1

ارز الگوراند چیست و چرا خرید و هولد آن کاری هوشمندانه ای است

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1401/1/15 منتشر شده است

دنیای ارزهای دیجیتال به همان اندازه که هیجان انگیز است گیج کننده هم محسوب می شود. کوین ها، پروژه ها ، پروتکل ها و شبکه های جدید و تبلیغاتی که هر روز در اینترنت برای ارزهای دیجیتال جدید مشاهده می کنیم. بعضی از این ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی را دارند.

یکی از بی نظیر ترین پروژه ها که توجه بسیاری از سرمایه گذاران را جلب کرده رمز ارز الگوراند است. در این مقاله سعی داریم راجع به رمز ارز الگو و بازار این رمز ارز نگاهی بیندازیم. 

 با آموزش ارزهای دیجیتال می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌تری در مورد سرمایه‌گذاری خود بگیرید.

الگوراند چیست؟

الگوراند با سیستم شبکه بلاک چین غیر متمرکز کار می کند و ارز دیجیتالش با نام ALGO شناخته می شود.

ایده این ارز دیجیتال مثل ریپل و استلار است و تیم این شرکت در پی غیرمتمرکز کردن سیستم های مالی است بدون اینکه هیچ مرکزیتی کنترل تراکنش ها را در دست داشته باشد، سرعت جابجایی را کم کرده و هزینه های جابجایی را زیاد کند. اگر به سایت کوین مارکت کپ نگاهی بیندازید این رمز ارز جزو 30 ارز دیجیتال برتر است.

تاریخچه رمز ارز الگوراند

پروژه این شرکت در سال 2017 شروع شد و در سال 2019 این رمز ارز منتشر شد. مغز متفکر این پروژه آقای سیلویو میکالی است که یکی از پروفسورهای دانشگاه MIT محسوب می شود. این فرد دو بار جایزه تورینگ را مال خود کرد.

در وایت پیپر اورجینال رمز ارز الگوراند قید شده که این رمز ارز در قراردادهای هوشمند پیشرفت زیادی داشته و می تواند فروش و عنوان چیزهایی که مورد فروش قرار می گیرد را با دقت ثبت و ضبط کند. البته که راجع به این رمز ارز افراد زیادی سرمایه گذاری کردند و در جایی که برای این پروژه سرمایه پذیری انجام شد نزدیک به 60$ میلیون به این پروژه تعلق گرفت و می توان گفت که در این امر بسیار موفق عمل کردند.

الگوراند چیست؟

الگورند چطور کار می کند؟

چیزی که رمز ارز الگورند را خاص می کند فرآیند استخراج آن است که بسیاربه صرفته تر از ارزهای دیجیتال دیگر است و نیاز به حل کردن معادلات پیچیده تر ندارد. بنابراین از این حیث از رمز ارزهایی مثل بیتکوین بسیار جلوتر است. فرآیندی که برای ارزهای دیجیتالی مثل بیتکوین انجام می شود باعث تولید انرژی بسیار زیادی ست که اصلا مقرون به صرفه نیست و در نهایت برای دریافت پاداش بین افراد استخراج کنند قرعه کشی می شود و پس از انجام قرعه کشی، بررسی اعتبار تراکنش و تایید آن زمان زیادی صرف می شود.

اما برای الگوراند این فرآیند بسیار سریع تر است است و به صورت جهانی و غیر متمرکز انجام می شود. هرچه افراد مقدار بیشتری الگوراند داشته باشند درصد اینکه پاداش به آن ها تعلق بگیرد بیشتراست. به همین خاطر با سرعت بیشتری تراکنش ها مورد پردازش قرار می گیرد.

قیمت الگوراند به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت الگوراند مانند سایر ارزهای دیجیتال تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد، از جمله:

عوامل بنیادی: عواملی مانند توسعه پروژه، پذیرش توسط نهادهای مالی و شرکت‌ها، و اخبار مثبت یا منفی مربوط به ارز دیجیتال می‌توانند بر قیمت آن تأثیر بگذارند.

عوامل تکنیکال: عواملی مانند روندهای کوتاه‌مدت و بلندمدت بازار، حمایت‌ها و مقاومت‌ها، و الگوهای قیمت می‌توانند بر قیمت الگوراند تأثیر بگذارند.

قابل ذکر است اگر عوامل بنیادی و تکنیکال مثبت باقی بمانند، می‌توان انتظار داشت که قیمت الگورند در آینده افزایش یابد.

برای مشاهده قیمت الگوراند میتوانید از صفحه تقویم اقتصادی فارکس در قسمت تریدینگ ویو، نماد ان را اورده و نمودار قیمتی آن را مشاهده کنید.  

 

آشنایی با الگوراند در سایت بورسا

 

از الگوراند در کجا می توانید استفاده کنید؟

مانند دیگر آلتکوین ها، الگوراند در تلاش است که یک اکوسیستم و اپلیکیشنی درست کند که افراد بتوانند در آن این رمز ارز را به صورت مستقل جابجا کنند. هدف از پایه گذاری این رمز ارز وارد شدن به بحث قراردادهای هوشمند و NFP هاست و تاحدی هم موفق بوده است.

یکی از برنامه هایی که بر مبنای شبکه بلاک چین الگورند در حال فعالیت است ANote Music است که اجازه می دهد که سرمایه گذاران و منتشرکنندگان موسیقی حق رویالتی هر موسیقی را بر مبنای الگوراند به فروش برسانند. حتی از این اپلیکیشن برای توزیع پاداش بین سرمایه گذاران الگوراند استفاده می شود و همچین باید اشاره کرد که این رمز ارز میزبان مسابقات شطرنج بوده است.

یکی دیگر از اهداف الگوراند پردازش وام است. این بدان معناست که شهروندان یک کشور می توانند بر مبنای این رمز ارز وام دریافت کرده و پس از آن وام را در طولانی مدت پس بدهند.

شایان ذکر است که کمیسوین جابجایی رمزارزها بر مبنای شبکه بلاک چین الگوراند بسیار پایین تر از اثریوم است. از دیگر برتری های این رمز ارز نسبت به اثریوم سرعت بالای تراکنش هاست که به صورت میانگین 5 ثانیه تخمین زده شده است. این عدد برای رمز ارز بیتکوین نزدیک به 9 دقیقه است.

 با آموزش ارزهای دیجیتال می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌تری در مورد سرمایه‌گذاری خود بگیرید.

نتیجه‌گیری

حالا که میدانید ارز الگوراند چیست، باید گفت ارز الگوراند یک پروژه با پتانسیل بالا است که در سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است. اگر عوامل بنیادی و تکنیکال مثبت باقی بمانند، می‌توان انتظار داشت که قیمت الگوراند در آینده نیز افزایش یابد. البته، سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال همیشه با ریسک همراه است. بنابراین، قبل از خرید هر ارز دیجیتال، باید تحقیقات خود را انجام دهید و ریسک‌های احتمالی را در نظر بگیرید.

در نهایت، تصمیم‌گیری در مورد خرید یا فروش الگورند یک تصمیم شخصی است که باید با توجه به شرایط و اهداف سرمایه‌گذاری خود انجام دهید.

5916 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link