1

کسب درآمد آنلاین در بازار بورس و بورس بین المللی (فارکس)

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1399/8/4 منتشر شده است

در این مقاله می خواهیم توضیحاتی در مورد سرمایه گذاری به شما بدهیم. این تفکرات حاصل 12 سال کار در بازارهای سرمایه است که در کنار مشاوره با سرمایه دارن و سرماگذاران جمع آوری شده است.این سرمایه گذاران کسانی هستند که به دنبال کسب درآمد آنلاین و غیر آنلاین بوده اند.

در قدم اول نیاز است بدانید که شما هیچوقت با سرمایه ای که نیازهای اولیه تان را برآورده می کنید نباید سرمایه گذاری کنید و هر سرمایه گذاری شامل ریسک می شود. ریسکی که منجر به از دست رفتن سرمایه یا چند برابر شدن آن دارد. هیچ سرمایه گذاری بدون ریسک انجام نمی شود اما شما با دانش بالا می توانید ریسک را در هر سرمایه گذاری به حداقل برسانید.

گروه بورسا سعی در این دارد که با صداقت شما را آماده سرمایه گذاری در هر بازار بکند. ما در این سال ها با بسیاری از کاربران صحبت داشته ایم و دلایل سودآوری و ضرر کردن آن ها در سرمایه گذاری هایشان را مطالعه کرده ایم. ماحصل مطالعات ما باعث شده که یک مسیر با کمترین پستی و بلندی برای شما طراحی کنیم که با کمترین ضرر و از دست رفتن سرمایه بتوانید در بازارهای مالی که شکل سرمایه گذاری دارند معامله کنید.سرمایه گذاری لغتی است که بار معنایی مثبت دارد اما چالش هایی هم در خود گنجانده است. چالش هایی که اگر شما آماده برای مواجهه برای آن نباشید منجر به از دست رفتن داشته هایتان می شود.

کسب درآمد آنلاین از طریق سرمایه گذاری در بازار بورس و بازار فارکس بسیار ساده به نظر می رسد. تحلیل دسته ای از نمودارها، خواندن کانالهای اینستاگرامی و تلگرامی و فشار دادن دکمه خرید یا فروش. به همین راحتی شما وارد کسب و کار آنلاین شدید. این تفکر بسیار اشتباه است کسب درآمد آنلاین مثل روش های کسب درآمد غیرآنلاین سختی های خود را دارد. شما برای پیدا کردن استراتژی معاملاتی خود نیاز به آموزش دارید. برای منظم معامله کردن با استراتژی فارکس و استراتژی بورس نیاز به آموزش فارکس و آموزش بورس مناسب دارید. گروه بورسا تمام این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. ما به ایرانیان در سراسر جهان خدمات متنوعی ارائه می کنیم.معرفی معتبرترین بروکرهای فارکس دنیا، بهترین بروکر فارکس مشغول در بازار ایران، بهترین کارگزاری های ایرانی قسمتی از خدمات گروه بورسا است. اگر می خواهید وارد بازار فارکس شوید، حتما در بروکر فارکس لایت فارکس، هات فارکس یا فارکس تایم حساب باز کنید.

اگر فردی به شما گفت که می تواند سرمایه تان را چند برابر کند و ضمانت می کند، حتما می خواهد محصولی به شما بفروشد. در بازار بورس و بورس بین المللی اگر شما دانش کافی داشته باشید می دانید که سود کردن به همین راحتی نیست و نیاز به  پیاده سازی روش های تحلیلی متعددی دارد.

جایگاه گروه بورسا

کسب درآمد آنلاین


گروه بورسا تجارب خود را در قالب کلاس های خصوصی، مشاوره سرمایه گذاری، وبینارها با موضوعات روز دنیای اقتصاد و بسته های آموزش بورس در اختیار علاقه مندان به بازار بورس قرار داده است. ما تمام تلاش خود را می کنیم که شما را به سمت راهی سوق دهیم که احتمال موفقیت شما برای کسب درآمد آنلاین بیشتر است.

چت زنده سایت بورسا همیشه آماده پاسخگویی به شماست و کارشناسان خبره سوالات شما را با حوصله جواب خواهند داد. شما با ورود به سایت ما یک مسیری را همراه با ما طی خواهید کرد و کاری که می کنید صرفا خرید یک محصول نیست. شما یک سفر را آغاز می کنید و همیشه از راههای مختلفی که در اختیارتان قرار می دهیم می توانید سوال های خود را بپرسید و نیازهایتان را رفع کنید تا تجربه کسب درآمد آنلاین براش شما به تجربه تلخی تبدیل نشود.

برای بررسی اخبار بازار فارکس و ارز دیجیتال به فارکس فکتوری فارسی سر بزنید.

برای ورود به بازار فارکس مقاله زیر را مطالعه کنید.

ثبت نام در فارکس

برای دریافت PDF کسب درآمد از طریق فارکس و بورس روی لینک کلیک کنید.

                                              درآمد آنلاین از طریق فارکس و بورس

4 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link