1

با 0 تا 100 رمزارز آینده دار و هیجان انگیز سولانا آشنا شوید

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1401/1/22 منتشر شده است

سولانا شبکه بلاک چینی دارد که به برنامه نویس ها اجازه می دهد تا سیستم بلاکچین ارزهای دیجیتال را روی آن پیاده سازی کنند و سرعت بالای پردازش این اطلاعات از هر ارز دیجیتال و سیستم بلاکچینی سریعتر است. این شرکت به دنبال مهندسینی است که زیربنای بهتری برای تمام کاربران مشتاق ساخت سیستم بلاکچین فراهم کند و به صورت جهانی خدمت رسانی داشته باشد.

شروع کار سولانا

این شرکت توسط آناتولی یاکووِنکو در سال 2017 تاسیس شد و  هدف از تاسیس آن این بود که سیستم بلاکچینی بنا شود که سرعت کار برنامه نویسان حوزه ارز دیجیتال را بالا ببرد. مدیر این شرکت از مهندسین نرم افزار دراپباکس و کوالکام بود. شریک او در این کار آقای گِرِگ فیتزجرالد بود که سولانا را در سال 2018 به مرحله عملیاتی رساندند. آقای یاکووِنکو بودجه مورد نیاز برای این کار را جمع کرد تا فرآیند خرید سولانا فراهم شود. فروش سولانا و خرید این ارز دیجیتال در ماه مارس سال 2020 امکان پذیر شد و قراردادهای هوشمند این ارز دیجیتال در همان سال مورد بررسی قرار گرفت.

معرفی سولانا

گسترش تکنولوژی: سرعت گسترش سولانا بسیار بالاست و دلیل اصلی آن هم فرآیند تاییدیه تراکنش هاست که به سرعت انجام می شود. کسانی که این ارز دیجیتال را استخراج می کنند باید  با خرید سولانا و نگهداری آن به اندازه کافی، به فرآیند استخراج ادامه دهند. اگر میزان دارایی سولانا از یک مقداری کمتر باشد، قابلیت استخراج برای آن ها وجود نخواهد داشت. میزان انرژی مصرفی برای استخراج این ارز دیجیتال بسیار کمتر از بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتال است. سرعت انجام تراکنش ها هم در شبکه بلاکچین این ارز دیجیتال بسیار بالاست.بلاک های این ارز دیجیتال بدون دریافت اطلاعات از تمام بلاک ها ساخته می شوند و به همین خاطر سرعت تایید تراکنش ها اصلا پایین نیست. این شبکه بلاکچین قادر است 50000 تراکنش در ثانیه را ثبت کند. تیم سولانا معتقد است که هر بلاک در شبکه بلاکچین این ارز دیجیتال در 2.34 ثانیه شکل می گیرد و از این حیث سریع ترین صرافی دنیاست. اگر تا الان به خرید سولانا علاقه مند نشدید ادامه مطلب را بخوانید.

بغیر از سرعت تایید بالای تراکنش ها در شبکه بلاکچین سولانا، تکنولوژی های جدیدی در شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال مورد بهره برداری قرار گرفته است

توربین: پروتکلی که داده ها را تکه تکه می کند تا در شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال با سرعت بیشتری حرکت کنند

کِلُود بِرِک: ساختار پردازش داده ها یا دیتابیس شبکه سولانا که سرعت خواند و پردازش کردن داده ها را بلا می برد.

گُلف اِستِریم: پروتکلی که دریافت و تاییده تراکنش ها را به سر انجام می رساند و در شبکه بلاکچین این ارز دیجیتال پخش می کند.

لوله کشی: پروتکلی که داده ها را به سرعت به سمت سخت افزار مورد نظر می فرستد. یکی از دلایل اصلی سرعت بالای شبکه بلاکچین سولانا همین تکنولوژی است.

سطح دریا: موتور پردازش تراکنش ها که اجازه می دهد همزمان هزاران قرار داد هوشمند به موازات هم و بدون کاهش سرعت شبکه پردازش شوند.

توکن SOL

ۀشنایی با سولانا

توکنی است که قدرت تمام تراکنش ها و تاییدیه قراردادهای هوشمند در شبکه سولانا را تامین می کند. از سولانا برای تبدیل پول هم استفاده می شود. وابسته به اینکه چقدر سولانا در کیف پول خود داشته باشید می توانید درآمد خوبی از طریق استخراج این ارز دیجیتال هم داشته باشید. امکان پرداخت های کوچک و بزرگ در شبکه بلاکچین این ارز دیجیتال وجود دارد. این ارز دیجیتال مجموعا 489 میلیون دلار جذب سرمایه داشته است. این ارز دیجیتال در حال  گسترش است و این احتمال وجود دارد که روزی، پادشاه بلامنازه بازار ارز دیجیتال باشد. این ارز دیجیتال یک صرافی دارد که شما علاوه بر خرید و فروش سولانا می توانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیگر را انجام دهید. پروتکل این صرافی اکسیژن نام دارد، الگوریتم قیمت دهی آن رادیوم نام دارد و سیستمی که داده ها را جمع می کند و روی نمودار نشان می دهد به نام بُنفیدا شناخته می شود. برنامه نویس های زیادی جذب این ارز دیجیتال شده اند. اگر قصد خرید سولانا یا فروش آن را دارید روی لینک زیر کلیک کنید، ثبت نام خود را کامل کرده و خرید و فروش خود را انجام دهید. برای دنبال کردن قیمت رمز ارز ها به صورت زنده روی لینک زیر کلیک کنید.

5968 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link