1

تحلیل اثریوم: خوشبینی نسبت به اثریوم بیشتر از بیتکوین است

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1400/4/9 منتشر شده است

 

  • قیمت اثریوم از حالت تدافعی که از 12 می آغاز شده بود درآمده و آماده شروع روند جدید است
  • بسیاری از سرمایه گذاران معتقد هستند که  برای سرمایه گذاری، اثریوم گزینه جذابتری نسبت بیتکوین محسوب می شود
  • شکست سطح حمایت 1965$ ، سناریو حرکت صعودی را به صورت کلی باطل کرده و شروع روند صعودی بازار را به تعویق خواهد انداخت

ارز دیجیتال اثریوم به دنبال سفت کردن پایه های خود برای شروع حرکت صعودی است. این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد و اثریوم رکورد قیمتی خود را خواهد زد. اما برای شروع این حرکت صعودی، مسیر حرکت اثریوم باید به نوعی باشد که خیال سرمایه گذاران از شروع حرکت صعودی راحت باشد.

دیدگاه سرمایه گذاران نسبت به اثریوم و بیتکوین

اثریوم همیشه به عنوان یک گزینه جذاب برای سرمایه گذاری مطرح بوده است. یکی از بزرگترین سرمایه گذاران این ارز دیجیتال جیم کریمر است که در استخراج و خرید بیتکوین بسیار فعال است. او در برنامه ای که به شبکه CNBC دعوت شد در مورد سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال صحبت کرد:

من اثریوم را بیشتر دوست دارم چون در سایت های مختلفی می توان با اثریوم خرید انجام داد. اگر بخواهم کلی صحبت کنم باید بگویم که بسیار کاربردی است.

او اعتقاد دارد که وجه استفاده اثریوم مشخص بوده، در صورتی که تعریف خاصی نسبت به ماهیت استفاده بیتکوین وجود ندارد. همچین بازار NFT ها بسیار متکی به اثریوم بوده که استفاده ازین ارز دیجیتال را بالا برده است. به اعتقاد جیم کریمر، حرف ساتوشی ناکاموتو در مورد ماهیت ارز بودن بیتکوین اصلا درست نیست و اثریوم بیشتر شبیه به یک ارز رایج است که می توان برای پرداخت کالا و خدمات از آن استفاده کرد. سرمایه گذاران این دو ارز دیجیتال مباحث مختلفی را مطرح می کنند که به چه دلیل کدام ارز دیجیتال بهتر است.اخبار فاندامنتال پیرامون این ارز دیجیتال روز به روز بیشتر می شود. برای دریافت اخبار صفحه تقویم اقتصادی فارکس را دنبال کنید.

تحلیل اثریوم : گروه آموزشی و تحلیلی بورسا

تحلیل تکنیکال اثریوم

از تاریخ 12 می که اثریوم به قیمت 4372$ رسید، هیچ دره و قله بالاتری در نمودار این ارز دیجیتال پیدا نشد و در نهایت هم در بازه زمانی 21 تا 23 ژوئن ریزش سنگینی در این ارز دیجیتال به وجود آمد که منجر به رسیدن قیمت اثریوم به 2280$ شد. در صورت بسته شدن قیمت این ارز دیجیتال در نمودار 4 ساعته در بالای این سطح، احتمال شروع حرکت صعودی وجود دارد. مطمئنا سرمایه گذاران زیادی پس از شکست صعودی این سطح، وارد بازار خواهند شد و فشار خرید افزایش پیدا خواهد کرد. خوش بینی زیادی برای رسیدن به این قیمت وجود دارد با توجه به این که خیلی از سرمایه داران بر این گمان هستند که اثریوم کف قیمت خود را لمس کرده است. سناریویی که در ذهن سرمایه گذاران است به این شکل است که اثریوم تا ناحیه 1965$ تا 2045$ ریزش خواهد داشت و پس از آن حرکت صعودی این ارز دیجیتال آغاز خواهد شد. در راه رسیدن به 3000$ موانع زیادی وجود دارد و این ارز دیجیتال باید سطح مقاومت 2318$ که سطح 50% فیبوناچی هم هست را بشکافد تا به ناحیه مقاومت 2552$ تا 2640$ برسد. پس از شکست این ناحیه تا 2750$ به راحتی حرکت خواهد کرد. اگر قصد نوسان گیری دو طرفه با اهرم 1:1000 را دارید حتما با ورود به  فارکس و معامله روی اثریوم می توانید به این مقصود برسید

از طرف دیگر، اگر روند نزولی آغاز شود و ناحیه حمایت بین سطوح 2045$ تا 1965$ شکسته شود، باید منتظر ریزش بیشتر این ارز دیجیتال و رسیدن به قیمت 1728$ باشیم.

 

ورود به بازار ارز دیجیتال می تواند از طریق کارگزاری های جهانی فارکس هم اتفاق بیفتد که سرمایه شما را در هنگام معامله تا 1000 برابر بالا می برند. شما برای ثبت نام فارکس خود، فقط چند دقیقه وقت خواهید گذاشت و واریز و برداشت هم به صورت ریالی خواهد بود. پیش از سرمایه گذاری و ورود به بازار، حتما باید آموزش ارز دیجیتال خود را کامل کنید.

ورود به فارکس

1551 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link