1

آشنایی با بروکر آمارکتس | نحوه ثبت نام در Amarkets

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1401/11/25 منتشر شده است

آشنایی با بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس AMarkets (آمارکتس) یکی از معتبرترین کارگزاری های بازار فارکس با بیش از 15 سال قدمت است . این بروکر در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده و از همه نظر جزو تحسین شده ترین بروکرهای بازار فارکس در سطح جهانی  به شمار می رود. آمارکتس یک رکورد فوق العاده از خودش به ثبت رسانده و آن هم سرعت ثبت هر معامله در بازار است که در بروکر آمارکتس (AMarkets) کمتر از 30 میلی ثانیه صورت می‌گیرد. یکی از معیارهای انتخاب بروکر فارکس سرعت ثبت معامله می باشد.

این آمار توسط سازمان Verify My Trade به ثبت رسیده و هر ماه مورد بررسی قرار می گیرد. تمام معیار ها بر اساس استاندارد های بازار مالی است و هیچ بزرگنمایی در آن انجام نشده و سازمانی هم که آن را اعلام کرده تمام بروکرها را مورد بررسی قرار می دهد. این بروکر حضور پر رنگی در سراسر دنیا دارد. البته که این کارگزاری در شهرهای مختلف دنیا مثل لیسماسول قبرس دفتر دارد اما دفتر مرکزی بروکر آمارکتس در شهر پودگوریکا در کشور مونته نگرو قرار دارد. برای معرفی بیشتر و آشنایی با بروکر آمارکتس با ما همراه باشید.

اعتبار بروکر آمارکتس

در قدم اول از معرفی بروکر آمارکتس باید گفت این بروکر دارای رگوله توسط The financial Commission میباشد. ثبت شده توسط FSA با شماره ثبت No. 22567 IBC 2015 در Saint Vincent and the Grenadines می باشد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که رگولاتوری یک بروکر چه اهمیتی دارد و آیا اعتبار بروکر آمارکتس را می توان فقط با همین رگولاتوری ها سنجید. جواب این سوال بله است. بروکر آمارکتس بابت هر تخلفی که در پلتفرمش ثبت شود و به رگولاتوری هایش شکایت شود باید غرامت پرداخت کند. امروزه اعتبار بروکر فقط از رگولاتوری ها گرفته نمی شود و شما می توانید نظرات کاربران را در سایت های بزرگ مثل سایت بورسا مورد بررسی قرار دهید. اگر تصمیم به ثبت نام فارکس دارید یا از قبل ثبت نام خود را کامل کرده اید بد نیست که نظر افراد مختلف را راجع به بروکر مورد نظرتان بدانید. نکته قابل توجه بیمه کردن سرمایه های شما تا 20000 یورو در این کارگزاری است. چنانکه اگر تخلفی را در مورد بروکر آمارکتس مشاهده کردید و شکایت کردید می توانید تا سقف 20 هزار یورو غرامت دریافت کنید و به قولی سرمایه از دست رفته به حسابتان بازگردد.

 

مستندات certificate و مجوز سازمان The Financial Commission بروکر آمارکتس AMarkets در لینک زیر قابل مشاهده است :

Certificate Certificate

 

اعتبار بروکر آمارکتس

 

چرا بروکر آمارکتس؟

تا 15% بونوس واریزی قابل ضرر | 15 درصد شارژ اضافه

حال که با بروکر آمارکتس آشنا شده اید باید بدانید در بروکر آمارکتس شما برای اولین واریز خود تا 15% بونوس واریزی قابل ضرر دریافت خواهید کرد. این نوع جایزه بونس قابل ضرر Tradeble می باشد که در ضرر های احتمالی شما را کمک می کند و وقتی ضرر شما به آستانه ی بونوس مبلغ بونوس برسد ، بونوس شما حذف نخواهد شد. مثلا شما 1000 دلار در حساب خود واریز می‌کنید ، بروکر آمارکتس به شما 150$ بونس قابل معامله و قابل ضرر Tradeble می دهد . حال بونوس شما 150$ است ، معادل 15% واریز شما و اگر بیش از 1000$ ضرر کنید باز هم کال مارجین نخواهید شد و فرصت جبران دارید همچنین بسته به مقدار لاتیجی که استفاده میکنید ((بازپرداخت نقدی وفاداری)) شامل حال شما می شود.

 

ثبت نام در بروکر آمارکتس

نحوه ثبت نام در Amarkets

بعد از معرفی بروکر آمارکتس میخواهیم نحوه ثبت نام در این بروکر را به صورت قدم به قدم به شما اموزش دهیم. نحوه ثبت نام در بروکر آمارکتس هم مثل دیگر خدماتش آسان و روان است چرا که سایت فارسی دارد و به راحتی می توانید اطلاعات خود را تکمیل کرده و ثبت نام خود را نهایی کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید به پشتیبانی سایت سر بزنید.

به منظور شروع کار و برای ورود به وبسایت مشتریان ایرانی می توانید ازطریق لینک زیر وارد شوید (در صورتی لینک باز نشد فیلترشکن خود را روشن کنید):

https://amarketsmoney.co

قدم اول ثبت نام در آمارکتس

پس از کلیک روی لینک بالا به صفحه اصلی  کارگزاری انتقال پیدا خواهید کرد. فرم زیر پیش روی شما قرار می گیرد:

قدم اول ثبت نام در آمارکتس

تمام مشخصات خود را با حروف لاتین وارد کنید و در نظر داشته باشید برای وارد کردن شماره همراه نیازی به 0 وجود ندارد.پس از تکمیل این فرم و انتخاب پلتفرم معاملاتی موردنظرتان، می توانید روی ایجاد حساب کاربری کلیک کرده و ثبت نام خود را نهایی کنید. پس از کلیک بر روی این فرم، پیغامی همچون تصویر زیر که شامل شماره حساب شما از نوع استاندارد و رمز عبور است، نمایش می یابد. وابسته به حسابی که انتخاب کردید فرم پیش رو در برابر شما قرار می گیرد.

ثبت نام در آمارکتس

پس از انجام مراحل بالا، 3 ایمیل  از طرف بروکر برای شما ارسال می شود. در ایمیل اول، نام کاربری و کلمه عبور به منظور ورود به پروفایل (کابین) شخصی شما در آمارکتس است. ایمیل دوم حاوی اطلاعات حساب معاملاتی شما و سومین ایمیل به منظور تایید ایمیل است. برای ورود به پروفایل شخصی خود، ایمیل حاوی اطلاعات پروفایل خود را باز کنید. در این صورت، اطلاعاتی شبیه به تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:

ثبت نام در آمارکتس

با کلیک بر روی دکمه ورود به پروفایل شخصی و با استفاده از آدرس ایمیل و کلمه عبوری که برایتان ارسال شده، وارد حساب کاربری تان بشوید

قدم دوم ثبت نام در آمارکتس و این بار تایید ایمیل

پس از ورود به کابین شخصی، پیامی مشابه تصویر زیر برای شما به تصویر در می آید:

مراحل ثبت نام در آمارکتس

در اینجا باید به منظور کامل کردن مراحل ثبت نام در بروکر آمارکتس، 3 مرحله را پشت سر بگذارید که اصلا هم سخت نیست. ابتدا طبق تصویر زیر، تایید آدرس ایمیل را انجام دهید و بر روی گزینه تایید ایمیل کلیک کنید:

مراحل ثبت نام در آمارکتس

با مراجعه به ایمیلی که در ابتدای کار تحت عنوان تایید آدرس ایمیل برای شما ارسال شد، روی دکمه «تایید کنید» یا لینک زیر آن کلیک کنید. با انجام این کار، آدرس ایمیل شما تایید خواهد شد و پیامی مشابه زیر دریافت می کنید. درصورت عدم دریافت ایمیل، با کلیک بر روی «ایمیل را دوباره ارسال کن» ایمیل مجددا برای شما ارسال می شود.

سپس روی کلمه CONFIRM کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید. در این مرحله، نوبت به تایید شماره تلفن شما می رسد.

مراحل ثبت نام در آمارکتس ( تاییدیه شماره تلفن)

قدم سوم ثبت نام در آمارکتس: تایید شماره همراه

پس از آنکه ایمیل خود را تایید کردید روی دکمه  confirm بزنید و به پروفایل شخصی خود منتقل می شوید. حال با کلیک روی گزینه «تایید تلفن» به صفحه بعد منتقل می شوید.

ثبت نام در آمارکتس

اگر در این قسمت، شماره موبایل شما صحیح به نمایش در آمده، بر روی دکمه «تایید» کلیک کنید. در غیراین صورت برای تغییر شماره موبایل خود می توانید شماره جدیدی وارد کرده و تاییدیه آن را انجام دهید. برای تایید ایمیل، روی دکمه تایید، یک کد به موبایل شما پیامک می گردد. با وارد کردن آن کد در کادر مشخص شده، می توانید دکمه «ارسال کد» را انتخاب کنید.

مراحل ثبت نام در آمارکتس

درصورت صحیح بودن این کد، به پروفایل شخصی خود منتقل خواهید شد و گزینه «تایید تلفن» تیک می خورد.

قدم چهارم ثبت نام در آمارکتس : احراز هویت پس از انجام این مرحله و تایید بروکر، ثبت نام شما در بروکر آمارکتس کامل می شود. این کار با کلیک روی گزینه «تایید هویت» انجام می شود.

 

احراز هویت در زمان ثبت نام در آمارکتس

 

پس از انجام این کار، صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایان می شود. در این صفحه، تصاویر کارت بانکی و کارت شناسایی خود را آپلود نمایید. درمورد مدرک شناسایی می توانید کارت ملی، شناسنامه یا گواهینامه خود را آپلود کنید.

ثبت نام در آمارکتس ( احراز هویت)

در فرم بالا باید نام و نام خانوادگی خود را بصورت لاتین وارد کنید. تاریخ تولد شما باید به میلادی وارد شود (بدین منظور می توانید از سایت bahesab.ir برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی استفاده کنید). همچنین تاریخ صدور گذرنامه و  سایر موارد تاریخ باید بصورت میلادی وارد شود.

پس  از پر کردن جاهای خالی و آپلود مدارک، روی کادر نارنجی رنگ «ارائه فایل و مدارک» کلیک کنید. درصورتی که خطایی درمورد بررسی مدارک به شما نشان داده نشود، مدارک با موفقیت آپلود می شود. سپس با کلیک روی کادر نارنجی، تصویر کارت بانگی خود را آپلود کنید. درنهایت روی دکمه «ارائه فایل و مدارک» کلیک نمایید.

معمولا پس از 24 ساعت مدارک شما بررسی و تایید خواهند شد. پس از تایید مدارک، ایمیل حاوی تایید مدارک برای شما ارسال می گردد. نکته مهم و متفاوت درمورد آمارکتس این است که به منظور احراز هویت نیاز به ارائه مدارک محل سکونت ندارید. بدلیل اینکه اغلب دوستان در تهیه این مدارک مشکلاتی دارند، این روش آمارکتس کمک زیادی به این کاربران خواهد کرد.

تا اینجا شما موفق شدید در بروکر آمارکتس ثبت نام کنید و صاحب یک حساب استاندارد هستید. اگر میخواهید انواع حساب دیگر را افتتاح کنید، می توانید از داخل پروفایل شخصی خود اقدام نمایید:

لینک بروکر آمارکتس برای مشتریان ایرانی:

https://amarketsmoney.co

(در صورتی لینک باز نشد فیلترشکن خود را روشن کنید)

 

آشنایی با انواع حساب بروکر آمارکتس

بعد از بررسی بروکر آمارکتس متوجه خواهید شد در این بروکر به طور کلی 3 نوع حساب مختلف ارائه می شود:

  • حساب استاندارد
  • حساب با اسپرد ثابت
  • حساب ECN

حداقل واریز برای  فعال سازی حساب استاندارد و حساب اسپرد ثابت 100$  بوده و برای حساب ECN حداقل 200$ لازم است. حداکثر لوریج در حساب استاندارد و اسپرد ثابت 1:1000 است و در ECN حداکثر 1:200 است. مقایسه انواع حساب در بروکر Amarkets مطابق با جدول زیر است. میزان واریزی هایی که بالاتر اعلام شد برای فعال سازی حساب است و زمانی که حساب شما فعال شد هر مقدار که بخواهید میتوانید آن را شارژ کنید و دیگر حداقلی وجود ندارد.

انواع حساب در آمارکتس

حساب اسلامی در ای مارکتس

در بررسی بروکر آمارکتس میتوان گفت از ویژگی های خوب آن در مقایسه با دیگر بروکرها، وجود حساب اسلامی در آن است. خیلی از بروکرها این ادعا را دارند که این گونه حساب را دارند اما شما به سختی می توانید بروکری را بیابید که بدون محدودیت های زمانی و بدون کمیسیون حساب اسلامی به شما ارائه دهد و همچنین، تقریبا  می شود گفت که کمتر بروکی روی حساب های ECN خود حالت بدون بهره شبانه را ارائه می دهد.

یعنی در کارگزاری آمارکتس  شما می توانید همه حساب های خود را اسلامی یا سواپ فری کنید.

کافی است پس از افتتاح حساب معاملاتی ، در ناحیه کاربری درخواست تغییر حساب اسلامی را داشته باشید. پس از تایید درخواست شما، سواپ از میان معاملات فارکس و فلزات شما حذف می شود. البته ذکر این نکته مهم است که همچنان بر روی سهام و شاخص ها و ارزهای دیجیتال، سواپ وجود خواهد داشت و این موضوع بخاطر قراردادهایی است که کارگزاری با بانک های طرف قراردادش دارد.

ابزارهای معاملاتی بروکر آمارکتس

پس از ثبت نام شما در بروکر آمارکتس و افتتاح حساب معاملاتی، طیف گسترده ای از ابزارها و نمادهای معاملاتی برای شما قابل معامله هستند که به شرح زیر می باشند. کمتر بروکری این گستره از ابزار را در اختیار شما قرار می دهد

  • فارکس : امکان معامله روی 42 جفت ارز
  • سهام:  امکان معامله روی معامله 142 سهم متعلق به شرکت های بزرگ دنیا ازجمله اپل، تسلا، گوگل، آمازون، BOA  و غیره را معامله کنید.
  • امکان معامله روی 16 شاخص سهامی که شامل شاخص بورس های آلمان، انگلیس، ژاپن، ایتالیا، چین و روسیه و همچنین شاخص های دلار و شاخص نزدک و داوجونز قابل معامله می شود.
  • همچنین امکان معامله روی 11 کلا شامل نفت خام، نفت برنت، گاز، گندم، سویا و غیره در حساب های این بروکر فراهم شده.
  • از طرف دیگر شما می توانید روی فلزات مختلف مانند طلا، مس، نقره، روی، آلومینیوم وپلاتینیوم معامله کنید. 
  • اوراق قرضه: شما قادرید اوراق قرضه آمریکا و آلمان را معامله کنید.
  • ارزهای دیجیتال فراوانی در این بروکر وجود دارند که شما می توانید روی آن معامله کنید. تعداد این ارزها روز به روز در حال گسترش است.

اسپردها در آمارکتس

هر بروکری حسابی دارد که کمترین اسپردها روی آن شارژ می شود و در بروکر آمارکتس کمترین اسپردها مربوط به حساب ECN است. این نکته را نیز درنظر داشته باشید که باید برای 5$ در هر لات، کمیسیون بپردازید. اسپرد روی جفت ارزها در بروکر آمارکتس شامل موارد زیر هستند:

  • اسپرد طلا: میانگین اسپرد 38.08 پیپ
  • جفت ارز EUR/USD: میانگین اسپرد 1.45 پیپ
  • جفت ارز USD/JPY: میانگین اسپرد 2.26 پیپ
  • جفت ارز USD/CHF: میانگین اسپرد 2.28 پیپ
  • جفت ارز GBP/USD: میانگین اسپرد 2.64 پیپ

پلتفرم معاملاتی

پس از ثبت نام در بروکر آمارکتس، می توانید از دو پلتفرم معاملاتی معروف متاتریدر 4 و متاتریدر 5 استفاده کنید. لینک دانلود هریک از پلت فرم ها برای نسخه های ویندوز، اندروید، آی او اس و پلتفرم تحت وب و بدون نیاز به دانلود برای شما قرار داده شده است:

پشتیبانی فارسی زبان بروکر آمارکتس

در مبحث مقایسه بروکرها ، بروکر آمارکتس بالاترین امتیاز پشتیبان فارسی را دارد. این بروکر دارای پشتیبان فارسی زبان بسیار قوی و پاسخگو در طول 7 روز هفته بدون تعطیلی است. هر وقت مشتریان نیاز به راهنمایی داشتند میتوانند از طریق تلگرام ، واتساپ و چت آنلاین سایت ، با پشتیبان فارسی زبان بروکر در ارتباط باشند و راهنمایی بخواهند. در این بروکر هر مشتری دارای یک منیجر (مدیر حساب) می باشد که می توانند از طریق تماس تلفنی با یکدیگر گفتگو کنند. شما در هر مرحله ای که به مشکل برخوردید اعم از مراحل ثبت نام ، واریز ، برداشت و غیره میتوانید از پشتیبان خود کمک و راهنمایی بخواهید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس چگونه است؟

روش واریز و برداشت ریالی با کارت های بانکی ایرانی و از طریق لینک درگاه بانک بصورت آنلاین انجام می شود. بسیاری از معامله گران این روش را انتخاب می کنند زیرا روش ریالی «کمیسیون» ندارد و نرخ دلار به نرخ روز هم در واریز و هم در برداشت محاسبه میشود. شما پس از تایید هویت میتوانید به پشتیبانی بروکر در تلگرام پیام دهید و اطلاع دهید که مایل به واریز و برداشت ریالی هستید. پشتیبانی برای شما لینک درگاه بانکی را ارسال خواهد کرد که با آن میتوانید در هر مرحله تا سقف 50 میلیون تومان حساب خود را شارژ نمایید. البته راه واریز و برداشت ارزهای دیجیتال این بروکر هم بسیار خوب و راحت است و اگر حسابی در صرافی های ایرانی دارید می توانید از این روش استفاده کنید.

ورود به کابین آمارکتس

پس از انجام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در بروکر جهت ورود به کابین آمارکتس می توانید از چندین روش به راحتی وارد کابین ثبت نامی شوید
1.  جهت ورود به کابین آمارکتس از طریق وبسایت بروکر فقط کافیست ایمیل ثبت نامی و رمز عبور خود را که به ایمیلتان ارسال شده است در دسترس داشته باشید.
2.  از طریق اپلیکیشین آمارکتس نیز میتوانید با موبایل وارد کابین خود شوید تا بتوانید دسترسی کامل جهت واریز و برداشت، بررسی تراکنش های مالی، دسترسی جهت دانلود پلتفرم های معاملاتی و … را داشته باشید.

حساب دمو آمارکتس

در بروکر آمارکتس شما به راحتی می توانید افتتاح حساب انجام دهید و از این حیث راحت ترین حساب دمو بازار برای باز شدن است. دیگر نیازی به ورود به کابین وجود ندارد ، بلکه تنها کافیست در نرم افزار متاتریدر این بروکر وارد سربرگ فایل file شده سپس بر روی گزینه open an account کلیک کنید .سپس سرور دمو را انتخاب کنید و بر روی گزینه next کلیک کنید در صفحه بعد مجدد بر روی next کلیک کنید پنجره ای جدید پیش رو ی شما باز خواهد شد در این قسمت لازم نیست تمام اطلاعات واقعی باشد اما تمام کادرها را پر کنید و در پایان تیک پایین صفحه را بزنید و تمام حساب دمو شما افتتاح شد. نکته قابل توجه حساب دمو آمارکتس این است که شما محدودیتی در باز کردن حساب دمو ندارید و این امکان را دارید تا به تعداد دلخواه حساب دمو ایجاد کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بروکر آمارکتس پرداختیم و شما را با این بروکر به عنوان یکی از شناخته شده ترین بروکرهای فارکس که برای ایرانیان مناسب می باشد آشنا کردیم. بعد از معرفی این بروکر روش ثبت نام در آن را به صورت تصویری شرح دادیم. در نهایت، به شما پیشنهاد دادیم که اگر به دنبال یک بروکر معتبر و قابل اعتماد برای معاملات فارکس هستید، بروکر آمارکتس را به عنوان یکی از گزینه های خوب میتوانید در نظر بگیرید.

دانلود مقاله آشنایی با بروکر آمارکتس

شما تنها چند قدم تا سود در بازار فارکس فاصله دارید ( برای ورود روی لینک های زیر کلیک کنید):
۱. ثبت نام فارکس چگونه است و در انتخاب بروکر کدام یک بهتر است
۲.تهیه بهترین دوره آموزش جامع فارکس 

۳. تقویم اقتصادی فارکس
۴. آشنایی کامل با بهترین نوع تحلیل فارکس، بورس و ارز دیجیتال

 

9301 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link