی از ده شرکت سرمایه گذاری برتر قبرس بر اساس ذخایر سرمایه توسط CySec (کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس) شناخته شد.

لازم به ذکر است که بروکر ویندزور در سال ۲۰۱۹ موفق شد مجوز کمیسیون اوراق بهادار اردن را دریافت کند.این بروکر خدماتش را به کاربران فارکسی در بیش از ۸۰ کشور جهان از جمله تایلند، اندونزی، مالزی، آفریقای جنوبی، دبی، کنیا و ایران ارائه می‌دهد.

لینک سایت اصلی ورود به بروکر ویندزور | ثبت نام بروکر ویندزور

این بروکر از زبان فارسی پشتیبانی می کند و بهمین خاطر کار کردن با آن چالش برانگیز نیست. دسترسی شما به اطلاعات  با وجود زبان فارسی آسان خواهد بود. اگر برای ثبت نام فارکس خود تصمیم مشخصی نگرفته اید این مقاله به شما کمک شایانی خواهد کرد.

تصویر وبسایت رسمی بروکر ویندزور

 

انواع حساب، مجوزها، راههای واریز و برداشت در سایت windsor brokers جلوی چشم شماست و می توانید از امکانات آن به درستی استفاده کنید. اطلاعات تماس با بروکر و چت زنده سایت هم می تواند راه ارتباطی شما با پشتیبانی و فروش بخش فارسی این بروکر باشد.در ادامه با گروه بورسا همراه باشید تا به بررسی بهتر ویندزور بروکر بپردازیم.

انواع حساب در بروکر ویندزور

این بروکر دو حساب به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید وابسته به میزان سرمایه و  سبک معامله گری خود گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ادامه به جزئیات انواع حساب بروکر ویندزور اشاره خواهیم کرد.

  • حساب پرایم:این حساب محبوب ترین حساب بین کاربران ویندزور است.  حداقل واریز اولیه این حساب 50$ بوده که کار را برای افراد تازه وارد راحت می کند. شما نیز می‌توانید در این حساب ثبت نام کنید. حداکثر لوریج این حساب ۱:۱۰۰ بوده و برای معامله در این حساب نیاز به پرداخت کمیسیون وجود ندارد. اسپرد حساب پرایم از ۱ پیپ است. تمام حساب‌هایی که با لینک مقابل افتتاح شود کاملا بدون بهره شبانه خواهد بود. لازم به ذکر است که میزان Stop Out این حساب ۲۰٪ بوده و Margin Call آن ۱۰۰٪ است.

 

  • حساب زیرو : این حساب مناسب افراد حرفه ای است که مدتی در بازار فارکس فعالیت داشته اند. میزان واریز برای فعالسازی حساب ۱۰۰۰$ بوده که با توجه به قیمت دلار کمی بالا محسوب می شود. اسپرد نمادهای اصلی این حساب از ۰ پیپ شروع می‌شود. معاملات شما در این حساب همراه با کمیسیون است میزان تقریبی کمیسیون هر معامله در این حساب به ۸$ می رسد که  با توجه به قیمت کنونی دلار برای کاربرانی با سرمایه پایین، می‌تواند مبلغ قابل توجهی باشد. این حساب هم مانند نسخه پرایم، Stop Out ۲۰٪ و Margin Call در ۱۰۰٪ دارد.

البته که این بروکر یک حساب ویژه هم دارد که به حساب VIP شناخته می شود و حداقل مبلغ واریزی در این حساب 10000$ است. این حساب امکانات ویژه‌ای را به معامله‌گر خواهد داد که می‌تواند برای معامله‌گران حرفه‌ای مناسب باشد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به داشتن مدیر حسابی اختصاصی، کمیسیون بسیار پایین تر و برگزاری جلسات خصوصی با یک تحلیلگر حرفه‌ای اشاره کرد.

ابزارهای قابل معامله در بروکر ویندزور

بروکر Windsor امکان معامله نمادهای معاملاتی زیادی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. در ادامه لیست ابزارهای معاملاتی بروکر Windsor را مشاهده خواهید کرد.

ابزارهای قابل معامله در بروکر ویندزور

ابزارهای قابل معامله در حساب Prime و Zero بروکر ویندزور

  • ۴۴ جفت ارز فارکس
  • ۵ نماد معاملاتی فلزات مانند طلا و نقره
  • 5 نماد CFD کالای انرژی مانند نفت و گاز
  • 6 نماد CFD کالای نرم مانند شکر و قهوه
  • ۲ نماد اسپات مانند نفت برنت
  • 5 نماد CFD شاخص‌های نقدی مانند نزدک و داوجونز
  • 4 نماد CFD اوراق خزانه‌داری 
  • 14 نماد CFD شاخص‌های کشورهای جهان
  • CFD ارزهای 6 کشور
  • 2 نماد CFD فلزات
  • CFD 104 سهام مانند اپل، فیسبوک، گوگل، نتفیلیکس و…
  • 6 نماد CFD صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF)
  • 5 نماد CFD ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم

 

ساعت بروکر ویندزور

ساعت متاتریدر بروکر ویندزور مثل تمام بروکرها بر اساس بانک های مرکزی کشوری است که طرف قراردادشان است. طبیعتا وقتی متاتریدر را باز می کنید متوجه تفاوت زمان بین ساعت متاتریدر و ساعت ایران می شوید.

 

نقد و بررسی تخصصی بروکر ویندزور | Windsor

انتخاب بروکر فارکس جوانب مختلفی دارد. ما در مجموعه بورسا به صورت بی طرفانه راجع به تمام بروکرهای معتبر صحبت کرده ایم و مقایسه آن در لینکی است که در همین خط قرار دارد.

آیا ویندزور بروکرز معتبر است؟ | رگوله بروکر ویندزور

بروکر ویندزور بخاطر رگوله هایی که دارد بروکر معتبری محسوب می شود و مهمترین مجوز آن مجوز کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس یا CySEC است که با نام Windsor Brokers Ltd  در آن به ثبت رسیده و مختص مشتریان اروپایی بروکر می‌باشد. البته که بسیاری از بروکرها این مجوز را در طول زمان کسب می کنند. 

Windsor Brokers Ltd  تحت مجوز شماره 030/04 دارای در این نهاد ثبت شده است. بروکر ویندزور تحت این رگولیشن عمدتا در منطقه اروپایی تحت دامنه windsorbrokers.eu خدمات ارائه می‌دهد.

در زیر می‌توانید جزئیات این رگولاتوری بروکر ویندزور را در وبسایت رسمی نهاد نظارتی مشاهده نمایید.

اعتبار بروکر ویندزور

 

 

جزئیات رگوله CySEC بروکر ویندزور

کاربران ایرانی با این رگوله نمی توانند در بازار فعالیت داشته باشند! بروکر فارکس تایم هم همین رگولاتوری را داشت. اگر سایسک بفهمد که این بروکر به مشتریان ایرانی خدمات می دهد آن ها را با جریمه سنگین روبرو خواهد کرد

البته این بروکر مجوز دیگری هم دارد  مجوز کمیسیون اوراق بهادار اردن یا JSC است. ویندزور با نام Seldon Investment Limited Co  در این رگولاتوری به ثبت رسیده که در عکس زیر مشخص است.

مجوز های بروکر ویندزور

تصویر مجوز JSC بروکر ویندزور

بروکر ویندزور تحت نظارت سازمان خدمات مالی سیشل (FSA) می‌باشد که رگولاتوری با اعتبار پایین است . اما این بروکر با این مجوز می تواند به کاربران ایرانی خدمات رسانی داشته باشد.

جزئیات استعلام مجوز این کارگزاری در تصویر زیر قابل مشاهده است

مجوز های بروکر ویندزور

جزئیات مجوز FSA بروکر ویندزور

چهارمین رگولاتوری بروکر ویندزور، رگولاتوری کمیسیون خدمات مالی بلیز (FSC) می‌باشد. این رگوله از اعتبار پایینی برخوردار است و ایرانیان را نیز پوشش می‌دهد و در شکل زیر هم مشخص است.

 

مجوزهای بروکر ویندزور

 

جزئیات مجوز FSC بروکر ویندزور

علاوه بر موارد بالا، این بروکر دارای مجوز و رگولیشن توسط سازمان بازار سرمایه (CMA) در کنیا است. بروکر با نام تجاری Windsor Markets (Kenya) Limited در این نهاد به ثبت رسیده است.

پلتفرم های معاملاتی ویندزور

متاسفانه بروکر ویندزور تنها امکان استفاده از  متاتریدر ۴  برای کاربران ایرانی اش فراهم کرده است

پلتفرم های معاملاتی ویندزور

بنابراین می‌توانیم نبود متاتریدر ۵ یا cTrader در لیست انتخاب‌هایمان را یک نکته منفی بدانیم (با توجه به این نکته که تعداد قابل توجهی از تریدرها نیز از این پلتفرم استفاده می‌کنند.)

دانلود متاتریدر ۴ برای ویندزور

از طریق زیر می‌توانید پلتفرم‌ متاتریدر را برای بروکر Windsor دانلود نمایید.

 

آموزش بروکر ویندزور

نحوه شارژ حساب بروکر ویندزور

ویندزور روش‌های واریز متنوعی در اختیار کاربران قرار داده است. تقریبا تمامی روش‌هایی که در اکثر بروکرها مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز در این کارگزاری مورد استفاده است. به نحوه شارژ بروکر ویندزور، در ادامه اشاره کرده‌ایم.

  • امکان واریز و برداشت ریالی از طریق صرافی
  • وبمانی
  • بیت‌کوین و سایر رمزارزها

از نظر نحوه واریز و برداشت این بروکر جزو بروکرهای خوب بازار است

نحوه واریز پول به بروکر ویندزور بدون کارمزد و کمیسیون

یکی از مزایای بروکر Windsor این است که اگر بیش از ۲۵۰ دلار واریز نمایید کارمزد آن سیستم واریز‌کننده را به شما بازخواهد گرداند. برای مثال شما اگر از وبمانی استفاده می‌کنید باید هشت دهم درصد کمیسیون به وبمانی پرداخت کنید. ویندزور آن کمیسیونی که وبمانی از شما گرفته را به شما پس می‌دهد.

 

نحوه برداشت از بروکر ویندزور

نحوه برداشت از بروکر هم به راحتی واریز است. شما به آسانی با مراجعه به پروفایل کاربری خود می‌توانید برای برداشت سود و اصل سرمایه اقدام کنید. برای برداشت از حساب هم می‌توانید از همان روش‌های واریز به حساب استفاده کنید.برداشت بصورت ریالی، وبمانی و رمزارزها برای کاربران ایرانی مناسبترین راه هستند. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد واریز و برداشت به پشتیبانی این بروکر پیام بدهید.

اسپرد بروکر ویندزور

پرداخت کمیسیون و اسپرد یکی از دغدغه های کاربران بروکرهای فارکسی است. در بروکر ویندزور شما اسپرد زیادی نمی پردازید و این کاملا یکی از موضوع های نسبی است. یعنی نسبت به بیشتر بروکرهای ایرانی میزان اسپرد این بروکر روی جفت ارزها بسیار پایین است.

پشتیبان بروکر ویندزور

پشتیبانی این بروکر پیشرفت های چشم گیری داشته است و زبان فارسی سایت عملا کار را برای کاربر راحت کرده است

سایت بروکر ویندزور مقاله های آموزشی قابل قبولی دارد و به طور کلی از نظر آموزشی بخاطر وبینارهای هفتگی، جزو بروکرهای برتر بازار است.

در زیر می‌توانید اطلاعات تماس شعبات مختلف بروکر ویندزور را مشاهده نمایید:

شعبه بلیز

  • تلفن: ۳۳۰۱۲۸۰۹۳۰ ۴۴ ۰۰
  • ایمیل: support@windsorbrokers.com
  • آدرس: 35 Barrack Road, Belize City, Belize

شعبه اردن

  • تلفن: ۹۰۹۰ ۶ ۵۵۰ ۹۶۲ ۰۰
  • ایمیل: support.jo@windsorbrokers.com
  • آدرس: 198 Zahran Street Emmar Towers, Amman, Jordan

شعبه Windsor Brokers Ltd (اروپایی)

  • تلفن: ۳۵۷۲۵۵۰۰۷۰۰ ۰۰
  • ایمیل: support@windsorbrokers.eu
  • آدرس: Windsor Brokers Business Center Spyrou Kyprianou 53, Mesa Geitonia 4003 Limassol, Cyprus

بونوس سی دلاری ویندزور

بروکر Windsor به کاربران جدید بونوس ۳۰$ ارائه می‌دهد. این بونوس بین کاربران فارکسی بسیار مشهور است. هم افراد حرفه ای از این بونوس استفاده می کنند و هم افرادی که میخواهند به تازگی وارد این بازار شوند. هیچ ریسکی در این روش متوجه سرمایه شما نخواهد شد. در صورتی که با این مبلغ به سود برسید می توانید به راحتی آن را برداشت کنید.

بروکر ویندزور برای ایرانیان

بروکر ویندزورنکات مثبت فراوانی دارد که باعث شده کاربران بسیاری از فعالیت در این بروکر ابراز رضایت کنند. نکات مثبت این بروکر شامل اعتبار بالا، طراحی عالی وبسایت و ارائه مطالب غنی به زبان فارسی به علاوه برگزاری وبینارهای بسیار خوب است. همچنین نباید رگوله معتبر CySEC ویندزور را هم از یاد ببریم.

حال دوباره به بخش اصلی کار می‌رسیم، بررسی نظرات و تجربیات کاربران داخلی و خارجی این بروکر. در اینجا سعی داریم که با مروری بر نظرات این عزیزان بتوانیم به جمع‌بندی مناسب‌تری در خصوص بروکرها برسیم. خوشبختانه جو منفی‌ای علیه این بروکر وجود ندارد و Windsor توانسته است نظرات کاربران بسیاری را در داخل از کشور جلب کند. بسیاری از کاربران داخلی این بروکر را در کنار آلپاری، روبوفارکس و … از معتبرترین بروکرهای فعال در بازار ایران می‌دانند.

کاربران خارجی نظرات متفاوت‌تری نسبت به ایرانی‌ها داشتند. از آنجایی که این بروکر با بازوی دیگر خود به این کاربران خدمات‌رسانی می‌کند، قاعدتاً نظرات ایشان نیز در مورد دیگر بازوی ویندزور بروکرز می‌باشد. برای بررسی بیشتر نظرات این کاربران می‌توانید از انجمن معتبر FPA (Forex Peace Army) دیدن نمایید.

در کل با توجه به تمامی موارد فوق و نظرات کاربران، می‌توانیم ویندزور را به عنوان یک بروکر معتبر به شما معرفی کنیم، ما باز هم اصرار می‌کنیم که در حین افتتاح حساب، حتما قوانین و شرایط این بروکر را مطالعه فرمایید.

ثبت نام بروکر ویندزور

پس از مطالعه‌ی موارد بالا در صورتی که تصمیم به افتتاح حساب در ویندزور گرفتید،جهت ثبت نام و احراز هویت باید مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا، از لینک سبز رنگ بالای صفحه یا اینجا، وارد وبسایت ویندزور شوید.

پس از ورود به سایت ویندزور می‌توانی با استفاده از منوی کشویی بالای صفحه، زبان سایت را به فارسی تغییر دهید.

انتخاب زبان در بروکر ویندزور

 

 

سپس از کادر سفید رنگ سمت راست، برروی گزینه‌ی ثبت نام کلیک کنید.

 

ثبت نام در بروکر ویندزور

زمانی که به این صفحه می رسید باید مشخصات خود را به صورت دقیق وارد کنید. توجه داشته باشید که از اسم و فامیل غیر واقعی استفاده نکنید. تمام اطلاعات باید به درستی درج شود تا در زمان واریز و برداشت دچار مشکل نشوید

در این قسمت می توانید برای کشور، ایران را انتخاب کنید.

حتما در نظر داشته باشید شماره تلفن خود را بدون صفر وارد کنید و حتما کد کشور را بر روی +۹۸ قرار دهید.

در قسمت ایمیل نیز حتما ایمیلی که به آن دسترسی دارید را وارد کنید. مشخصات حساب و تاییدیه های حساب همه به ایمیل شما خواهد آمد.

توجه داشته باشید که در این قسمت حتما رمز عبور خود را یادداشت کرده و یا به خاطر بسپارید زیرا هم برای مراحل بعدی ثبت نام و هم برای ورود مجدد به کابین ویندزور، به آن نیاز خواهید داشت.

در پایان تیک گزینه‌ی من تایید می‌کنم که آمریکایی نیستم را زده و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

تکمیل ثبت نام در بروکر ویندزور

در این قسمت پس از مشاهده‌ی پیام زیر، بروکر ویندزور یک ایمیل برای تایید کردن ایمیل شما ارسال خواهد کرد

 

ثبت نام در بروکر ویندزور

برای تایید ایمیل خود برروی لینکی که از windsor customer care ارسال می‌شود کلیک کنید.

پس از تایید ایمیل، پیغام زیر برای شما نمایش داده خواهد شد.

تایید ایمیل در بروکر ویندزور

روی دکمه ورود کلیک کرده و ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد قسمت کابین شوید.

 

پرتال بروکر ویندزور

پرتال بروکر ویندزور

در این قسمت از کابین، مشخصات خود را دقیقا با مشخصات درج شده در شناسنامه خود از جمله تاریخ تولید و نوشتار صحیح نام و نام خانوادگی، وارد کنید. در مراحل بعد مدارک خود را باید بارگذاری کنید

سپس روی دکمه بعدی کلیک کنید.

 تکمیل ثبت نام در ویندزور

در این مرحله از ثبت نام در ویندزور ، نیاز دارید آدرس محل سکونت خود را به طور دقیق وارد کنید. در قسمت های بعد برای شما توضیح داده می شود که نیاز دارید یک قبض از این آدرس بفرستید. لطفا شماره تلفن و شماره همراه خود را به صورت صحیح وارد کنید. 

 

در این قسمت ، بروکر ویندزور از شما اطلاعات شغلی و میانگین درآمد سالیانه‌تان را می‌خواهد.

این میزان را بر حسب دلار محاسبه کرده و از منو انتخاب کنید.

سپس برروی گزینه‌ی بعدی کلیک کنید.

 

انتظارات معاملاتی در بروکر ویندزور

در این بخش باید انتظارات معاملاتی خود را وارد کنید. و در قسمت بعدی باید میزان اهرم یا همان لوریج خود را متناسب با نیازتان انتخاب کنید .

انتخاب میزان لوریج در بروکر ویندزور

توافقنامه در بروکر ویندزور

جهت تمیل مراحل ثبت نام در بروکر ویندزور باید توافقنامه حساب مشتری و شرایط معاملاتی را مطالعه کرده و در صورت داشتن توافق با قوانین ویندزور، تیک این دو گزینه را بزنید .

سپس برروی بعدی کلیک کنید.

تکمیل ثبت نام در بروکر ویندزور

در قسمت بعد باید ارز پایه‌ی حساب خودرا  می توانیدانتخاب کنید یعنی ارزی که با آن محاسبات حساب شما انجام می‌شود.سپس نوع حساب و رمز عبوری که در ابتدای ثبت نام انتخاب کرده بودید را وارد کنید. سپس برروی ارسال(یا پایان ) کلیک کنید.بعد از اتمام این مراحل اگر وارد کابین خود شوید، با مراجعه به صفحه اصلی کابین، می‌توانید حسابی که ایجاد کرده‌اید را مشاهده کنید.

 

تکمیل ثبت نام در بروکر ویندزور

احراز هویت در بروکر ویندزور

اگر به پایین همین صفحه مراجعه کنید پیام زیر را مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد که مشخصات شما نیاز به احراز هویت دارد.

برای انجام مراحل آن، برروی آپلود کلیک کنید.

 

احراز هویت در بروکر ویندزور

  • در این مرحله ابتدا باید مدارک مربوط به محل سکونت خودرا ارسال کنید.

در این قسمت می‌توانید از مدارک زیر برای این کار استفاده کنید.

  • اجاره نامه (تمام صفحات)
  • قبض آب، برق یا گاز که نهایتا تا ۶ ماه قبل هست.
  • دفترچه حساب بانکی
  • صوتحساب بانکی

در صورتی که می‌خواهید از اجاره نامه استفاده کنید، اگر اجاره نامه به نام همسر و یا پدر یا مادر شما هست نیز می‌توانید از آن استفاده کنید .

فقط باید صفحه دوم شناسنامه خود را نیز بارگذاری کنید.

اگر از صورت حساب بانکی خود می‌خواهید استفاده کنید، توجه کنید که باید آدرس، نام و کد ملی شما در آن درج شده باشد.

همچنین برای تهیه قبض نیز باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و قبض فیزیکی دریافت کنید.

توجه کنید سند ماشین در این قسمت مورد قبول نیست

 تایید آدرس در بروکر ویندزور

جهت ارسال مدارک هویتی باید یکی از مدارک زیر را انتخاب کرده و تصویر آن را ارسال کنید.

  • کارت ملی جدید
  • شناسنامه پاسپورت
  • گواهی نامه
  • کارت پایان خدمت(برای آقایان)

توجه کنید منظور از آی دی کارت همان کارت ملی و یا شناسنامه‌ی شما است.
همچنین توجه کنید که مدارک هویتی حتما باید به صورت پشت و رو عکس گرفته شود.

تایید هویت در ویندزور

توجه داشته باشید که برای ارسال مدارک حتما نکات زیر را رعایت کنید.

  • استفاده از اسکنر، تلفن های هوشمند یا دیجیتال و یا دوربین وب ( با کیفیت حداقل 8MP ) توصیه می‌شود
  • تصاویر اسکن شده باید دارای رزولوشن بیش از 300 dpi باشد و اندازه اسکن به اندازه سایز مدرک کاهش یافته باشد. گذرنامه 130mm X 90mm، گواهینامه رانندگی 55mm X 90mm و یورو آی دی 130mm X 90mm.
  • تصاویر رنگی و غیر محو باشند
  • فایل از نوع JPG و یا PNG باشد
  • لبه های عکس مشخص باشد
  • زاویه عکس برداری از مدارک ۹۰ درجه و از بالا باشد
  • مطمئن شوید که حجم مدارک بین ۱۰۲ کیلوبایت تا ۱۵ مگابایت است و بیشتر یا کمتر نیست

برای تنظیم ابعاد عکس اگر به فوتوشاپ دسترسی ندارید، می‌توانید از نرم‌افزار Paint استفاده کنید.
در پایان این مرحله باید صبر کنید تا مدارک شما توسط کارشناسان ویندزور بررسی و تایید شود.
پس از تایید مدارک، شما می‌توانید اقدام به واریز و جه و معامله کنید.

مقالات مرتبط:

 

دانلود فایل PDF مقاله آشنایی با بروکر ویندزور

 

 

9360 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link