1

انتظار دارید که چه درآمدی از معامله در فارکس داشته باشید؟

ارسال توسط : Amin Samavatian در 1400/7/20 منتشر شده است

بازده

 

اوه، البته، هر کسی که علاقه‌‌مند به انجام معامله باشد، برای به دست آوردنِ مقدار سود بیشتر, آرزوهایی در سر دارد. قابل فهم است- انجام معامله، مستلزمِ ریسک پذیری است، و ما انتظار داریم که این ریسکها جبران شوند. ریسک باید برای بازده مناسبی انجام شود

شکی وجود ندارد که هر فردی که ارز معامله میکند ، انتظار دارد که سود ببرد.

سوالی که شما باید از خود بپرسید این است:

انتظار دارید که چه نوع بازدهی را بدست آورید؟

پاسخِ شما به این سوال، در تعیین اینکه شما چه سبک تجاری‌ای (معامله گری‌ای) را اجرا  خواهید کرد، چه جفت ارزهایی را معامله خواهید کرد و چه زمانهایی را به انجامِ معامله اختصاص خواهید داد؛ تعیین کننده است ، و مهمتر از همه ، در تعیینِ ریسکهایی که در مسیر رسیدن شما به اهدافتان وجود دارند ؛  نقش بسزایی را بازی میکند.

 اجازه دهید برای توضیحِ بیشترِ این موارد، مثالی را مطرح کنیم. دو معامله کننده‌ی فارکس یعنی بروس و مایک را  در نظر بگیرید. بروس به دنبال رتبه‌ی 10% در سال است در حالیکه مایک کمی بلند  پروازتر است- وی میخواهد حساب خود را دو برابر کند و بازده 100% را بدست آورد. 

همانطور که حدس میزنید، معامله کننده ای مانند مایک، که بدنبال دو برابر کردن سرمایه خود است، در موقعیت بسیار متفاوتی قرار دارد.

احتمالِ خیلی زیادی وجود دارد که مایک تعداد معاملات بیشتری را انجام دهد و یا نسبت به بروس ریسکِ بیشتری کند. وی ممکن است، در صورتیکه بخواهد به هدفِ بازدهی 100 درصدیِ  خود برسد، خود را در معرضِ خسارتهای احتمالیِ بیشتری قرار دهد .

معامله‌کنندگان،  همچنین باید  افت‌های  سرمایه را نیز در نظر بگیرند. 

افت سرمایه معمولاً بعنوان فاصله از بالاترین مقدار حساب شما نسبت به پایینترین نقطه‌ی بعدی در نظر گرفته میشود. ( ما این مورد را کمی بعدتر ، در درسهای بعدی توضیح خواهیم داد. برای حالا، به مطالب این کلاس توجه کنید!).

هر معامله کننده‌ی فارکس، باید تصمیم بگیرد که به منظور رسیدن به اهداف سود آوریِ خود، چه میزان افت سرمایه‌ای  را میتواند بپذیرد. 

از سوی دیگر، معامله کنندگانِ فارکسی وجود دارند که ریسک گریز هستند و ترجیح میدهند که افت سرمایه‌ی کمی داشته باشند. با سبک و سنگین کردنِ این موضوع ، متوجه میشویم که  این مساله میتواند پاداش بالقوه را نیز محدود نماید.

 از سوی دیگر، معامله کنندگانِ فارکس دیگری هم هستند که فقط تا زمانیکه سیستم آنها بازده های بزرگی را بدهد،  با افت سرمایه‌های بزرگ راحت هستند.

شما، باید این موضوع را نیز مد نظر قرار دهید که چه مدت زمانی را میتوانید به انجامِ معامله اختصاص دهید. در صورتی که نمیتوانید مقدار زمان قابل توجهی را به سیستمِ خود اختصاص دهید، و یا نمیتوانید مدت زمان زیادی را به مطالعه درباره بازارها و یادگیری تکنیک‌های جدیدِ معامله کردن، ثبت و ضبط/ مرور ژورنال خود اختصاص دهید؛ در آن صورت ما برای شما تضمین میکنیم که شما برای رسیدن به اهدافِ خود دچار مشکل خواهید شد.

اگر شما نمیتوانید به این زمان متعهد بمانید، باید انتظارات خود ، جهت بدست آوردن راهی برای رشد دادن حساب خود،  را مجدّداً بررسی کنید . ما ، مؤکداً پیشنهاد میکنیم که Pipwcrawler  را در مورد انتظارات مبتدیان، چک نمایید.

در پایان، فقط بدانید که موفقیت تنها به خودتان  بستگی دارد.

آیا برای تقویت مهارتهایتان و  برای به دست آوردنِ تجربه‌ی مورد نیاز برای راهبریِ بازار، به طور پیوسته، دارای نظم و انضباط خاصی برای کار کردن بر روی این موارد هستید؟

اگر خیر، در انتظار بازدهِ ناجور و نامناسب باشید، حتی اگر الان آسیب نبینید، در دراز مدت این آسیب برای شما وجود خواهد داشت.

شما تنها سه  قدم تا ورود به فارکس فاصله دارید ( برای ورود روی لینک های زیر کلیک کنید):

1. ثبت نام فارکس

2. آموزش فارکس

3. تقویم اقتصادی فارکس

4. تحلیل فارکس

3061 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link