1

آشنایی با بروکر دلتا اف ایکس

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1401/12/2 منتشر شده است

تاریخ تاسیس بروکر دلتا اف ایکس به سال 2009 باز می گردد و مالک آن شخصی ایرانی است. اوج فعالیت این بروکر در بازار ایران بوده و حضور پررنگی در دیگر نقاط دنیا ندارد. آن ها دوست دارند بهترین خدمات را به کاربران ایرانی خود بدهند و از همین رو  با بررسی حساب های این بروکر متوجه اسپردهای فوق العاده آن می شویم. مجموعه صحبت های افرادی که در این بروکر کار می کنند نشان می دهد که آن ها در این بازار قرار است ماندگار باشند. این بروکر مثل دیگر بروکرهای بزرگ بازار زبان فارسی دارد و راه های مختلفی برای واریز و برداشت ریالی در آن وجود دارد. در این مقاله برای آشنایی با بروکر دلتا اف ایکس با ما همراه باشید تا در انتخاب بروکر اطلاعات بیشتری داشته باشید. 

این بروکر از زبان فارسی در وبسایت و پشتیبانی مشتریان بهره می‌برد و واریز و برداشت ریالی را نیز پشتیبانی‌ می‌کند. از همین روی می توان گفت گزینه مناسبی برای ثبت نام فارکس است

لینک ورود به سایت بروکر دلتا اف ایکس

اگر قصد دارید وارد وبسایت اصلی این بروکر شوید از لینک زیر است

لینک ورود به بروکر دلتا اف ایکس

سایت بروکر دلتا اف ایکس

 

انواع حساب دلتا اف ایکس 

بروکر دلتا اف ایکس ۴ نوع حساب در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. نام این حساب‌ها به ترتیب نانو، استاندارد و ECN و Fix Spread است. 

انواع حساب دلتا اف ایکس

حساب نانو:

به طبع شما در حساب دمو روی کالاهای کمتری نسبت به حساب استاندارد می توانید معامله کنید. اسپرد این حساب شناور است و هیچ بهره شبانه یا سواپی شارژ نمی شود. مبلغ فعالسازی این حساب 1$ می باشد و حداکثر مبلغی که می توانید در این حساب واریز کنید به 1000$ می رسد.

حساب استاندارد:

شما می توانید در این حساب با لوریج 1:400 معامله کنید و هر نمادی که در بروکر قابل معامله هست در این حساب وجود دارد. البته که اسپرد این حساب هم مثل حساب نانو شناور است. میزان واریز شما در این حساب برعکس حساب نانو هیچ محدودیتی ندارد و با 5$ هم می توانید فعالش کنید.

حساب اسپرد ثابت:

لوریج حساب اسپرد ثابت هم مانند حساب استاندارد 1:400 می باشد. البته که همانطور از اسمش هم پیداست اسپرد این حساب ثابت است. اگر معامله گر اسکلپر هستید این حساب مناسب شماست و می توانید برای نوسانات بازار به درستی برنامه داشته باشید. البته که اسپرد این حساب نسبت به حساب استاندارد بالاتر است.

حساب ECN:

می توان از نظر اسپرد این حساب را بهترین حساب بروکر دلتا اف ایکس دانست. تنها محدودیت این حساب لوریج 1:200 آن است. حتی سرعت پیاده سازی دستورات در این بروکر بسیار بالاست و معاملات در صدم ثانیه بازو بسته می شوند. شما می توانید با مبلغ 1000$ هم این حساب را فعال کنید.

وضعیت حساب های معاملاتی در بروکر دلتا اف ایکس

مثل تمام بروکر های دنیاکمیسیون برای هر نماد ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، معامله بر روی جفت ارز EURUSD، حدود 4 دلار کمیسیون دارد.  برای طلا در هر لات حدود 6.5$ کمیسیون می پردازید. شما می‌توانید کمیسیون هر نماد را در پلت فرم متاتریدر ۴ با رفتن به بخش جزئیات آن مشاهده کنید.

نمادهای قابل معامله DeltaFX

این بروکر بیش از:

  • ۱۱۰ جفت‌ارز فارکس
  • ۱۰ رمزارز و
  • ۱۰ نماد کالایی (مانند نفت خام، طلا، نقره و …)

را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. تنوع ابزارهای معاملاتی بروکر DeltaFX می‌تواند نیاز اکثر کاربران را برطرف کند.نکته شایان توجه اضافه شدن ابزارهای معاملاتی در طول سال است. از این نظر بروکر دلتا اف ایکس یکی از بهترین بروکرهای بازار ایران محسوب می شود.

واریز و برداشت در بروکر دلتا

بروکر دلتا اف ایکس روش‌های زیر را جهت واریز و برداشت پول در دسترس قرار داده است:

  • بیت‌کوین
  • واریز و برداشت ریالی
  • پرفکت‌ مانی
  • وبمانی
  • کارت‌های اعتباری مانند ویزاکارت
  • PayPal

مجموعا می توان بروکر دلتا اف ایکس تنوع خوبی در روش‌های واریز و برداشت دارد و دست کاربران را جهت «انتقال» راحت‌ پول به حساب‌هایشان باز گذاشته است. البته گزارش‌هایی از برداشت کند از حساب‌های کاربران در دلتا وجود دارد که یک نکته‌ی منفی محسوب می‌شود.اما این مشکل در ماه های گذشته برطرف شده و برداشت ها با سرعت بهتری پیاده سازی می شوند

پلتفرم‌های معاملاتی DeltaFX

همانطور که در وبسایت بروکر دلتا اف ایکس مشخص است. شما تنها می توانید از امکانات متاتریدر 4 در آن استفاده کنید. البته که این پلتفرم معاملاتی توسط 90% کاربران بازار فارکس مورد استفاده قرار می گیرد و کار با آن بسیار ساده بوده و شما به راحتی می توانید از این ابزار برای به سود رسیدنتان استفاده کنید. بارها توسط نمایندگان و کاربران این بروکر پیشنهاد شده که از پلتفرم های قوی مثل متاتریدر 5 یا ctrader بهره بگیرند که تا به الان عملی نشده است. مزیت متاتریدر 5 در تایم فریم ها و میزان اندیکاتورهای آن است.

 

 

اعتبار بروکر دلتا اف ایکس

رگولاتوری بروکر دلتا اف ایکس | آیا بروکر DeltaFX معتبر است؟

نقطه قوت این بروکر سابقه فعالیت آن است و برعکس ادعاهایی که در مورد مجوز های مختلف دارند این اتفاق برای این بروکر نیفتاده است. هنوز این بروکر مجوز کلیدی را برای فعالیتش دریافت نکرده که شاید به مرور زمان این اتفاق بیفتد.

بروکر دلتا تحت نظارت Financial Commission  یا به اختصار FINACOM است. این نکته را در نظر داشته باشید که این سازمان یک نهاد مستقل به شمار می رود که وظیفه اش حل اختلاف بین بروکر و کاربر است و رگولاتوری به حساب نمی آید! همچنین این نهاد مستقل هر مشتری را تا سقف 20000 یورو برای جبران خسارت احتمالی پوشش می‌دهد. کاربرد این سازمان مثل بیمه کردن کاربر در بروکر است و اصلا شبیه به مجوز نیست.

در تصویر زیر می‌توانید جزئیات این مجوز را مشاهده نمایید.

مجوز بروکر دلتا اف ایکس

 

پشتیبانی فارسی زبان و سایت بروکر

 بروکر دلتا اف ایکس پشتیبانی فارسی تلگرامی مناسبی دارد و شما می‌توانید در تلگرام با تیم پشتیبانی شان در تماس باشید. همچنین می‌توانید در کانال فارسی این بروکر عضو شوید و از جدید‌ترین اخبار مرتبط به طرح های تشویقی با خبر شوید. البته شایان ذکر است که این بروکر سایت بسیار چشم نوازی دارد و خدمات مناسبی هم ارائه می دهد.

تولید محتوای آموزشی در حساب اینستاگرام

تولید محتوای آموزشی در صفحه انیستاگرام این بروکر در جهت بیشتر شناخته شدن قابل ستایش است.موارد آموزشی این بروکر بسیار با کیفیت است و شما می توانید از آن به عنوان یک مرجع برای آموزش فارکس استفاده کنید.

 برای داشتن دسترسی به صفحه اینستاگرام این بروکر روی اینجا کلیک کنید.

 

آموش ثبت نام در برورکر DeltaFX

 ثبت نام در بروکر دلتا اف ایکس بسیار آسان است و شما نیاز ندارید مراحل زیادی را در جهت کامل کردن مراحل ثبت نام بردارید.در قدم اول شما نیاز دارید تا در سایت دلتا اف ایکس ثبت نام کرده و پس از بارگذاری مدارک و احراز هویت، می‌توانید یک حساب معاملاتی ایجاد کرده و شروع به معامله کنید.

برای شروع مراحل ثبت نام از طریق دکمه زیر وارد صفحه ثبت نام وبسایت اصلی بروکر دلتا اف ایکس شوید.

نحوه ثبت نام در برورکر Delta fx

پس از آنکه وارد صفحه ثبت نام این بروکر شدید، مراحل ثبت نام را مانند آموزش ها ادامه دهید.

ثبت نام در دلتا اف ایکس

ایمیل خود را به همراه یک پسورد مناسب وارد کنید. فقط این نکته را توجه کنید که در رمزعبور شما باید حرف کوچک و بزرگ لاتین به همراه اعداد و کاراکترها مانند ! مورد استفاده قرار بگیرند. در قدم بعد ایمیل برای شما فرستاده شده که حاوی لینک ورود به کابین شخصی شماست. به ایمیلتان مراجعه کنید و از لینک داخل ایمیل به سایت اصلی منتقل شوید.

 اکنون ثبت نام شما کامل شده است. در مرحله بعد وارد صفحه ورود خواهید شد (تصویر زیر). نام کاربری خود (همان ایمیلی که با آن ثبت نام کردید) و رمز عبور خود را وارد کنید.

ثبت نام در دلتا اف ایکس

پس از وارد کردن اطلاعات و کلیک بر روی دکمه ورود، وارد کابین شخصی تان می شوید. حالا نوبت به آن رسیده تا مراحل احراز هویت را تکمیل کنید.

احراز هویت در بروکر دلتا اف ایکس

مراحل احراز هویت در محیط کابین شخصی اتفاق می افتد. مراحل آموزش را مانند تصاویر ادامه دهید.

احراز هویت در دلتا اف ایکس

روی گزینه تکمیل پروفایل کلیک کنید.

در پنجره باز شده مانند تصویر زیر، اطلاعات درخواست شده را وارد کنید. مشخصات وارد شده باید دقیقا با مدرک شناسایی شما که در مراحل بعد بارگذاری می شود مطابقت داشته باشد.

تمیل پروفایل در دلتا اف ایکس

پس از تکمیل فرم، به مرحله بعد خواهید رفت. در پنجره باز شده همانند تصویر زیر، باید اطلاعات محل سکونت خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که کلیه اطلاعات وارد شده باید صحیح و دقیق باشد.

تکمیل ثبت نام دلتا اف ایکس

پس از تکمیل به مرحله بعد بروید. در پنجره باز شده همانند تصویر زیر، لازم است تا یکی از مدارک شناسایی خود را آپلود کنید. شما می‌توانید از تصویر کارت ملی، پاسپورت، گواهینامه و… استفاده کنید.

ثبت نام در دلتا اف ایکس

پس از بارگذاری و ثبت اطلاعات، به مرحله بعد بروید. در پنجره بعدی همانند تصویر زیر، باید یک مدرک برای تایید آدرس محل سکونت خود را بارگزاری کنید. شما می‌توانید از قبوض خدماتی مانند آب، گاز، تلفن و… استفاده کنید. همچنین می‌توانید از قبض مالیاتی، کارت بیمه یا هر مدرکی که مشخصات شما را به همراه آدرس در بر بگیرد، استفاده کنید.

تکمیل پروفایل در دلتا اف ایکس

پس از بارگذاری مدرک شناسایی روی دکمه بعدی کلیک کنید. اکنون به آخرین مرحله احراز هویت بروکر دلتا اف ایکس رسیدیم (تصویر زیر). در این مراحل لازم است قوانین بروکر را به دقت مطالعه نمایید. در انتها گزینه تایید قوانین را بزنید و احراز هویت را به پایان برسانید.

تکمیل پروفایل در دلتا اف ایکس

مدارک شما توسط بروکر مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورتی که مشکلی در مدارکتان وجود نداشته باشد حسابتان به سرعت تایید می شود. حالا می توانید برای افتتاح حساب تجاری اقدام کنید.

افتتاح حساب در بروکر دلتا اف ایکس

پس از آنکه مدارک شما توسط بروکر تایید شد، می‌توانید برای افتتاح حساب تجاری از پنجره اصلی کابین شخصی خود اقدام کنید.

ثبت نام در دلتا اف ایکس

با کلیک روی گزینه “افزودن حساب واقعی” شما لیستی از حساب‌های امکان افتتاحشان را دارید مشاهده خواهید کرد. با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

ثبت نام در دلتا اف ایکس

پس از انتخاب حساب خود، می توانید اهرم یا لوریج مربوط به حساب مورد نیاز خود را انتخاب کرده و گزینه افتتاح حساب را کلیک کنید. حساب تجاری شما ساخته شده و می‌توانید اقدام به سرمایه گذاری و شروع معامله کنید.

ثبت نام در دلتا اف ایکس

شایان ذکر است که شما می‌توانید اطلاعات حساب معاملاتی خود را در صفحه اصلی کابین شخصی مشاهده نمایید.

آیا بروکر DeltaFX برای ثبت نام مناسب است؟ |جمع‌بندی نهایی

بروکر DeltaFX مدت قابل توجهی است که به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد، با این حال خدماتی که ارائه می‌دهد همچنان در سطح کارگزاری‌های بین‌المللی معتبر نیست. بروکر دلتا را می‌توان یک کارگزار متوسط دانست. 

نظرات کاربران ایرانی در مورد این بروکر متفاوت است و این موضوع می‌تواند به تفاوت سبک معاملاتی هر تریدر مربوط باشد. با این حال، اکثر معامله‌گران ایرانی از عملکرد این بروکر راضی نیستند. 

مطالب مرتبط: 

 

دانلود فایل PDF مقاله آشنایی با بروکر دلتا اف ایکس

 

 

9374 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link