1

چرا رمزارز مینا گزینه ی خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1401/1/18 منتشر شده است

هر رمزارز قوی در بازار ارز دیجیتال رسالتی دارد و به قصد خاصی روانه بازار می شود و رمز ارز مینا هم از این قاعده مستثنی نیست. هدف اصلی این رمز ارز ایجاد یک دروازه بین دنیای کریپتو و دنیای واقعی است. اگر این رمز ارز به هدف خودش برسد ما شاهد آینده بسیار روشنی برای ارزهای دیجیتال خواهیم بود. لازم به ذکر است که تایید تراکنش ها در شبکه بلاک چین مینا به سرعت انجام می شود.

حجم کلی شبکه بلاک چین مینا نزدیک به 22 کیلو بایت است. اگر بخواهیم با یک مثال آن را توضیح دهیم. شاید کمتر از حجم یک توئیت باشد. همین سبکی شبکه بلاک چین این رمز ارز باعث شده که فرآیند تایید تراکنش ها با سرعت بیشتری انجام می شود

پروتکل دیگر ارزهای دیجیتال بسیار سنگین هستند و برای اجرای مراحل تاییدیه تراکنش ها به واسطه ها احتیاج دارند. اما پلتفرم و ارز دیجیتال مینا بسیار سبک است و بنابراین هرکسی می تواند peer-to-peer را وصل کرده و به سرعت زنجیره را همگام سازی و تایید کند. .همین موضوع این رمز ارز را به یک رمز ارز آینده دار تبدیل کرده است. دسترسی تمام افراد و شرکت ها

ارز دیجیتال مینا چیست؟

توکن MINA

یکی از ویژگی هایی که می تواند باعث تداوم رشد رمز ارز ها شود ارتباط نزدیک با اینترنت است. با بررسی جزئی رمزارزهای بزرگ متوجه می شویم که دیگر پلتفرم های بلاک چین با اینترنت مرتبط نیستند و دامنه و کاربرد برنامه های آن را محدود می کنند. اما Mina’s  Snapps  می تواند به طور اختصاصی با هر وب سایتی تعامل داشته و برای استفاده به صورت آنلاین به داده های دنیای واقعی تایید شده دسترسی پیدا کند که این امر یک انقلاب در ارزهای دیجیتال به شمار می رود. البته که این پدیده یعنی دسترسی همه جانبه افراد به شبکه بلاک چین و جلوگیری از نابود شدن حریم شخصی. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که شبکه بلاک چین مینا فقط دسترسی به کاربران بسیاری کمی را برای تاییدیه تراکنش ها می دهد.

می توان گفت که جامعه فراگیر مینا، با ظرافت خاصی در حال ارتقا سیستم بلاک چین خود است و با این وجود یکی از معدود رمزارزهایی است که از نظر عملکردی به ثبات رسیده و فعالان زیادی را به سمت خودش جذب کرده است. اگر علاقه مند هستید تا ارز دیجیتال  MINA ‌را بخرید بهترین صرافی های برای خرید و فروش ارز دیجیتال و توکن MINA در حال حاضر OKEx ، BitZ ، Kraken ، Bilaxy  و Coinlist Pro  است.

کارکرد ارز دیجیتال مینا چیست؟

رمزارز مینا

بیشترین تمرکز رمز ارز مینا روی حریم خصوصی افراد است. شما با این شبکه بلاک چین به راحتی می توانید تراکنش های خود را انجام دهید و نیاز نیست تا هزینه زیادی برای تراکنش های مربوط به این شبکه پرداخت کنید. تکنولوژی ای که در این رمز ارز وجود دارد آن را به یک رقیب سفت و سخت برای سولانا از نظر سرعت جابجایی و هزینه پایین تراکنش ها تبدیل کرده است.

شایان ذکر است که پروتکل ارز دیجیتال مینا اندازه کوچک خود را حفظ می کند حتی برای کاربرانی که چندین دهه سابقه فعالیت دارند. زنجیره کوچک ارز دیجیتال MINA زمینه را با این امکان فراهم می‌کند که هرکسی که در هر دستگاهی بتواند کل زنجیره را مانند یک گره کامل تایید کند. این ویژگی خارق العاده رمز ارز مینا را بسیار خاص کرده است.

دلیل پایین بودن حجم شبکه بلاک چین مینا چیست؟

رمزارز مینا

اثبات دانش صفر فناوری نوینی است که پروتکل ارز دیجیتال مینا را به این مسئله قادر ساخته است. مدارک اثبات دانش صفر، گواهینامه های رمزی کوچک هستند که بدون آشکار کردن محتوای زنجیره، وضعیت شبکه را تایید می کنند. در اینجا مثالی ساده از چگونگی کوچک نگه داشتن زنجیره مینا

مینا گره های کامل را قادر میسازد تا بلوک ها را پس از تایید اعتبار کنار بگذارند ، zk-SNARK ها (عکس فوری از هر بلوک) را جایگزین آنها خواهد کرد. یک زنجیره عکس فوری یک پیشرفت بزرگ نسبت به یک زنجیره بلوک است. اما مشکل هنوز کاملا حل نشده است. این زنجیره همچنان رشد خواهد کرد و ما قصد داریم آن را به اندازه ثابت نگه داریم.

در اینجا هر بلوک به یک تصویر فوری از خود سپس هر عکس فوری به یک عکس متا فراکتال از کل زنجیره تبدیل میشود. و توکن مینا بدین طریق زنجیره ۱۰۰ ها گیگابایتی را در تنها ۲۰ کیلوبایت zk-snark جا میدهد.

اگر بیت کوین به دنیا نشان داد که مردم خواهان پول مقاوم در برابر سانسور هستند، اتریوم به ما نشان داد که مردم می خواهند برنامه های مالی غیرمجاز داشته باشند. کوین های استیبل نیز به ما نشان داد مردم دلارهای دیجیتالی را میپسندند. اما، بیت کوین بدون معامله جنبه های مقاومت در برابر سانسور را نمی تواند مقیاس بندی کند. اتریوم نیز بدون نقض حریم خصوصی کاربر نمی تواند داده های برنامه دنیای واقعی را ادغام کند و استیبل کوین ها نیز نمی توانند در برنامه های سنتی فاقد توسعه بدون پیچیدگی ادغام شوند!

خب ارز دیجیتال و توکن مینا می کوشد همه این موارد را یکباره حل کند. بلاکچینی در ابعاد و اندازه های بلاکچین مینا مقاومت بی نظیری در قبال سانسور را ممکن می کند. این zksnak ها به برنامه های بدون مجوز مینا برای محرمانه بودن و مقیاس پذیری داده های خارج از زنجیره محاسبه می کند و آنها را بعداً به طور کامل بررسی می کند.

طراحی پروتکل و توکن مینا به توسعه دهندگان امکان دسترسی آسان به دلار دیجیتالی را نیز می دهد و هر کس روی این پلتفرم کار کند می تواند با پرداخت های استیبل کون را فقط در چند خط کد در برنامه خود ادغام کند.

ارز دیجیتالی مقاوم در برابر سانسور

رمزارز مینا

یک بلاک چین حداقل هر کاربر در شبکه را قادر می سازد وضعیت دفترچه را تایید کند ، اطمینان حاصل کند که جنبه های مهم مقاومت در برابر سانسور نمی تواند از بین برود. مینا اولین وسیله مبادله کاملا مقاوم در برابر سانسور است که برای استفاده روزمره ساخته شده و برای ادغام در خدمات سنتی به کار می رود.

یک اقتصاد بدون اجازه و سرزنده نیاز به انبوهی از ارزش دارد که مردم مایل به صرف آن باشند. رفتاری که به طور طبیعی با چشم انداز معامله در دارایی عرضه ثابت کمیاب مانند بیت کوین ضد تحریک می شود.

Snapps در مینا چیست؟

رمزارز مینا

در بلاک چین اتریوم به صورت زنجیره ای محاسبات بررسی می شود که منجر به ایجاد برخی مشکلات شده است. ازدحام شبکه، هزینه های معامله ناگهانی بالا، داده های کاربر به طور شفاف در معرض دید و هزینه رو به رشد محاسبه کل زنجیره از ابتدا زمانی که یک توسعه دهنده می خواهد یک دپ را توسعه دهد.

پروتکل مینا با دسته کاملا جدیدی از برنامه های غیرمتمرکز به نام Snapps می کوشد همه این مشکلات را رفع کند. اسنپ ها برنامه های مجهز به SNARK هستند که با دو ویژگی از dapp ها متمایز می شوند.

  • مقیاس پذیری: Snapps بررسی می کنند که محاسبات به درستی اجرا شده باشد. به پهنای باند و محاسبات پردازنده اجازه می دهد تا خارج از زنجیره حرکت کنند.
  • حریم خصوصی: Snapps یکپارچگی داده ها را تایید می کند ، بدون اینکه اطلاعات خود را فاش کند.

همراستا با استیبل کوین ها

ادغام زنجیره های پایدار در وب و برنامه های موبایل سنتی در پروتکل مینا آسان است. برخلاف سایر بلاکچین ها، که به میان افزار گران قیمت و پیچیده ای نیاز دارند.

توسعه دهندگان برای اولین بار می توانند بلافاصله دلاری های دیجیتال یا هر دارایی دیگری که در این پروتکل صادر شده باشد را در محصولات با فقط چند خط جاوا اسکریپت ادغام کنند که مینا قصد دارد به عنوان یک زبان برای توسعه Snapps پشتیبانی کند.

توکن مینا و قیمت رمز ارز مینا

ارز دیجیتال مینا چیست؟/ آشنایی با عملکرد، قیمت و نحوه خرید رمزارز MINA

همه ما می دانیم که تنها راهکار برای تمرکززدایی واقعی از شبکه مینا این است که توسط یک جامعه دارای سهم قابل توجه در پروتکل اداره می شود. به همین دلیل است که مینا پس از راه اندازی شبکه اصلی ، مالکیت و حاکمیت قابل توجه پروتکل اثبات سهام خود را به جامعه خود انتقال می دهد.

6.6 درصد از توکن اصلی راه اندازی شبکه مینا به اعضای موسس برنامه Genesis اختصاص یافته است. هر اپراتور گره و رهبر جامعه در برنامه مینا Genesis در زمان راه اندازی شبکه اصلی مبلغی معادل 0.0066 درصد از منبع گردش MINA را دریافت می کند.

لازم به ذکر است که دارایی بومی شبکه مینا در مرکز سیستم تشویقی اقتصادی پروتکل قرار دارد. به تولیدکنندگان بلوک و تولیدکنندگان snark در مینا پرداخت می شود و به همه دارندگان و سهام داران توکن مینا انگیزه می دهد که جوایز مشارکت در اولین سال پس از راه اندازی مینا حداکثر ۲۴ درصد از سرمایه انباشه خواهد خواهد بود و پاداش های بعدی نیز بسیار بیشتر است. همین امر باعث جلب سرمایه گذاران زیادی برای خرید و نگه داری رمز ارز مینا شده است

5956 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link