1

چگونگی اضافه کردنِ پوزیشنهای برنده در بازار فارکس.

ارسال توسط : Amin Samavatian در 1400/7/14 منتشر شده است

اگر شما یک حرکتِ دارای روند  بزرگ را بگیرید ، مقیاس گذاری ِ آن، یکی از تنظیمات بزرگِ معامله برای افزایش حداکثر سود شماست.

دوباره، درست همانند Peter Parker، با یک پاداش بزرگتر، یک ریسک بزرگتری نیز وجود خواهد داشت، بنابراین، قوانینی  وجود دارند که برای اضافه کردن به  پوزیشنهای باز  ایمنِ،  پیروی از آنها ضروری است. اجازه دهید این قوانین را بررسی کنیم.

قوانین برای افزودن به پوزیشنهای برنده به صورت ایمن

  1. برای واحدهای اضافه شونده، سطوح ورود  را از پیش تعیین کنید
  2. ریسک خود را،  با واحدهای اضافه شونده‌‌ی افزوده شده، محاسبه کنید
  3. حد ضرر را متحرک کنید تا پوزیشنهای در حال رشد را در میان پارامترهای آسودگی از ریسک نگه دارید.

برای توضیحِ بهترِ این استراتژی ، اجازه دهید یک مثال را بیان کنیم.

تام، یک "معامله کننده  با روند" است که با دقت زیادی EUR/USD را رصد میکند، و پس از کمی تثبیت، او فکر میکند معامله کنندگان جفت ارز را به بالاتر هل خواهند داد و این، منجر به این شد که او تصمیم بگیرد در 1.2700، مقداری یورو را در مقابل دلار امریکا خریداری کند.

در ابتدا، مشاهده میکند که تثبیت جدید ، هرگز واقعا در زیرِ 1.2650 معامله نمیشود، بنابراین، او تصمیم میگیرد که استاپ خود را ، در زیر ان سطح در 1.2600 قرار دهد.

تام، همچنین فکر میکند که از انجا که این، یک سطح مقاومتِ  از نظر روانی قابل توجه است، 1.3000   یک سطح بزرگ برای به دست اوردن سود خواهد بود،  زیرا  بالارفتن قیمت،  ممکن است در انجا رخ دهد.

 

پوزیشنهای برنده

با یک استاپِ 100 پیپ و یک هدفِ سود 300 پیپ، نسبتِ ریسک- به پاداشِ وی 1:3 خواهد بود.

او معمولا،  با 2% از حساب خود را به ازای هر معامله، ریسک میکند، اما این بار او  به این معامله خیلی مطمئن است و با  وجود   نسبت ریسک – به پاداشِ بزرگ، تصمیم میگیرد که اگر بازار به نفع او حرکت کند، مقدار بیشتری را  اضافه کند.

او تصمیم میگیرد که در هر 100 پیپ، واحدهای بیشتری را اضافه نماید و استاپ خود را در 100 پیپ متحرک سازد. به این دلیل که او تصمیم به افزودنِ واحدهای بیشتری دارد، تصمیم میگیرد که با ریسک اولیه‌ی 1% آغاز کند. با موجودی حساب (تراز حساب) برابر با $10,000، ریسک اولیه تام برابر با $100 خواهد بود

 ($10,000 x 0.01).

با استاپِ 100 پیپ و ریسکِ $100، او تعیین کرده است که سایز پوزیشن اولیه اش ، برابر با 10,000 باشد (سایز پوزیشن میتواند با ماشین حساب تنظیم اندازه پوزیشن ما محاسبه شود) ، او در هر 100 پیپ، 10,000  واحد خواهد افزود، و استاپ خود را هر 100 پیپ، متحرک خواهد کرد.

اجازه دهید یک نگاهِ گام به گام را به تغییر ِ ریسک- به پاداش ، با هر افزودن، بیندازیم.

 

 

 

پوزیشنهای برندهپوزیشنهای برندهپوزیشنهای برنده

این مثالِ ساده سازی شده، یک تکنیک اصلی ، را در مورد اینکه  چگونه به صورت ایمن، به پوزیشنهای برنده اضافه کنیم و انجام این کار تا چه حدی میتواند در حداکثر سازی سودهای شما موثر باشد، را نشان میدهد .

حال قبل از اینکه شما هر پوزیشن برنده ای را که دارید بفشارید،   باید از این موضوع اگاه باشید که افزودن به پوزیشنهای برنده ممکن است، بهترین ابزار برای هر محیط بازار و یا هر موقعیتی نباشد.

به طور کلی، مقیاس گذاری در داخل پوزیشنهای برنده به بهترین شکل، برای بازارهای معامله‌ دارای روند و یا حرکت های  روزانه قوی، مناسب است.

به این دلیل که شما  به یک پوزیشن، تا زمانیکه (تا مادامیکه) پوزیشن در مسیر  شما حرکت میکند، اضافه می کنید، قیمت متوسط باز کردن شما  نیز در جهتِ حرکت؛  حرکت میکند.  معنی ان، این است که اگر بازار پس از اینکه شما اضافه کردن را انجام دادید، به سمتی، در   خلاف شما  کشیده شد ، مجبور نیست تا  جایی حرکت کند که  معامله شما را به قلمرو منفی ببرد.

همچنین، شما باید بدانید که مقیاس گذاری در داخل پوزیشنهای برنده در بازارهای  دارای محدوده‌ی  محدود   یا دوره های   نقدینگی محدود ؛ شما را انقدر در موقعیت باز قرار میدهد تا اغلب استاپ اوت شوید. 

نهایتا، شما  همچنین با افزودن به پوزیشن خود، در حال استفاده از همه حاشیه‌ی در دسترس هستید. اینکار، حاشیه ای   که میتواند در یک معامله دیگر مورد استفاده قرار گیرد را نیز میخورد(مصرف میکند)! به شما هشدار داده شده است!!

 

شما تنها سه  قدم تا ورود به فارکس فاصله دارید ( برای ورود روی لینک های زیر کلیک کنید):

1. ثبت نام فارکس

2. آموزش فارکس

3. تقویم اقتصادی فارکس

4. تحلیل فارکس

 

2980 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link