1

درباره ال بروکس و آموزش صفر تا صد پرایس اکشن بیشتر بدانید

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1399/9/24 منتشر شده است

 

 ال بروکس کیست؟

در معرفی ال بروکس قبل از آموزش جامع پرایس اکشن لازم است بدانید که او کیست و چگونه معامله گری بوده است. پس صبور باشید وتا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

AL.Brooks متولد 23 فوریه 1952 است و از زمانی که شغل خود را 30 سال پیش به عنوان چشم پزشک رها کرده، یک معامله گر حرفه ای است. مدرک پزشکی اش را از دانشگاه شیکاگو دریافت کرده است. علاوه بر آن، هزاران مقاله علمی در خصوص بیماریها و جراحی چشم نوشته است. همچنین، پیش از اینکه در لس آنجلس موسسه آموزشی خود را افتتاح کند در دانشگاه Emory آموزش می داده.

 

او تکنیک های خود را با 4 قاره به اشتراک گذاشته، تکنیکهای پیشرفته اسکلپینگزرا در بورس کالای شیکاگو تدریس کرده و به صورت منظم در برنامه ی مانی شو و کنفرانسهای نمایشگاه معامله گران سخنرانی می کند و به ده ها هزار معامله گر آموزش داده چگونه معامله کنند. کتابهای او به بسیاری از زبانها ترجمه شده است و دوره های آموزشی بروکس نیز ترجمه شده اند.

مجله فیوچرز لقب "معامله گر معامله گران" را به او داده، و او برای سالها تحلیلگر تکنیکال آنها بوده.

 

آموزش پرایس اکشن

 

چه چیزی به بروکس انگیزه می دهد؟

خیلی وقت پیش او بعنوان جراح چشم،  عاشق آموزش دادن به دانشجویان چشم پزشکی بود. بعدها او از کمک کردن به هزاران معامله گر در سراسر دنیا از سال 2009 لذت می برد. برای او بسیار مهم است که بهترین ابزار موجود را برای کمک به موفقیت در اختیار دیگران قرار دهد. که دوره های آموزشی معامله گری بروکس این ابزار می باشد.

شما دارید در مقابل باهوش ترین و بهترین معامله گران در دنیا معامله می کنید. خیلی از آنها از بهترین دانشگاههای دنیا مدرک فوق لیسانس MBA دارند. دوره های آموزشی بروکس همانند دوره های آموزشی دانشگاه های تجاری هستند. این دوره به معامله گران این فرصت را می دهد که مهارت هایی که برای رقابت با بهترین معامله گران جهان نیاز دارند را بیاموزند.

بهترین منبع اطلاعاتی در خصوص معامله پرایس اکشن

او قویا باور دارد که دوره آموزشی او مجموعه اطلاعاتی بی نظیری در خصوص پرایس اکشن در اختیار معامله گران قرار می دهد که پیدا کردن این اطلاعات در جایی دیگر غیر ممکن است. اینها همان تکنیک های معامله گری پرایس اکشنی است که معامله گران حرفه ای و مدیران سرمایه هر روز از آنها استفاده می کنند. منبعی بهتر از آموزشهای پرایس اکشن بروکس از نظر اطلاعات ارزشمند، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

هدف ال بروکس آموزش نحوه معامله کردن به معامله گران است

هدف بروکس از کمک به معامله گران  دیگر، آموزش نحوه پول درآوردن از طریق معامله کردن است. کسانی که بروکس را می شناسند میدانند که چقدر برای او مهم است تا هر کاری که انجام می دهد به نحو احسن انجام دهد. او هزاران عمل جراحی چشم انجام داده. طی هر دقیقه در روند هر عمل، او هر بیمار را بعنوان یکی از اعضای خانواده خود می دانسته. شاید افرادی در آموزش بورس و آموزش فارکس بسیار از سر فصل های پرایس اکشن را از استراتژی فارکس ال بروکس برگرفته و توضیح داده باشند.

او به سختی کار کرده تا بتواند بهترین خود را با تمرکز بالا انجام دهد. کمک به مردم برای او واقعا مهم است. وقتی او به بقیه نحوه معامله کردن را آموزش می دهد نیز همین رفتار را دارد.

ال بروکس می داند که معامله کردن چقدر سخت است، و هیچ گاه از کشمکش هایی که معامله گران با آن روبرو هستند فراموش نمی کند. با توجه به این موضوع، هر چیزی که گفته و یا نوشته در جهت کمک به معامله گران برای رسیدن به اهدافشان که پول درآوردن از طریق معامله کردن است، بوده. این بازار برای نفع موسسات مالی ایجاد شده، ولی ما نیز می توانیم در این سود مشارکت داشته باشیم.

این یک بازی نیست. این زندگی ماست، و همه ما میخواهیم زندگی بهتری داشته باشیم و به خانواده مان کمک کنیم. این یک تجارت جدی است و بروکس آن را بسیار جدی گرفته است. هر چند، او باور دارد که اگر معامله گری برای یادگیری نحوه آموزش خود وقت بگذارد و اگر قادر باشد آنچه را که آموخته است عملی کند، او می تواند در موقعیت مناسبی برای رسیدن به هدف خود قرار بگیرد.

چشم انداز بروکس در مورد بازار

ال بروکس به پرایس اکشن دید متفاوتی نسبت به اکثر معامله گران دارد. این امر به این دلیل است که او باور دارد هر تیکی (تغییر قیمتی) که طی روز شکل می گیرد اهمیت دارد. هیچ چیزی که اتفاق می افتد بیهوده نیست. در هر تایم فریم، حجم زیادی از اطلاعات در نمودار تعبیه شده است. او فکر می کند که بیشتر شرکت های بزرگ با این پازل معماگونه آشنا هستند اما جالب اینجاست که این پازل به سادگی قابل دیدن نیست.

هیچ کس نباید همه قطعه های پازل را ببیند تا بطور مداوم پول در بیاورد. هر چند، هر چه یک معامله گر قطعات بیشتری را ببیند، فرصت های بیشتری برای سودآوری خواهد داشت. او نیز ادعایی برای دیدن کل پازل ندارد. ولی حداقل او فکر می کند که بسیار پیچیده تر و جذاب تر از چیزی است که همه می گویند. همچنین بیشتر لذت تو از ادامه کشف قطعه های جدید ریز است.

برای یادگیری پرایس اکشن به روش آقای ال بروکس می توانید پکیج آموزش پرایس اکشن  یا دوره خصوصی آموزش پرایس اکشن را تهیه کنید.

برای شرکت در دوره پرایس اکشن به روش ال بروکس، روی لینک زیر کلیک کنید. جلسه اول این دوره به صورت رایگان برگزار می شود، برای رزرو جلسه اول به واتساپ  447937002403+ پیام دهید.

آموزش جامع پرایس اکشن

 

74 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین
mahdi در 1400/7/1 15:40 نوشت: دوره پرایس اکشن اقای بروکس
پاسخ

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link