1

🐹همستر کامبت چیست و چه زمانی در صرافی ها لیست می شود

ارسال توسط : احسان سماواتیان 4 روز پیش منتشر شده است

پس از موفقیت بزرگ و جنجالی نات کوین، بسیاری از بازی‌های جدید در سبک "Tap to Earn" یا همان "ضربه بزن و درآمد کسب کن" منتشر شده‌اند. این بازی‌ها با الهام از نات کوین ساخته شده‌اند و به دلیل موفقیت زیاد آن، توانسته‌اند در مدت کوتاهی میلیون‌ها کاربر جذب کنند. یکی از این بازی‌ها، بازی کریپتویی "همستر کامبت" است. در این بازی، کاربران با ضربه زدن روی صفحه گوشی مقداری سکه مجازی دریافت می‌کنند و امیدوارند که این سکه‌ها در آینده ارزشمند شوند و بتوانند به پول واقعی تبدیلشان کنند.

این روزها اگر در خیابان، ایستگاه‌های مترو، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها دقت کنید، احتمالاً افراد زیادی را می‌بینید که به طور پیوسته به صفحه گوشی‌شان ضربه می‌زنند. شاید از خود پرسیده باشید که چرا این کار را می‌کنند و آیا واقعاً ارزشش را دارد؟ چطور می‌شود که خودتان هم این کار را امتحان کنید؟ هدف ما از نوشتن این مطلب، پاسخ به این سوالات و سوالات مشابه دیگر است. پس با ما همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

لازم به ذکر است که هدف ما تنها آشنایی شما با بازی کریپتویی "همستر کامبت" است و هیچ توصیه‌ای برای فعالیت در این بازی نداریم. چون آینده این بازی مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل سکه‌های آن به پول واقعی وجود ندارد.

 


همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی کریپتویی است که در سبک "Tap to Earn" یا "ضربه بزن و به دست بیاور" طراحی شده است. قابل ذکر است این بازی، به صورت یک ربات تلگرامی عمل می‌کند و شما باید با ضربه زدن روی همسترها در صفحه گوشی خود، سکه‌های مجازی جمع‌آوری کنید. بازی‌های مشابه زیادی وجود دارند که به کاربران وعده ایردراپ‌های احتمالی می‌دهند، اما Hamster Kombat پس از موفقیت نات کوین، توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.

همستر کامبت در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد و به سرعت به یکی از پرطرفدارترین پروژه‌های جامعه ارز دیجیتال تبدیل شد. در عرض ۱۱ روز، این بازی به یک میلیون کاربر فعال رسید و اکنون ده‌ها میلیون نفر آن را دنبال می‌کنند. بر اساس اعلام سازندگان، بیش از ۶۰ میلیون کاربر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۲۴ میلیون نفر به صورت روزانه در این بازی فعال هستند.

هنوز قیمت سکه‌های مجازی این بازی مشخص نیست، زیرا برای ارزش‌گذاری باید این پروژه در صرافی‌ها لیست شود. تا آن زمان، کاربران باید به ضربه زدن روی صفحه ادامه دهند و امیدوار باشند که سکه‌های مجازی به ارز دیجیتال واقعی تبدیل شوند. توکن‌های همستر کامبت بر بستر بلاک چین TON ایجاد خواهد شد. برای آشنایی با بلاکچین مقاله مرتبط را مطالعه نمایید.

در حالی که نات کوین با وجود لیست شدن در صرافی‌ها هنوز وایت‌پیپر ندارد و نقشه راه یا کاربرد مشخصی برای آن تعریف نشده، این احتمال وجود دارد که سکه‌های همستر کامبت نیز هرگز به پول واقعی تبدیل نشوند. بنابراین، نباید تمام وقت خود را صرف این بازی‌ها کنید.

در حال حاضر، همستر کامبت یک بازی ساده است، اما احتمال ایردراپ آن وجود دارد. اگر درباره ایردراپ کنجکاو هستید، باید بگوییم که ایردراپ به معنای به دست آوردن کریپتو به صورت رایگان است. این یعنی احتمال دارد که سازندگان پروژه در آینده نزدیک، آن را قیمت‌گذاری کنند و ارزش‌گذاری سکه‌ها انجام شود.

آموزش بازی کریپتویی همستر کمبت (Hamster Kombat)

حالا که میدانید بازی همستر کامبت چیست وقت آن رسیده شما را با روش بازی کردن با آن آشنا کنیم. برای اجرای بازی همستر کامبت، به یک گوشی هوشمند و حساب تلگرامی نیاز دارید. این بازی روی سیستم‌های کامپیوتری اجرا نمی‌شود. اگر سعی کنید آن را روی سیستم اجرا کنید، با یک کد QR مواجه می‌شوید که باید آن را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید تا به تلگرام گوشی منتقل شوید. برای شروع بازی، روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به ربات تلگرام Hamster Kombat

 

آموزش بازی کریپتویی همستر کمبت (Hamster Kombat)

نحوه شروع بازی همستر کامبت (Hamster Kombat)

پس از ورود به ربات تلگرامی Hamster Kombat، یک پیام خوشامدگویی دریافت خواهید کرد. در زیر این پیام، دکمه‌ای به نام "Start" (شروع) وجود دارد. روی آن ضربه بزنید تا وارد صفحه بازی شوید. در صفحه بازی، یک بخش نسبتاً شلوغ را خواهید دید که در زیر آن پنج قسمت اصلی وجود دارد. این بخش‌ها از چپ به راست عبارتند از: Exchange (تبادل)، Mine (استخراج)، Friends (دوستان)، Earn (کسب درآمد) و Airdrop (ایردراپ).

نحوه شروع بازی همستر کامبت (Hamster Kombat)

راهنمای استفاده از بخش Boost در بازی همستر کامبت

در بالای گزینه Airdrop، یک تصویر موشک با کلمه "Boost" دیده می‌شود. با کلیک روی آن، به صفحه جدیدی منتقل می‌شوید. در این صفحه، بخش Boosters به شما امکان ارتقای سیستم جمع‌آوری سکه را می‌دهد. به عنوان مثال، در بخش Multitap می‌توانید تعداد سکه‌های دریافتی به ازای هر ضربه روی صفحه نمایش را افزایش دهید. همچنین، در بخش Energy Limit، می‌توانید ظرفیت منبع جمع‌آوری سکه را بالا ببرید.

در بالای صفحه، دو گزینه دیگر به نام‌های Full Energy و Turbo زیر بخش Free Daily Boosters قرار دارند. با استفاده از گزینه Full Energy، منبع انرژی شما پر می‌شود و می‌توانید تا زمانی که ظرفیت آن پر شود، با ضربه زدن روی صفحه سکه جمع کنید. این گزینه را می‌توانید در یک بازه زمانی مشخص تا ۶ بار استفاده کنید، پس از آن باید منتظر بمانید تا دوباره شارژ شود.

گزینه‌های پایین صفحه همستر کمبت

Exchange

Exchange

  • حالا به گزینه‌های پایین صفحه همستر کامبت می‌پردازیم. از چپ به راست، اولین گزینه "Exchange" به معنای "مبادله" است. این صفحه که به نوعی صفحه اصلی بازی محسوب می‌شود، یک سکه بزرگ با نماد همستر دارد که با ضربه زدن روی آن، سکه‌های مجازی دریافت می‌کنید. در این صفحه می‌توانید اطلاعات مختلفی را مشاهده کنید که شامل موارد زیر است:
  •  
  • تعداد سکه‌های به دست آمده به ازای هر ضربه (Earn per tap)
  • تعداد سکه‌های مورد نیاز برای افزایش سطح بازی (Coins to level up)
  • میزان سود به ازای هر ساعت (Profit per hour)
  • تعداد سکه‌ها در مقابل یک سکه با نماد دلار
  • سطح بازیکن
  • این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا میزان پیشرفت و دستاوردهای خود را در بازی مشاهده کنید.
  • برنز (Bronze) از ۰ تا ۵ هزار سکه
  • نقره (Silver) از ۵ هزار سکه
  • طلا (Gold) از ۱۰ هزار سکه
  • پلاتینیوم (Platinum) از ۱۰۰ هزار سکه
  • الماس (Diamond) از ۱ میلیون سکه
  • حماسی (Epic) از ۲ میلیون سکه
  • افسانه‌ای (Legendary) از ۱۰ میلیون سکه
  • ارباب (Master) از ۵۰ میلیون سکه
  • ارباب بزرگ (Grand Master) از ۱۰۰ میلیون سکه
  • پادشاه (Lord) از ۱ میلیارد سکه

هر بار که تعداد سکه‌های شما به حد مشخصی برسد، سطح یا لیگ شما ارتقا می‌یابد و به مرحله بالاتری می‌روید. در این مرحله جدید، باید با جمع‌آوری سکه‌های بیشتر، تلاش کنید تا به سطح بالاتری دست پیدا کنید.

Mine

Mine

بخش Mine در بازی همستر کامبت یکی از شلوغ‌ترین و پیچیده‌ترین قسمت‌هاست. در اینجا شما باید سکه‌هایی را که با زحمت جمع کرده‌اید، خرج کنید. اما در عوض، پاداش خوبی دریافت می‌کنید. در این بخش، باید کارت‌های استخراج یا Extract Card را خریداری کنید. با خرید این کارت‌ها، به صورت روزانه یا ساعتی، سکه‌ها به طور خودکار به دست می‌آیند. برای مثال، با خرید کارت BTC Pair، هر ساعت ۴۰ سکه به حساب شما واریز می‌شود.

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بخش Mine، پیدا کردن سه کارت کمبو است. اگر این چالش را به درستی انجام دهید، جایزه بزرگی دریافت خواهید کرد. در ادامه، جزئیات بیشتری را در مورد این بخش توضیح خواهیم داد.

بخش دوستان (Friends)

friends

 

در این بخش هیچ چیز خاصی جز کد دعوت شما و همچنین نام دوستان‌تان وجود ندارد. کافی است لینک دعوت اختصاصی خود را کپی کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید یا با کلیک روی گزینه Invite a friend، یک دوست را به بازی دعوت کنید. به ازای دعوت هر نفر به بازی با تلگرام معمولی، ۵ هزار سکه و به ازای دعوت هر نفر با تلگرام پریمیوم، ۲۵ هزار پاداش می‌گیرید. با رشد سطح کاربران دعوت‌شده توسط شما به بازی هم مقداری پاداش دریافت خواهید کرد که میزان آن در سطوح مختلف به شرح زیر است:

سطح کاربر دعوت‌شده

جایزه برای کاربران عادی

جایزه برای کاربران پریمیوم

Silver

۲۰٬۰۰۰ سکه

۲۵٬۰۰۰ سکه

Gold

۴۰٬۰۰۰ سکه

۵۰٬۰۰۰ سکه

Platinum

۴۰٬۰۰۰ سکه

۷۵٬۰۰۰ سکه

Diamond

۶۰٬۰۰۰ سکه

۱۰۰٬۰۰۰ سکه

Epic

۱۰۰٬۰۰۰ سکه

۱۵۰٬۰۰۰ سکه

Legendary

۲۵۰٬۰۰۰ سکه

۵۰۰٬۰۰۰ سکه

Master

۵۰۰٬۰۰۰ سکه

۱٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه

Grandmaster

۱٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه

۲٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه

بخش کسب درآمد (Earn)

بخش کسب درآمد (Earn)

در بخش Earn بازی همستر کامبت، دو قسمت اصلی وجود دارد:

Daily Tasks: با کلیک روی این قسمت، می‌توانید هر ۲۴ ساعت یک بار مقداری سکه به عنوان جایزه دریافت کنید.

Tasks Lists: در این قسمت، لیستی از کارها وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید پاداش بگیرید.

لیست کارها و پاداش‌های مربوط به آن‌ها به شرح زیر است:

  1. عضویت در کانال تلگرامی همستر کامبت: ۵۰۰۰ سکه پاداش
  2. سابسکرایب کردن کانال یوتیوبی همستر کامبت: ۵۰ هزار سکه پاداش
  3. دنبال کردن Hamster Kombat در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق): ۵۰۰۰ سکه پاداش
  • انتخاب نوع مبادله: ۵۰۰۰ سکه پاداش
  • دعوت ۳ دوست به بازی: ۲۵ هزار سکه پاداش

بخش ایردراپ (Airdrop)

بخش ایردراپ (Airdrop)

 

در نهایت، به بخش Airdrop بازی همستر کامبت می‌رسیم. در این بخش می‌توانید مراحل مورد نیاز برای رسیدن به ایردراپ واقعی و وضعیت تکمیل آن‌ها را مشاهده کنید. در این صفحه، تنها گزینه‌ای که هنوز تکمیل نشده و تیک سبز ندارد، "Airdrop task list" یا همان لیست وظایف برای دریافت ایردراپ است. سایر بخش‌ها همگی تکمیل شده‌اند.

 Daily Combo چیست و چگونه ۵ میلیون سکه در بازی همستر کامبت دریافت کنیم؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی همستر کامبت، بخش Daily Combo است که در آن شما شانس دریافت ۵ میلیون سکه را دارید. این شانس هر ۲۴ ساعت یک بار برای شما فراهم می‌شود و باید با دقت از آن استفاده کنید؛ در غیر این صورت، باید ۲۴ ساعت دیگر صبر کنید تا دوباره بتوانید شانس خود را امتحان کنید.

برای بهره‌برداری بهتر از این بخش، پیشنهاد می‌کنیم حتماً عضو گروه‌ها یا کانال‌های تلگرامی همستر کامبت شوید. در این کانال‌ها، ممکن است شخصی کارت‌های استخراج صحیح را پیدا کرده و نام آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارد. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا بدون زحمت اضافی، از این فرصت بهره‌مند شوید.

 Daily Combo چیست و چگونه ۵ میلیون سکه در بازی همستر کامبت دریافت کنیم؟

نحوه دریافت ۵ میلیون پاداش ارزشمند در بازی همستر کامبت

برای دریافت پاداش ۵ میلیون سکه‌ای در بازی همستر کامبت، باید در چهار بخش Market، PR & Team، Legal و Special، سه کارت ویژه خریداری کنید. یافتن این کارت‌ها از میان صدها گزینه موجود بسیار زمان‌بر و دشوار است. انتخاب کارت اشتباه نیز تنها باعث هدر رفتن سکه‌ها و دریافت سود ناچیز می‌شود. بنابراین، بهتر است از کانال‌های تلگرامی، وب‌سایت‌های مرتبط ایرانی و خارجی و منابع مشابه کمک بگیرید تا این سه کارت کمبو را پیدا کنید.

توجه داشته باشید که نوع این سه کارت هر ۲۴ ساعت تغییر می‌کند و پس از این مدت باید به دنبال کارت‌های جدیدی بگردید.

همچنین ممکن است برای دریافت یکی از کارت‌های بخش کمبو، نیاز باشد یک یا چند بازیکن جدید را با لینک دعوت خود به بازی دعوت کنید یا کارت دیگری را به سطح مشخصی ارتقا دهید. به عنوان مثال، اگر در پایین کارتی نوشته شده "Influencers lvl 5"، به این معناست که باید کارت Influencers را پیدا کرده و آن را تا سطح ۵ ارتقا دهید تا بتوانید آن کارت را دریافت کنید.


آموزش خرید کارت در بخش Mine: کمترین هزینه، بیشترین سود

در بخش Mine، می‌توانید کارت‌های استخراجی بخرید که به ازای هر ساعت برای شما سود به همراه دارند. نیازی نیست از همان ابتدا هر کارتی را که توانایی خریدش را دارید، تهیه کنید. بهتر است هوشمندانه عمل کرده و کارت‌هایی را انتخاب کنید که بیشترین سود را برایتان به ارمغان می‌آورند. بخش "Profit per hour" یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بازی همستر کامبت است و اهمیت آن حتی می‌تواند بیشتر از کلیک کردن روی صفحه باشد.

پس از خرید کارت‌های مناسب، به صفحه Exchange بروید و در سمت راست بالای صفحه، زیر گزینه "Profit per hour"، میزان سودی که در هر ساعت به حساب شما واریز می‌شود را بررسی کنید. توجه داشته باشید که لازم است هر سه ساعت یک بار به بازی سر بزنید و سود این کارت‌ها را دریافت کنید. در غیر این صورت، پس از گذشت سه ساعت، باید سه ساعت دیگر هم صبر کنید تا بتوانید سود خود را دریافت کنید.

معنای کارت‌های بازی همستر کامبت

برای به دست آوردن سکه‌های بیشتر و افزایش سود در بازی همستر کامبت، باید کارت‌های موجود در بازی را خریداری کنید. هر یک از این کارت‌ها بازدهی و قیمت مشخصی دارند و عناوین آن‌ها مرتبط با دنیای ارزهای دیجیتال است. شما در نقش مدیرعامل یک صرافی وظیفه دارید از طریق خرید این کارت‌ها در بخش‌های مختلف صنعت ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید و سود خود را به حداکثر برسانید.

کارت‌های بازی همستر کامبت در چهار دسته اصلی قرار می‌گیرند: Markets، PR & Team، Legal و کارت‌های ویژه یا Specials. در ادامه، هر دسته‌بندی به همراه توضیحاتی درباره کارت‌های موجود در آن بیان شده است تا بتوانید بهترین انتخاب را برای سرمایه‌گذاری خود انجام دهید.

کارت‌های Markets

در همستر کامبت، کارت‌های بازار (Markets) به فعالیت‌هایی اشاره دارند که یک صرافی می‌تواند برای بهبود بازار معاملات خود انجام دهد. این کارت‌ها به شما کمک می‌کنند تا با سرمایه‌گذاری در بازار، سود بیشتری کسب کنید.

نام کارت

موضوع

Fantokens

توکن‌های هواداری

Staking

استیکینگ

BTC pairs

جفت‌های معاملاتی بیت کوین

ETH pairs

جفت‌های معاملاتی اتریوم

Top 10 cmc pairs

۱۰ ارز برتر کوین مارکت کپ

GameFi tokens

توکن‌های حوزه بازی

DeFi2.0 tokens

توکن‌های دیفای ۲.۰

SocialFi tokens

توکن‌های حوزه شبکه‌های اجتماعی

Meme coins

میم کوین‌ها

Shit coins

شت کوین‌ها

Margin trading

معاملات مارجین

Derivatives

معاملات مشتقه

Prediction markets

بازارهای پیش‌بینی

Web3 integration

تعامل با حوزه وب ۳.۰

DAO

سازمان خودگردان غیرمتمرکز

P2P trading

معاملات همتا‌به‌همتا

Trading bots

ربات‌های معاملاتی

کارت‌های Markets

کارت‌های PR & Team

در بازی همستر کامبت، بخش PR & Team برای آموزش افراد درباره تشکیل بخش‌ها و تیم‌های یک صرافی ارز دیجیتال طراحی شده است. این کارت‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا با اجزای اساسی و اساسنامه‌های یک صرافی آشنا شوند و درک بهتری از عملکرد و وظایف هر تیم در صرافی داشته باشند. در جدول زیر، کارت‌هایی که به عنوان ارزش آموزشی معرفی شده‌اند، آورده شده است:

نام کارت

موضوع

Support team

تیم پشتیبانی

IT team

تیم آی تی

Marketing

بازاریابی

Product team

تیم محصول

BisDev team

تیم توسعه کسب‌و‌کار

Two factor authentication

احراز هویت دوعاملی

UX and UI team

تیم طراحی رابط و تجربه کاربری

Security team

تیم امنیت

QA team

تیم کنترل کیفی

Antihacking shield

محافظ ضدهک

Risk management team

تیم مدیریت ریسک

Security Audition

کنترل امنیت

Anonymous transactions ban

مسدودکردن تراکتش‌های ناشناس

Blocking suspicious accounts

مسدودکردن حساب‌های مشکوک

Tokenomics expert

کارشناس اقتصاد توکنی

VC Labs

شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر

Compliance officer

کارشناس انطباق با مقررات

کارت‌های PR & Team

کارت‌های Legal

بخش Legal در بازی همستر کامبت به مأموریت‌هایی اختصاص دارد که برای فعالیت قانونی یک صرافی ارز دیجیتال لازم است. این بخش بر مسائل حقوقی و انطباق با مقررات تمرکز دارد. وظایف این بخش شامل مواردی مانند احراز هویت کاربران (KYC)، شناسایی کسب‌وکارهای همکار (KYB)، مشاوره قانونی (Legal opinion)، مبارزه با پولشویی (Anti money laundering)، و دریافت مجوز قانونی (Licence) برای فعالیت یک صرافی در یک کشور یا حوزه قضایی خاص است.

 

نام کارت

موضوع

KYC

احراز هویت کاربران

KYB

شناسایی کسب‌وکارهای همکار

Legal opinion

مشاوره قانونی

Anti money loundering

مبارزه با پولشویی

Licence

مجوز قانونی

کارت‌های Legal

کارت‌های  Specials

بخش Specials در همستر کامبت به رویدادها و شخصیت‌های مرتبط با دنیای ارزهای دیجیتال می‌پردازد. این کارت‌ها بیشتر برای معرفی قابلیت‌های جدید بازی طراحی شده‌اند و ارزش آموزشی خاصی ندارند. با این حال، می‌توانید با ارتقا دادن برخی از این کارت‌ها، به سود قابل توجهی دست یابید.

کارت‌های  Specials


کد مورس چیست؟

کد مورس یک سیستم کدگذاری است که برای ارسال و دریافت پیام‌ها از طریق نور یا صدا استفاده می‌شود. این سیستم از ترکیب دو عنصر اصلی، نقاط (.) و خطوط (-) که به آن‌ها دات و دش نیز گفته می‌شود، تشکیل شده است.

در کد مورس، هر حرف از حروف الفبا، اعداد و نمادها با یک ترکیب خاص از نقاط و خطوط نمایش داده می‌شود. به عنوان مثال، حرف A با یک نقطه و یک خط (.-) و حرف B با یک خط و سه نقطه (-…) نشان داده می‌شود.

این سیستم در سال ۱۸۳۶ توسط ساموئل مورس به عنوان یک روش ارتباطی برای ارسال پیام‌های تلگرافی ابداع شد. از آن زمان تاکنون، کد مورس در ارتباطات مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است، از جمله ارتباطات رادیویی، ناوبری دریایی، ارتباطات هوایی و حتی در برنامه‌های نظامی و اضطراری.

کد مورس چیست؟

کد مورس در همستر کامبت چیست و چه کاربردی دارد؟

در بازی همستر کامبت، کد مورس همان مفهوم اصلی خود را دارد، با این تفاوت که شما باید آن را کشف کنید تا ۱ میلیون سکه جایزه بگیرید. هر روز بازی یک کلمه را انتخاب می‌کند و شما باید با استفاده از کد مورس آن را رمزگشایی کنید. اگر این کار را درست انجام دهید، ۱ میلیون سکه دریافت می‌کنید.

نحوه انجام این کار:

به عنوان مثال، اگر کلمه انتخابی TOKEN باشد، کد مورس آن به این شکل خواهد بود:

T: خط (-)

O: خط خط خط (---)

K: خط نقطه خط (-.-)

E: نقطه (.)

N: خط نقطه (-.)

برای وارد کردن کد مورس در بازی همستر کامبت، ابتدا در بخش Exchange سه بار روی گزینه Earn per Tap ضربه بزنید تا رنگ همستر قرمز شود. حالا با یک بار ضربه زدن روی همستر، نقطه و با ضربه زدن و نگه داشتن، خط را وارد می‌کنید. به همین شکل می‌توانید کلمات رمز همستر را رمزگشایی کنید.


آیا می‌توان از اپلیکیشن‌های کلیک خودکار در بازی همستر کامبت استفاده کرد؟

آیا می‌توان از اپلیکیشن‌های کلیک خودکار در بازی همستر کامبت استفاده کرد؟

 

روش‌های آسان‌تر برای جمع‌آوری سکه در همستر کامبت

کلیک پیاپی روی همستر کوچک این بازی می‌تواند خسته‌کننده و آزاردهنده باشد. به همین دلیل، برخی از توسعه‌دهندگان برنامه‌هایی طراحی کرده‌اند که به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به کلیک مداوم روی صفحه، سکه جمع‌آوری کنید. این برنامه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که به صورت خودکار در نقاط مشخصی از صفحه کلیک کنند، بنابراین شما مجبور به انجام این کار نیستید.

اگرچه همستر کامبت هنوز استفاده از این برنامه‌ها را ممنوع نکرده است، اما احتمال دارد در آینده کاربرانی که از این اپ‌ها استفاده می‌کنند، جریمه شوند. بنابراین، توصیه ما به شما این است از این روش استفاده نکنید و به جای آن روزانه کمتر از ۱۰ دقیقه وقت خود را به کلیک کردن روی صفحه اختصاص دهید.

با این حال، اگر همچنان اصرار به استفاده از برنامه‌های کلیکر دارید، می‌توانید برنامه "Auto Clicker – Automatic Tap" را  از گوگل پلی دانلود کنید. این برنامه بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است. کاربران گوشی های اپل نیز می‌توانند این برنامه را از طریق اپ استور دانلود کنند.

آیا همستر کامبت قانونی است؟

آیا همستر کامبت قانونی است؟

آیا همستر کامبت قانونی است یا کلاه‌برداری؟

هنوز مشخص نیست که همستر کامبت یک پروژه قانونی است یا کلاه‌برداری. با این حال، با توجه به کاربران میلیونی و همکاری استراتژیک این پروژه با صرافی‌های معتبری مانند BingX، بعید است که آینده این پروژه پوچ باشد. به احتمال زیاد، دارندگان این برنامه در نهایت سود خواهند کرد.

با توجه به همکاری همستر کامبت با صرافی‌های معتبری مانند BingX و همچنین کاربران میلیونی آن و موفقیت پروژه‌های قبلی مانند نات کوین، احتمال کلاه‌برداری بودن این پروژه پایین است.

نکته مهم این است که تا زمانی که این پروژه در حد یک بازی در سبک "Tap to Earn" باقی بماند، حتی اگر کلاه‌برداری هم باشد، خطر خاصی برای کاربران ندارد، جز اینکه زمان زیادی را صرف آن کرده‌اند. بنابراین، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که سکه‌ها را جمع‌آوری کرده و امیدوار بود که BingX در نهایت توکن همستر کامبت را در صرافی خود لیست کند و آن را ارزش‌گذاری نماید.

زمان لیست شدن توکن بازی کریپتویی Hamster Kombat

یکی از سوالات پر تکرار درباره بازی همستر کامبت این است که توکن آن چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟ در حال حاضر، بیشتر افراد اعتقاد دارند که توکن بازی همستر کامبت در ماه جولای وارد صرافی‌های متمرکز رمزارز خواهد شد و کاربران می‌توانند سکه‌های خود را به پول واقعی تبدیل کنند. ماه جولای مصادف با تیر تا مرداد ۱۴۰۳ است، بنابراین میتوان انتظار داشت خیلی زود، وضعیت این پروژه روشن خواهد شد.

توجه داشته باشید که پس از لیست شدن توکن همستر کامبت در صرافی‌ها، می‌توانید توکن‌های خود را در کیف پول سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری ذخیره کنید تا شاید در آینده ارزش بیشتری پیدا کنند، همانند اتفاقی که با بیت کوین افتاد. اگر نمیدانید کیف پول ارز دیجیتال چیست پیشنهاد میشود مقاله مرتبط را مطالعه نمایید.

آیا همستر کامبت ارزش امتحان کردن را دارد؟

آیا همستر کامبت ارزش امتحان کردن را دارد؟

امنیت و ارزش امتحان کردن بازی همستر کامبت

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، پروژه همستر کامبت فعلاً در حد یک بازی "Tap to Earn" است. یعنی شما با وارد شدن به یک بات تلگرامی و ضربه زدن روی صفحه، سکه جمع‌آوری می‌کنید. در این فرآیند، شما نه حساب بانکی خاصی را متصل کرده‌اید و نه اطلاعات شخصی خود را به برنامه داده‌اید. بنابراین، خطر خاصی شما را تهدید نمی‌کند و حتی اگر پروژه کلاه‌برداری باشد که احتمال آن کم است، آسیبی به شما وارد نخواهد شد جز اینکه وقت خود را صرف کرده‌اید. با توجه به تعداد میلیونی کاربران این برنامه که احتمالاً در روزهای آتی از مرز ۱۰۰ میلیون نفر نیز خواهد گذشت و همچنین همکاری استراتژیک آن با صرافی‌هایی مانند BingX، به نظر می‌رسد امتحان کردن آن ارزشش را داشته باشد. حتی اگر پولی نصیب کسی نشود، حداقل کمی در طول روز سرگرم خواهید شد. با توجه به اینکه توکن پروژه‌هایی مثل نات کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی لیست شده‌اند، امتحان کردن این بازی کریپتویی منطقی به نظر می‌رسد.

همستر کامبت؛ سخن پایانی

در این مقاله شرح دادیم بازی همستر کامبت چیست و گفتیم  Hamster Kombat یک بازی کریپتویی جالب است که به شما امکان می‌دهد با ضربه زدن روی صفحه سکه جمع‌آوری کنید و امیدوار باشید که در آینده این سکه‌ها به پول واقعی تبدیل شوند. در این بازی، شما وارد یک بات تلگرامی می‌شوید و بدون نیاز به اتصال حساب بانکی یا ارائه اطلاعات شخصی، سکه‌ها را جمع‌آوری می‌کنید. این ویژگی باعث می‌شود که خطرات مرتبط با امنیت اطلاعات شخصی و مالی شما به حداقل برسد.

با این حال قابل ذکر است بورسا شما را به انجام این بازی تشویق نمی‌کند، زیرا کسب درآمد از این راه هیچ تضمینی ندارد، اما با توجه به شواهد موجود و تعداد زیاد کاربران، به نظر می‌رسد امتحان کردن آن ضرر خاصی نداشته باشد.

از جمله نکات مثبت همستر کامبت می‌توان به همکاری استراتژیک آن با صرافی‌های معتبر مانند BingX و نیز رشد سریع تعداد کاربران اشاره کرد. این همکاری‌ها و شواهد نشان می‌دهند که پروژه به احتمال زیاد پتانسیل تبدیل شدن به یک پلتفرم معتبر را دارد. حالا که صحبت از صرافی شد قابل ذکر است در مقاله ای مرتبط میتوانید لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال را مشاهده نمایید.

با این حال، پیشنهاد می‌کنیم پیش از ورود به هر گونه فعالیتی در این بازی، تحقیقات خود را به دقت انجام دهید. مطالعه نظرات کاربران، بررسی اعتبار صرافی‌های همکار و اطلاع از جزئیات پروژه می‌تواند به شما کمک کند تا با آگاهی کامل تصمیم بگیرید. در نهایت، همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای ارزهای دیجیتال و پروژه‌های مرتبط با آن، ریسک‌ها و عدم قطعیت‌ها وجود دارند و نباید بدون تحقیق و آگاهی کامل وارد این حوزه شد.

در پایان، اگرچه همستر کامبت می‌تواند یک سرگرمی روزانه باشد و احتمال دارد به کسب درآمد منجر شود، اما مهم است که با علم و آگاهی کامل وارد این مسیر شوید و از هر گونه تصمیم عجولانه خودداری کنید.

 

لینک PDF مقاله همستر کامبت

18025 1
تگ‌ها همستر
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link