1

جفت ارز USDJPY به پایین ترین سطح در چند هفته اخیر نزدیک شد

ارسال توسط : بردیا یوسفی در 1400/7/29 منتشر شده است

افزایش ناچیز تقاضا برای JPY در اوایل بازار معاملاتی اروپا، جفت ارز USD/JPY را به پایین ترین سطح در هفته اخیر نزدیک کرد ، یعنی جفت ارز درست در زیر سطح 114.00 قرار گرفت.

تحلیل فاندامنتال

 این جفت ارز روند بهبودی یک شبه را از منطقه 114.70 یا نزدیک به صعودهای چهار ساله افزایش داد و برای دومین روز متوالی کاهش یافت.  سرمایه گذاران در میان نگرانی های جدید در مورد تنگنای اعتباری در بخش املاک و مستغلات چین احتیاط کردند.  این ، به نوبه خود ، برخی از جریانها را به سمت ین ژاپن سوق داد و به عنوان یک مانع برای جفت ارز USD/JPY عمل کرد. برای دنبال کردن اخبار و تحلیل فاندامنتال  این جفت ارز، به تقویم اقتصادی فارکس سر بزنید.

تحلیل جفت ارز USDJPY

گروه بدهکار چین اورگراند روز چهارشنبه اعلام کرد که قرارداد 2.6 میلیارد دلاری برای فروش سهام کنترلی در تجارت مدیریت دارایی خود شکست خورد.  این موضوع نگرانی هایی را ایجاد کرد که غول املاک مشکل دار ممکن است پس از انقضای مهلت 30 روزه برای پرداخت کوپن اوراق قرضه دلاری در آخر هفته، رسماً نزول کند.

 واکنش بازار، تا کنون، در بحبوحه گزارش‌هایی که اورگراند برنده یک تمدید بیش از سه ماهه برای سررسید اوراق قرضه 260 میلیون دلاری شده، محدود بوده است.  علاوه بر این ، مقامات چینی معتقدند که مشکلات موجود در این بخش اجازه نخواهد داشت به یک بحران تمام عیار تبدیل شود.  این امر ، همراه با کاهش اندک دلار آمریکا ، ممکن است به محدود کردن ضررهای جفت ارز USD/JPY کمک کند.

 دلار از افزایش اوراق قرضه خزانه داری آمریکا حمایت کرد ، اما در میان انتظارات برای افزایش نرخ بهره فدرال ، روند صعودی‌ای ایجاد نشد. داده‌های ناگوار این هفته از ایالات متحده - داده های مربوط به تولید صنعتی و بازار مسکن - به تضعیف فعالیت های اقتصادی اشاره کرد و سرمایه گذاران را مجبور کرد که معاملات خود را برای تنگ کردن سیاست های اولیه توسط بانک مرکزی آمریکا کاهش دهند.

 این موضوع با اظهار نظر رئیس بانک مرکزی، راندال کوارلز، تقویت شد که گفت که شروع به افزایش نرخ بهره در مواجهه با تورم بالایی که احتمالاً در سال آینده کاهش خواهد یافت، زودهنگام خواهد بود.  با این حال ، کوارلز تأیید کرد که وقت آن است که فدرال رزرو برنامه خرید عظیم اوراق قرضه خود را کاهش دهد.

 با توجه به تجمع قوی اخیر در یک ماه گذشته ، پس زمینه بنیادی مختلط یک عامل کلیدی بود که معامله گران را وادار کرد تا معاملات تهاجمی خود را کاهش دهند. 

 در حال حاضر معامله گران در بازار مشتاقانه منتظر طرح اقتصادی ایالات متحده هستند - که شامل انتشار شاخص تولید Philly Fed و ادعاهای معمول هفتگی بیکاری در هفته می‌شود. این ، همراه با سخنرانی برنامه ریزی شده توسط کریستوفر والر ، رئیس فدرال رزرو و بازده اوراق قرضه ایالات متحده ، ممکن است بر دلار آمریکا تأثیر بگذارد.  معامله گران تلاش می‌کنند تا در اطراف جفت ارز USD/JPY ، فرصتی برای انجام معامله پیدا کنند.

 

شما تنها سه قدم تا ورود به فارکس فاصله دارید ( برای ورود روی لینک های زیر کلیک کنید):

1. ثبت نام فارکس

2. آموزش فارکس

3. تحلیل فارکس

3194 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link