1

جفت ارز USDCHF در ادامه روند نزولی خود به سطح 0.9200 رسید

ارسال توسط : بردیا یوسفی در 1400/9/10 منتشر شده است

جفت ارز USD/CHF بخشی از سودهای روزانه خود را کاهش داد و آخرین بار با 0.25% کاهش، در سطح 0.9200 قرار گرفت و روند نزولی خود را ادامه داد و کاهش یافت. 

تحلیل فاندامنتال

 این جفت ارز در روز چهارشنبه برخی خریدها را در نزدیکی منطقه 70-0.9175 جذب کرد و بر اساس جهش روز قبل از نزدیکی اواسط 0.9100s یا پایین ترین سطح سه هفته اخیر، رشد کرد.  احساس ریسک جهانی شاهد چرخش مثبتی بود زیرا به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران متقاعد شده‌اند که آخرین نوع COVID-19 بهبود اقتصادی را از مسیر خود خارج نخواهد کرد.  این امر از یک افزایش قوی در بازارهای سهام مشهود بود که به پناهگاه امن فرانک سوئیس تضعیف کرد و یک افزایش متوسط   برای جفت ارز USD/CHF ایجاد کرد.  برای دنبال کردن اخبار و تحلیل فاندامنتال  این جفت ارز، به تقویم اقتصادی فارکس سر بزنید.

تحلیل جفت ارز USDCHF

 در همین حال، دلار آمریکا، تا کنون، برای به دست آوردن هر گونه کشش معنی‌داری تلاش کرده است و بین سودهای خفیف و زیان‌های جزئی در نشست اواسط اروپا، در مسیری قرار گرفته است.  این به نوبه خود، معامله گران را از انجام معاملات صعودی در اطراف جفت ارز USD/CHF باز داشت و روند صعودی روزانه را محدود کرد.  با این حال، افزایش قوی در بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده، که با افزایش معاملات برای تشدید سیاست تهاجمی تر توسط فدرال رزرو تقویت شد، به عنوان یک مانع برای دلار آمریکا و جفت ارز USD/CHF عمل کرد.


در واقع، بازارهای مالی در واکنش به اظهارات واکنش برانگیز  جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، قیمت گذاری را با احتمال افزایش حداقل 50 واحدی نرخ بهره تا پایان سال 2022 آغاز کردند.  پاول در اظهارات خود در برابر کمیته بانکداری سنا گفت که مناسب است به بررسی کاهش خرید دارایی‌ها، شاید چند ماه زودتر، فکر کنیم.  وی افزود: زمان بازنشستگی کلمه گذرا فرا رسیده است و خطر افزایش مداوم فشارهای تورمی افزایش یافته است.

 پس‌زمینه بنیادی به نفع دلار آمریکا است و از چشم‌اندازهایی برای برخی حرکت‌های ارزشی کوتاه‌مدت برای جفت ارز USD/CHF حمایت می‌کند.  چشم انداز مثبت با این واقعیت تقویت می شود که خریداران در زیر میانگین متحرک نمایی 200 روزه انعطاف پذیری نشان داده اند، که اکنون باید به عنوان یک نقطه محوری کلیدی عمل کند.  از این رو، قدرت بعدی به سمت یک مانع میانی نزدیک به سطح 0.9230، در مسیر بالاترین هفتگی در اطراف منطقه عرضه 75-0.9270، یک احتمال مشخص باقی می ماند.

 فعالان بازار اکنون منتظر گزارش اقتصادی ایالات متحده هستند که شامل گزارش ADP در مورد اشتغال در بخش خصوصی و PMI تولید ISM است.  معامله گران بیشتر از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده در مقابل کمیته خدمات مالی مجلس، سرنخ خواهند گرفت.  جدای از این، تحولات پیرامون حماسه کروناویروس و احساس ریسک گسترده‌تر بازار ممکن است فرصت‌های معاملاتی در اطراف جفت ارز USD/CHF ایجاد کند.

شما تنها سه قدم تا ورود به فارکس فاصله دارید ( برای ورود روی لینک های زیر کلیک کنید):

1. ثبت نام فارکس

2. آموزش فارکس

3. تحلیل فارکس

3626 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link