1

قیمت طلا برای دومین هفته متوالی به روند خود ادامه می دهد

ارسال توسط : رضا محمدی 91 روز پیش منتشر شده است

قیمت طلا (XAU/USD) خریداران تازه‌ای را به دنبال حرکت قیمت محدود در روز گذشته جذب می‌کند و به منطقه 2,365 دلار در بازه معاملاتی توکیو روز جمعه صعود می‌کند. بازارها با احتمال بیشتری قیمت گذاری می کنند که فدرال رزرو  در ماه سپتامبر و دوباره در دسامبر در پی داده های کلان ضعیف تر اخیر امریکا، نرخ های بهره را کاهش دهد. این به نوبه خود، شاخص دلار آمریکا (USD) را برای چهارمین روز متوالی پایین‌تر می‌کشد و به کف سه هفته‌ای می‌رسد و به عنوان عاملی کلیدی در حمایت از این کالا شناخته می‌شود.

با این اوصاف، محیط پرریسک رایج ممکن است مانع از افزایش قیمت طلا شود. معامله گران همچنین ممکن است از شرط بندی تهاجمی خودداری کنند و ترجیح می دهند منتظر انتشار جزئیات استخدام ماهانه امریکا باشند.  شاخص گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی معروف (NFP) بر انتظارات بازار در مورد تصمیمات سیاست آتی فدرال رزرو تأثیر می گذارد. این به نوبه خود، تقاضای کوتاه مدت دلار را هدایت می کند و انگیزه جهت گیری جدیدی را برای این فلز گرانبها فراهم می کند، که در مسیر ثبت افزایش برای دومین هفته متوالی باقی می ماند.

وضعیت روزانه بازار طلا: قیمت طلا تحت تاثیر شرط های کاهش نرخ فدرال رزرو و فروش پایدار دلار است
انتظارات برای شروع قریب الوقوع چرخه کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر بر دلار آمریکا برای چهارمین روز متوالی در روز جمعه فشار می آورد و همچنان به حمایت از قیمت بدون بازده طلا ادامه می دهد.
شرط‌های بازار با انتشار نرم‌افزارهای اقتصاد کلان آمریکا در این هفته که به نشانه‌هایی از ضعف در بازار کار و از دست دادن شتاب در اقتصاد در پایان سه‌ماهه دوم اشاره داشت، افزایش یافت.
با این حال، سیاست های انقباضی از سوی تعدادی از مقامات با نفوذ فدرال رزرو، همراه با صورتجلسه نشست سیاست‌گذاری FOMC در ژوئن، نشان می‌دهد که سیاست‌گذاران هنوز در مورد کاهش هزینه‌های وام‌دهی مطمئن نبودند.
علاوه بر این، احساسات صعودی اساسی در سراسر بازارهای جهانی سهام، معامله گران را از قرار دادن شرط‌بندی‌های صعودی جدید در مورد فلز گرانبهای امن، پیش از داده‌های اشتغال امریکا که از نزدیک مشاهده می‌شود، باز می‌دارد.
گزارش معروف حقوق و دستمزد غیرکشاورزی قرار است بعداً در بازه معاملاتی نیویورک منتشر شود و انتظار می‌رود که نشان دهد اقتصادامریکا در ژوئن ۱۹۰ هزار شغل در مقایسه با ۲۷۲ هزار شغل قبلی اضافه کرده است.
در همین حال، پیش‌بینی می‌شود که نرخ بیکاری در 4 درصد ثابت بماند، در حالی که رشد متوسط ​​درآمد ساعتی می‌تواند کاهشی ملایم داشته باشد و در مقایسه با افزایش 4.1 درصدی ثبت‌شده در ماه می، 3.9 درصد سالانه افزایش یابد.
داده های مهم نقش کلیدی در تأثیرگذاری بر انتظارات بازار در مورد تصمیمات سیاست آتی فدرال رزرو، که به نوبه خود، تقاضای USD را هدایت می کند و یک انگیزه جهت دار جدید برای XAU/USD خواهد داشت.

 

تحلیل قیمت طلا
سناریوی مورد انتظار
قیمت طلا از دیروز به نوسانات خود در بازه معاملاتی خود ادامه می دهد و در محدوده 2360.00 دلار است، بدون تغییر در سناریوی روند صعودی مورد انتظار در روز و هدف اصلی بعدی خود را 2400.00 دلار هدف قرار می دهد.
سطح میانگین متحرک 50 روزه از موج صعودی پیشنهادی پشتیبانی می کند، که تا زمانی که قیمت بالای 2340.10 دلار باقی بماند، معتبر باقی می ماند.

محدوده معاملاتی مورد انتظار
بین سطح حمایت 2345.00$ و سطح مقاومت 2380.00$ می باشد.

پیش بینی روند: صعودی

 

18125 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link