1

آیا پروژه CYLUM با سود سالیانه 395% واقعی یا اسکم است؟

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1401/2/6 منتشر شده است

پروتکل رمزارز CYLUM FINANCE روی لانچپد بایننس و به منظور استفاده در متاورس ساخت شده است. توکن $CYM برای گرفتن قدرت اکوسیستم ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از ویژگی های رمزارزهای جدید پروژه های اسکم آن است و سوال اینجاست که آیا این پروژه هم اسکم است یا خیر. اگر تا انتهای مقاله همراه من باشید به این سوال شما جواب داده خواهد شد.

پروتکل های رمزارز CYM یک سیستم غیر متمرکز مالی را تشکیل داده اند که یک نرخ بهره ثابتی را به سرمایه گذاران می دهد. این پلتفرم به صورت اتوماتیک کار می کنید و سیستم کاری آ بسیار ساده است.

یکی از ویژگی های شگفت انگیز این رمزارز، ساده بودن آن است و این نکته که طبق ادعای آن ها، سود 395% در راه است. یعنی هر فردی که در این پلتفرم سرمایه گذاری کند سرمایه اش 4 برابر خواهد شد. تمام تکنولوژی رمزارز CYLUM FINANCE بر مبنای سیستم های غیر متمرکز مالی است و همچنین می توان گفت که سرورهای متفاوتی دارد.

CYLINDER- کاری که این مکانیزم انجام می دهد گرفتن بک آپ و ذخیره کردن اطلاعات، قیمت ها و برقراری تعادل قیمتی است.

مکانیزم ساده و مطمئن استیک کردن: توکن های CYLUM همیشه در کیف پول شما باقی می ماند و نیازی ندارید که برای استیک کردن به کیف پول دیگر منتقل کنید و هیچ قدرت مرکزی آن را کنترل نمی کند. به همین دلیل می توان گفت که بسیار امن است. تمام کاری که انجام می دهید ذخیره کردن توکن ها در کیف پولتان است. تمام پاداش شما به کیف پول شما منتقل می شود و به صورت کلی نیازی به پرداخت هیچگونه توکنی وجود ندارد.

سرعت پرداخت پاداش بسیار بالا – شما پاداش خود را هر دقیقه دریافت می کنید و این سریع ترین نوع دریافت پاداش برای استیک کردن در حوزه ارزهای دیجیتال است.

شومینه – یکی از زیباترین خاصیت پروتکل CYLUM، سیستم سوختن توکن هاست که چرخه عرضه و تقاضا را در حال تعادلی نگاه میدارد و سرعت انجام این کار در این پلتفرم بسیار بالاست و با دیگر ارزهای دیجیتال قابل مقایسه نیست.. مکانیزم چیمنی یا همان شومینه 2% کل توکن های موجود در چرخه را مصرف می کند و این مکانیزم سوختن توکن ها همینطور بدون وقفه ادامه دارد.

چه ویژگی ای، توکن CYLUM را از دیگر پروژه های DEFI 3.0  مجزا می کند

پروژه های دیگر DEFI 3.0 مثل لیبرو و تیتانو سودهای عظیمی را در زمانی که بازار در وضعیت سلامت خود قرار دارد ارائه می دهند و زمانی که بازار در حالت غیر معقول قرار می گیرد سود این توکن ها پایین میاید.

پروزه CYLUM FINANCE

شایان ذکر است که CYLUM فرآیند استیکینگ را و چند برابر کردن سود را به صورت اتوماتیک روی توکن های USDT,BUSD و DAI انجام می دهد. قصد این شرکت این است که سرمایه های جمع شده را بیشتر جمع کند و از قیمت های بالاتر این رمزارز دفاع کند. نکته مثبت در مورد این رمزارز اینجاست که    تمام سرمایه بر اساس BUSD استیک می شود و نیازی به تبدیل پول ندارد.

توجه: وقتی وارد سایت این رمزارز می شویم و می خواهیم که وایت پیپر آن را بخوانیم از متامسک پیام می آید که مواظب کیف پول خود باشید و گزارش اسکم شده است. در عین حال باید توجه کنیم که آیا اینکار چه صرفه اقتصادی برای این شرکت دارد. همیشه باید بدانیم به ازای سودی که ما دریافت می کنیم چه سودی به شرکت می رسد. در صورتی که ارتباط عقلانی وجود داشت می توانید سرمایه گذاری کنید و در غیر این صورت، خودتان را درگیر پروژه های اسکم نکنید.

در حال حاضر تنها صرافی پنکیک سواپ این رمزارز را ارائه می دهد  و قیمت این رمزارز در حال حاضر 2 سنت است. اگر هم میخواهید سرمایه گذاری کنید به سرعت سرمایه خود را خارج کنید. فقط در نظر داشته باشید که کیف پول اصلی خود را به این سایت وصل نکنید چرا که احتمال دزدی از آن وجود دارد. سعی کنید یک کیف پولی که موجودی ندارد را وصل کنید و سپس سرمایه خودتان را انتقال دهید.

6091 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link