1

نگاه تحلیل گران بانک های بزرگ نسبت به شاخص خرده فروشی آمریکا

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1402/2/26 منتشر شده است

اداره سرشماری آمریکا گزارش خرده فروشی آوریل را در روز سه شنبه، 16 مه در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد کرد و با نزدیک شدن به زمان انتشار، در اینجا پیش بینی های اقتصاددانان و محققان هشت بانک بزرگ در مورد داده های آینده وجود دارد.

انتظار می‌رود فروش خرده‌فروشی در آمریکا 0.7٪ ماه به ماه افزایش یابد در حالی که در مارس - 0.6٪ (-1.0٪ بود). در همین حال، پیش‌بینی می‌شود فروش خودروهای خارجی 0.4% در ماه مارس در مقابل 0.4% بازبینی شده (0.8-%) در ماه مارس باشد. انتظار می‌رود که گروه کنترلی که برای محاسبات تولید ناخالص داخلی استفاده می‌شود، 0.3% در مقابل 0.3-% در ماه مارس باشد.

Commerzbank
ارقام خرده‌فروشی در ماه آوریل اکنون اولین نشانه‌ها را نشان می‌دهد که آیا مصرف‌کنندگان به‌هرحال کم‌کم شده‌اند یا خیر. با این حال، به احتمال زیاد دوباره انتظار افزایش مناسبی را داریم. پیش‌بینی می‌کنیم فروش خرده‌فروشی 0.7% افزایش یابد. با این حال، بخشی از افزایش قیمت نشان دهنده افزایش قیمت بنزین است که باعث افزایش فروش اسمی در پمپ بنزین ها می شود.

TDS
ما انتظار داریم که فروش خرده‌فروشی در ماه آوریل پس از افت 0.6% ی ماه مارس با 1.0% رشد قوی افزایش یابد. فروش خودرو احتمالاً یک محرک کلیدی و همچنین فروش در پمپ بنزین ها خواهد بود. نکته مهم این است که فروش گروه کنترل احتمالا پس از دو دوره عقب نشینی متوالی در فوریه-مارس بهبود یافته است، زیرا به نظر می رسد فروش آنلاین متوقف شده است. ما همچنین به دنبال فروش در کافه‌ها/رستوران‌ها هستیم تا با سرعتی سریع گسترش پیدا کنیم.»

اقتصاد RBC
ما انتظار داریم که فروش خرده فروشی آمریکا در ماه آوریل 0.5% افزایش یابد که ناشی از افزایش فروش خودروهای واحد است.

NBF
«نمایندگان خودرو احتمالاً نقش مهمی در تعداد شاخصها داشته اند، زیرا فروش خودرو در طول ماه افزایش یافته است. افزایش دریافتی پمپ بنزین نیز احتمالاً رخ داده است که منعکس کننده قیمت بالاتر پمپ است. در مجموع، فروش سرفصل ها می توانست 1.5% پیشرفت کند. خرج کردن بر روی اقلامی غیر از وسایل نقلیه نیز می‌توانست افزایش یابد، البته با سرعت کمتر.

CIBC
مصرف کنندگان محتاط بودند که کیف پول خود را در پایان سه ماهه اول به روی خرده فروشان باز کنند، اما جهش در فروش خودروهای واحد در آوریل نشان می دهد که سه ماهه دوم می توانست با پایه محکم تری آغاز شود و فروش خرده فروشی احتمالاً تا 0.9% افزایش یابد. . قیمت های بالاتر بنزین نیز می توانست به افزایش قیمت اسمی کمک کند. در گروه کنترل، که خودروها، بنزین، رستوران‌ها و مصالح ساختمانی را در بر نمی‌گیرد و مستقیم‌تر به مصرف کالاهای غیرخودرو در تولید ناخالص داخلی می‌پردازد، فروش می‌توانست 0.3% افزایش یابد که منعکس کننده قدرت در دستمزد و رشد شغل است. ما کمی فراتر از اجماع هستیم که می‌تواند برای اوراق قرضه کمی نزولی باشد.»

ولز فارگو
برای ماه آوریل، ما انتظار داریم که فروش خرده فروشی 1.0٪ افزایش یابد، در حالی که خرده فروشی های بدون احتساب خودرو 0.5٪ افزایش یافته است. داده‌های فروش خودرو گزارش‌های جداگانه نشان می‌دهد که یک ماه قوی دیگر برای شاخص خرده فروشی وجود دارد و درآمدها به طور گسترده‌تری در مسیر پایدار نگه داشتن هزینه‌ها، حداقل در کوتاه‌مدت، به دلیل بازار کار قوی تاریخی هستند.

بانک دویچه
ما انتظار داریم که شاخص در ماه آوریل +0.7٪ ثبت شود، از -0.6٪ قبل، یا +0.5٪ در مقابل -0.4٪ با فاکتور گرفتن افزایش قیمت خودروهای در دفعه گذشته ای که اهلام شد. شاخص احتمالاً با فروش قوی خودرو در ماه تقویت خواهد شد. افزایش فروش خودروهای احتمالا بخاطر ثبات مربوط به قیمت بنزین است و ما انتظار داریم که میزان کنترل خرده‌فروشی ثابت باشد  که ورودی مستقیم به تولید ناخالص داخلی برای مخارج کالا است. بنابراین مصرف احتمالاً پس از شروع قوی سال کاهش می یابد.

سیتی بانک
ما انتظار داریم 0.8% رشد ماهانه در کل خرده‌فروشی در ماه آوریل افزایش یابد و بدون احتساب خودرو و گاز، انتظار یک رشد متوسط 0.3% ی را در ماه آوریل داشته باشیم. فروش خرده فروشی  نیز باید به میزان متوسط 0.5% افزایش یابد. خرده‌فروشی‌های آوریل با کاهش هزینه‌های واقعی کالا مطابقت دارد زیرا تقاضا در کوتاه‌مدت کم می‌ماند.

12154 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link