1

تحلیل کاردانو : انتظار شکست و شروع روند صعودی وجود دارد

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1400/4/8 منتشر شده است

 

  • قیمت رمز ارز کاردانو در حال رِنج زدن بین دو خسط روند بوده و به نظر می رسد که نوسانات بازار به زودی شدت بگیرید
  • اگر در نمودار 4 ساعته این ارز دیجیتال، شاهد شکست و تثبیت در بالای نرخ 1.40$ باشیم، روند صعودی تایید می شود و در غیر این صورت، قیمت کاردانو به سمت 1.20$ باز خواهد گشت.
  • این سناریو هم وجود دارد که در ابتدا این ارز دیجیتال تا 1.20$ ریزش داشته باشد و سپس حرکت صعودی شروع شود

قیمت ارز دیجیتال کاردانو از 3 ژوئن روند نزولی اش شروع شده و شما به ندرت در نمودار این ارز دیجیتال قله ها و دره های بالاتر را مشاهده می کنید. این امر نشان می دهد که فروشندگان بازار را در مشتشان دارند. هر چقدر بازه نوسان بازار رِنج این ارز دیجیتال باریک شود، شدت شکستی که اتفاق می افتد سریع تر خواهد بود.

قیمت کاردانو آماده شکست می شود

قیمت رمز ارز کاردانو در حال حاضر در بالای سطح 50% اصلاحی فیبوناچی در نزدیکی 1.47$ در حال نوسان است. هر چند اتفاقات اخیر باعث شد که از 18 ژوئن ریزش های این ارز دیجیتال شدت بگیرد. اگر از نگاه پرایس اکشن بخواهیم این ارز دیجیتال را تحلیل کنیم متوجه می شویم که درهها و قله های پایین ترین از یکدیگیر در حال شکل گیری و کاردانو در بازار رِنجی که تمایل به ریزش دارد در حال نوسان کردن است. وقتی این بازار رِنج عمق نوسانش کم شود باید منتظر شکست شدید باشیم. این نکته را در نظر داشته باشید که برای تحلیل کاردانو نیاز به تحلیل فاندامنتال هم دارید.برای دنبال کردن اخبار مربوط به کاردانو به تقویم اقتصادی فارکس سر بزنید.

تحلیل کاردانو

شکست های کلاسیک یا سنتی برای آلتکوین ها زیاد اتفاق می افتد اما با توجه به تغییراتی که در ماهیت بازار وجود دارد، باید نقاط پیوت را هم در نظر بگیریم. نقاطی که هر ارز دیجیتالی پیش از شروع حرکتش آن را نشانه می گیرد. توجه داشته باشید که نقاط محوری بازار، بازگشت قیمت های خوبی را رقم می زنند که نوسان گیری در دوجهت را برای معامله گران آسان می کنند. در صورتی که علاقه دارید از این نقاط استفاده کنید با ورود به فارکس این کار برای شما امکان پذیر خواهد بود.

فرض کنید قیمت کاردانو ریزش نزولی داشته باشد و تا سطح حمایت 1.24$ هم پسروی داشته باشد. در صورت افزایش فشار فروش، احتمال ریزش بیشتر هم وجود دارد و در این مسیر احتمال ورود سرمایه گذاران پر رنگ می شود. همین امر کلید شروع حرکت صعودی را خواهد زد. بنابراین سرمایه گذاران منتظر ریزش 10% و رسیدن قیمت کاردانو به 1.20$ هستند و مطمئن هستند پس از این اتفاق، حرکت صعودی این ارز دیجیتال شروع خواهد شد و تا سطح مقاومت 1.40$ هم ادامه خواهد یافت. اگر این سطح هم شکسته شود، این ارز دیجیتال سطح 50% فیبوناچی را در نزدیکی 1.47$، لمس خواهد کرد.

سناریو حرکت صعودی فقط زمانی بی ارزش می شود که ریزش های کاردانو سطح حمایت 1.20$ هم بشکند. در این صورت است که کاردانو به سمت 1.11$ و 1$ هم حرکت خواهد کرد.

 

ورود به بازار ارز دیجیتال می تواند از طریق کارگزاری های جهانی فارکس هم اتفاق بیفتد که سرمایه شما را در هنگام معامله تا 1000 برابر بالا می برند. شما برای ثبت نام فارکس خود، فقط چند دقیقه وقت خواهید گذاشت و واریز و برداشت هم به صورت ریالی خواهد بود. پیش از سرمایه گذاری و ورود به بازار، حتما باید آموزش ارز دیجیتال خود را کامل کنید.

ورود به فارکس

1532 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link