1

کسب درآمد دلاری با دریافت آموزش و سیگنال رایگان فارکس

ارسال توسط : آرمان امیراحمدی در 1400/8/11 منتشر شده است

کسب درآمد دلاری

حالا که این صفحه را باز کردی بدون که قراره زندگیت آروم آروم عوض بشه. قراره کسب درآمد دلاری با دریافت آموزش و سیگنال رایگان داشته باشی. هر کاری زحمت داره و این دروغه که یک شبه می تونی ره صد ساله را طی کنی. اما گروه بورسا اینجاست که راهنمایی های لازم در مورد حساب های سرمایه گذاری پربازده، ارائه آموزش رایگان فارکس و منتشر کردن سیگنال رایگان فارکس انجام بده و شما را به درآمد دلاری برسونه. جوری که حتی نیاز نباشه هر روز بخوای به سایت فارکس فکتوری سر بزنی.

همه ما می دونیم که تورم بیداد می کنه به همین راحتی نمیشه از پس این هزینه ها بر اومد. درآمد ها ریالی شده و هزینه ها دلاری. تنها راهی که می تونه فشار رو از روی دوش شما برداره درآمد دلاری هست.

پشتیبانی تلگرام

قبل از شروع کار در بازار فارکس نیاز به ثبت نام در بروکر وجود داره. شاید شما این کار را قبل از خواندن این مقاله انجام داده باشید یا این کار را قبلا انجام ندادید در هر صورت بهتر است که ادامه مقاله کسب درآمد دلاری با دریافت آموزش و سیگنال رایگان فارکس را بخوانید. ما کارو برای شما راحت کردیم و با توجه به نوع بیمه کردن سرمایه، مدیر حساب های قوی، حساب های سرمایه گذاری پر سود و واریز و برداشت ریالی بروکرهای مختلفی وجود داره که در یک مقاله مجزا معرفی می کنیم. با ثبت نام در بروکر مناسب، شما می توانید در کانا VIP ما عضو بشین و سیگنال رایگان فارکس بگیرید و هم می توانید آموزش رایگان فارکس دریافت کنید. اگرهم علاقه مند نیستید که از سیگنال ها استفاده کنید یا آموزش ببینید می توانید روی حساب های سرمایه گذاری پرسود که معامله گرانی که به زعم خودشان بسیار حرفه ای هستند سرمایه گذاری کنی و بدون معامله کردن، ماهیانه سود دلاری دریافت کنید.

کسب درآمد دلاری

 البته این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است همیشه معاملات این معامله گران با سود همراه نشود. شما می توانید نتایج معامله این افراد را لیست مدیران نگاه کرده و بعد مدیری را انتخابی کنید که برآیند معاملاتش با سود همراه می شود. همونطور که گفتیم قدم اول ثبت نام هستش. روی لینک زیر بزن و ثبت نامتو کامل کن و بعد برگرد همینجا.

پشتیبانی تلگرام کانال vip

از این جا به بعد جدا از بحث در مورد کسب درآمد دلاری با دریافت آموزش و سیگنال رایگان، میخوایم توضیح بدیم که چه مسیر هایی پیش روی شما قرار داره و به چه شکل می توانید به درآمدزایی در بازار فارکس برسید

 

مسیر اول : سرمایه گذاری، راحت ترین مسیر

در این مسیر از کسب درآمد دلاری با دریافت آموزش و سیگنال رایگان، شما نیاز به هیچ آموزشی ندارید و می تونید با انتخاب حساب های مدیران سرمایه، در سود با آنها شریک بشید. این نکته را توجه داشته باشید که مجموعه بورسا در انتخاب مدیران حساب برتر و تحلیل این مدیران به شما کمک خواهد کرد و از این حیث شما نباید هیچ نگرانی داشته باشید. البته که همین مسیر اول شامل دو گزینه می شود. گزینه اول حساب های کپی ترید است که حساب شما به حساب مدیران وصل شده و تمام معاملاتی که روی حساب این شخص، روی حساب شما کپی می شود.

 در حالت دوم شما با حساب های پم طرف هستید که باز هم در این حساب ها، حساب شما به حساب مدیر سرمایه گذاری وصل می شود و این بار مدیر سرمایه گذاری روی مجموع حساب های سرمایه گذاری که به حسابش وصل شده معامله می کند. اجازه بدید من با یک مثال فرق حساب کپی ترید و پم را براتون توضیح بدم

حساب کپی ترید کارگزاری ها

 مدیر حساب سرمایه گذاری 10 سرمایه گذار رو جذب می کند. خودش 1000 دلار داره و هر سرمایه گذار هم 200 دلار. در این حالت مدیر حساب روی 1000$ خودش فقط معامله می کند و تمام معاملاتش روی حساب شما کپی می شود.

 

حساب پم بروکرهای فارکسی

حساب پم: مدیر حساب سرمایه گذاری 10 سرمایه گذار را جذب می کند. خودش 1000 دلار داره و هر سرمایه گذار هم 200 دلار. در این حالت مدیر حساب سرمایه گذاری روی 1000$ + 10× 200$ = 3000$ معامله می کند.

حالا این سوال پیش میاد که کدام گزینه ی بهتری هست. ما در اینجا در چند جمله از نگاه مدیر حساب سرمایه گذاری و سرمایه گذار توضیح می دهیم که شما راحت تر تصمیم بگیرید. فقط پیش از توضیح دادنش باید این نکته مهم برای شما توضیح داده شود که در هر دو حالت، مدیر سرمایه گذاری نمی تواند به سرمایه شما دسترسی داشته باشد. این تنها شما هستید که می تونید در حسابتان واریز و برداشت انجام بدید. هر زمان هم که اراده کنید می توانید درخواست بدید تا برداشت انجام بشه. اما یک نکته وجود داره و آن هم این موضوع هست که یک زمان ROLLOVER وجود دارد که فقط در آن زمان ها برداشت نهایی می شود. رولور فقط در حساب های پم وجود دارد اما در حساب کپی ترید شما در هر زمانی که بخواهید می توانید معاملات را دستی ببندید و سرمایه خود را به صورت درآمد دلاری خود خارج کنید.

این یعنی چی؟!

 یعنی اینکه فرض کنید یک مدیر سرمایه گذاری در حال معامله روی یک حسابش است و به یک باره یکی از سرمایه گذاران که 10000$ سرمایه دارد می خواهد تمام سرمایه اش را برداشت بزند. وقتی معامله باز داشته باشد این امر شدنی نیست و باعث می شود که سرمایه همه افراد از بین برود. به همین خاطر مدیر سرمایه گذاری زمان هایی از روز را برای این کار مشخص می کند و شما تا 1 ساعت قبل از آن ساعت ها وقت دارید که درخواست برداشت را ثبت کنید.

برای مدیر سرمایه گذاری بهتر هست که سرمایه زیادی برای معامله کردن داشته باشد و به طبع سود بیشتری عاید سرمایه گذاران می شود و این اتفاقی است که در حساب سرمایه گذاری پم خواهد افتاد. اما برای  مدیر حساب کپی ترید فرقی ندارد که شما چقدر سرمایه در حساب داشته باشید و دست او برای معاملات پرحجم بسته است . به همین خاطر درصد سوددهی می تواند در اغلب اوقات پایین باشد مگر اینکه مدیر حساب کپی ترید خودش سرمایه زیادی را وارد حساب سرمایه گذاری کرده باشد و در این صورت فرقی برای مدیر سرمایه گذاری ندارد.

یادتان نرود که مجموعه بورسا به شما مدیران خوب را در انتهای هر هفته پیشنهاد می دهد و می توانید حساب هایشان را بررسی کنند. شما در این روش هیچ پولی را به کسی نمی دهید و همه پول در حساب خودتان باقی می ماند. فقط معامله گران با تجربه با سرمایه شما که به حسابشان وصل هستید معامله می کنند و در سود با هم شریک می شوید. اگر فکر می کنید این راه سخت است سخت در اشتباه هستید چرا که شما به راحتی می توانید سرمایه کذاری تان را کامل کنید و به درآمد دلاری برسید.

اگر این راه را برای سرمایه گذاری انتخاب کردید روی لینک زیر کلیک کنید تا راهنمایی های لازم انجام شود. قبل از شروع کار فراموش نکنید که ثبت نام خود را کامل کرده باشید. پس دو قدم زیر را به ترتیب بردارید.

 

پشتیبانی تلگرام

 

 

مسیر دوم: دریافت آموزش رایگان فارکس و عضویت در کانال VIP برای دریافت سیگنال رایگان فارکس

روش  دوم این هست که از کسب درآمد دلاری با دریافت آموزش و سیگنال رایگان فارکس بورسا استفاده کنید و در کنار اموزش رایگان در کانال سیگنال دهی در تلگرام هم عضو شوید. در این صورت هم یاد میگیرید چطور معامله کنید و هم  در این فاصله به سود می رسید و فرآیند آموزشی به صورت عملی، برای شما دوره می شود. تمام سیگنال هایی که در کانال سیگنال قرار میگیرد به همراه دلیل ورود و خروج است و بغیر از ویدیو های آموزشی نحوه باز کردن هر معامله را هم یاد خواهید گرفت. با اینکار فرآیند ورود به فارکس و کسب درآمد دلاری برای شما شیرین خواهد بود. البته که برای شروع این کار شما نیاز دارید به پشتیبانی بورسا پیام بدید اما قبلش حتما نیاز دارید تا فرآیند ثبت نام از طریق لینک زیر را کامل کرده باشید.

 

پشتیبانی تلگرام بورسا

در این مقاله روش‌ کسب درآمد دلاری را با دریافت آموزش و سیگنال رایگان بررسی کردیم. با استفاده از آن، می‌توانید خیلی زود به درامد دلاری برسید. در پایان، لازم به ذکر است که کسب درآمد دلاری، یک کار آسان نیست و نیاز به تلاش و پشتکار دارد. اما با استفاده از آموزش و سیگنال‌های رایگان بورسا، می‌توانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

3299 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link