1

جفت ارز NZD/USD تلاش می کند تا روند صعودی را ادامه دهد

ارسال توسط : بردیا یوسفی در 1400/7/29 منتشر شده است

جفت ارز NZD/USD روند صعودی خود را از پایین ترین سطح در چند ماه اخیر افزایش داد و آخرین بار این جفت ارز در نزدیکی انتهای محدوده معاملات روزانه خود ، در سطح 0.7175 ، در حال حرکت بود.

تحلیل فاندامنتال

 پس از صعود به بالاترین سطح از 11 ژوئن در اوایل این پنجشنبه ، جفت ارز NZD/USD شاهد یک دور برگشت روزانه از منطقه 0.7220 در میان افزایش شدید تقاضای دلار آمریکا بود.  نگرانی های تازه در مورد تنگنای اعتباری در بخش املاک و مستغلات چین ، اشتهای سرمایه گذاران را برای دارایی های ریسک پذیرتر کاهش داد.  این ، به نوبه خود ، به دلار امن کمک کرد تا بتواند از پایین ترین سطح سه هفته اخیر یک جهش ملایم ایجاد کند و باعث ناامیدی طولانی مدت در اطراف اصلی شد. برای دنبال کردن اخبار و تحلیل فاندامنتال  این جفت ارز، به تقویم اقتصادی فارکس سر بزنید.

تحلیل جفت ارز NZDUSD

 گروه بدهکار چین اورگراند روز چهارشنبه اعلام کرد که قرارداد 2.6 میلیارد دلاری برای فروش سهام کنترلی در تجارت مدیریت دارایی خود شکست خورد.  این توسعه تاثیر خود را بر احساس خطر جهانی گذاشت ، که از لحن ضعیف تر در بازارهای سهام مشهود بود.  جدا از این ، افزایش اخیر اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده به عنوان یکی دیگر از عواملی شناخته شد که بعنوان یک عامل محرک برای دلار آمریکا عمل کرد.


بازده اوراق قرضه ایالات متحده از اواخر سپتامبر در شرایطی که سیاست فدرال رزرو تنگ تر می شود ، افزایش یافته است.  صورت‌جلسه نشست FOMC که چهارشنبه گذشته منتشر شد ، تأیید کرد که فدرال رزرو همچنان در مسیر خود است تا محرک های عظیم دوران پاندمی خود را از ماه نوامبر عقب بکشد.  بازارها همچنین احتمال افزایش نرخ بهره را در سال 2022 در میان نگرانی ها در مورد افزایش سریعتر تورم از حد انتظار قیمت گذاری کرده اند.

 گفته می شود ، انتشارات کلان این هفته ایالات متحده - داده های تولید صنعتی و بازار مسکن - به تضعیف فعالیت های اقتصادی و تعدیل انتظارات برای واکنش تهاجمی تر از سوی فدرال رزرو اشاره کرد.  این می تواند هرگونه سود قابل توجهی را برای دلار حفظ کند و از جفت ارز NZD/USD حمایت کند.  این امر به دلیل افزایش معاملات مبنی بر افزایش نرخ بهره توسط RBNZ (بانک مرکزی نیوزلند) برای مهار تورم سرسختانه ، به معامله گران نزولی احتیاط می کند.

 علاوه بر این ، عقب نشینی روز پنجشنبه هنوز هم می تواند ناشی از سودآوری در برابر افزایش شدید پیپ اخیر با بیش از 300 پیپ از مرز 0.6900 باشد که در 13 اکتبر لمس شد. این امر باعث می شود تا منتظر یک پیگیری قوی باشید.  میزان فروش جفت ارز NZD/USD در کوتاه افزایش یافته است و برای هرگونه اسلاید اصلاحی معنی دار تعیین شده است.

 در حال حاضر معامله گران در بازار مشتاقانه منتظر طرح اقتصادی ایالات متحده هستند - که شامل انتشار شاخص تولید Philly Fed و ادعاهای معمول هفتگی بیکاری در هفته می‌باشد.  این ، همراه با سخنرانی برنامه ریزی شده توسط کریستوفر والر ، فرماندار فدرال رزرو و بازده اوراق قرضه ایالات متحده ، ممکن است در اوایل بازار معاملاتی آمریکای شمالی بر دلار آمریکا تأثیر بگذارد.  معامله گران بیشتر از احساسات ریسک بازار بیشتر استفاده می کنند تا از فرصت هایی در اطراف جفت ارز NZD/USD بهره ببرند.

 

شما تنها سه قدم تا ورود به فارکس فاصله دارید ( برای ورود روی لینک های زیر کلیک کنید):

1. ثبت نام فارکس

2. آموزش فارکس

3. تحلیل فارکس

3193 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link