1

جفت ارز USDCAD خودش را در زیر سطح کلیدی 1.3600 تثبیت کرده است

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1402/3/8 منتشر شده است

جفت ارز USD/CAD قیمت خود را به زیر سطح حمایت 1.3600 در اوایل بازه معاملاتی اروپا تغییر داده است. این جفت ارز پس از کاهش شدید جذابیت  شاخص دلار آمریکا با فشار فروش شدید مواجه شده است. پس از آنکه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، مقیاس طرح‌های هزینه‌ای پیشنهادی برای بودجه را برای تصویب افزایش سقف سقف استقراض آمریکا برای جلوگیری از نکول در نظر گرفت، شاخص دلار جذابیت خود را از دست داد. جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، پیش از این به رهبران کنگره هشدار داده بود که دولت فدرال ممکن است تا 5 ژوئن در مورد پرداخت های تعهدی نکول کند.

پس از اینکه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که توافق بر سر سقف بدهی آمریکا به کنگره می رود، قراردادهای آتی S&P500 حداقل نیمی از سود تولید شده در اوایل آسیا را تسلیم کردند. سرمایه گذاران موقعیت خود را در سهام آمریکا کاهش داده اند زیرا بازارهای آمریکا در روز دوشنبه به دلیل روز یادبود بسته می مانند.

شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از پولبک از 104.20، پایین ترین سطح روز خود را به 104.11 رساند. شاخص دلار آمریکا علیرغم احتمال تشدید سیاست های بیشتر توسط فدرال رزرو در تلاش است تا پای خود را محکم کند. پس از بازگشت هزینه های مصرف خانوارهای آمریکایی، خیابان انتظار افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو را دارد.

اصلاح ساختار بدهی آمریکا برای شاخص USD جذابیت دارد
مذاکرات شدید میان مقامات کاخ سفید و تیم به رهبری کوین مک کارتی مجلس نمایندگان در اوایل بازه معاملاتی توکیو پس از موافقت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با کوچک کردن مقیاس طرح های هزینه پیشنهادی برای بودجه برای افزایش سقف بدهی آمریکا به پایان رسید. محدودیت 31.4 تریلیون دلاری برای استقراض آمریکا به مدت دو سال تأیید شده است و ترس از وضعیت پیش فرض برای اقتصاد آمریکا کم رنگ شده است. کاخ سفید موافقت کرد که هزینه های بودجه را کاهش دهد، اما برای نه کاهش پوشش بهداشتی و نه افزایش فقر، سرسختانه باقی ماند.

سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که افزایش سقف بدهی آمریکا باعث جذب آژانس های رتبه بندی اعتباری می شود که اعتبار بلندمدت اقتصاد آمریکا را کاهش می دهد. این ممکن است تأثیر قابل توجهی بر شاخص دلار آمریکا (DXY) و سهام آمریکا داشته باشد.

افزایش هزینه‌های مصرف‌کننده برای مجبور کردن فدرال رزرو به جنگ‌طلبی باقی بماند
انتظارات برای وقفه در طلسم سفت‌تر شدن سیاست‌ها توسط فدرال رزرو هفته گذشته پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اعلام کرد که افزایش بیشتر نرخ بهره کمتر مناسب است، بسیار قوی بود زیرا شرایط تنگاتنگ اعتباری توسط بانک‌های منطقه‌ای آمریکا فشار قابل توجهی را بر روی فشار وارد می‌کند. تورم.

شرکت‌ها در تلاش برای دریافت اعتبار برای افزایش سرمایه در گردش هستند که آنها را مجبور کرده است به ظرفیت تولید کمتری تکیه کنند. با این حال، شاخص قیمت هزینه مصرف شخصی (PCE) آمریکا (آوریل) نشان داد که هزینه‌های خانوارها علیرغم هزینه‌های بالاتر زندگی انعطاف‌پذیر است. سرفصل ماهانه و شاخص قیمت اصلی PCE 0.4 درصد شتاب گرفت، بیش از آنچه توسط فعالان بازار پیش بینی می شد. همچنین، داده‌های سفارشات کالاهای بادوام آمریکا 1.1% افزایش یافت در حالی که خیابان انتظار انقباض 1.0% را داشت. داده های جدید دریافتی از افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو حمایت می کند.

ارقام تولید ناخالص داخلی کانادا در کانون توجه است
در بحبوحه انتشار داده‌های تولید ناخالص داخلی (GDP) که در روز چهارشنبه منتشر می‌شود، انتظار می‌رود که دلار کانادا در این هفته یک اقدام قدرت‌بخشی داشته باشد. طبق گزارش اولیه، تولید ناخالص داخلی ماهانه (مارس) در مقایسه با 0.1 درصد کاهش یافته است. رشد 0.1 درصدی در ماه فوریه ثبت شد. سه ماهه اول و تولید ناخالص داخلی سالانه به ترتیب 0.4% و 2.1% رشد قابل توجهی در برابر تولید ناخالص داخلی دارند. یک عملکرد راکد

انعطاف‌پذیری در اقتصاد کانادا می‌تواند تیف مکلم، رئیس بانک کانادا (BoC) را مجبور کند تا دوباره افزایش نرخ بهره را آغاز کند. سرمایه گذاران باید بدانند که بانک کانادا نرخ های بهره خود را از ماه مارس ثابت نگه می دارد، زیرا سیاست پولی فعلی به اندازه کافی محدود کننده است تا تورم سرسخت را مهار کند.

تحلیل تکنیکال USDCAD

USD/CAD پس از شکست مثلث متقارن که در نمودار چهار ساعته شکل گرفت، یک حرکت صعودی ستاره ای را نشان داد. خریداران دلار آمریکا پس از صعود به بالای خط روند نزولی که از اوج 10 مارس در 1.3862 ترسیم شده بود، قوی شدند. پس از یک حرکت صعودی، دارایی Loonie پس از مواجهه با موانع در اطراف مقاومت افقی که از اوج 26 آوریل در 1.3651 قرار گرفته بود، افت کرد.

این دارایی یک حرکت بازگشت متوسط ​​به نزدیک به میانگین متحرک نمایی 20 دوره ای (EMA) در 1.3594 نشان داده است.حرکت تغییر دامنه توسط اندیکاتور (RSI) (14) به منطقه 40.00-60.00 از منطقه صعودی 40.00-60.00 نشان دهنده از دست دادن حرکت صعودی است.

تحلیل تکنیکال USDCAD

 

12250 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link