1

با صفر تا صد ارز دیجیتال کلور (Klever) بیشتر آشنا شوید

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1400/1/24 منتشر شده است

کلور چیست؟

کلور کیف پول دیجیتالی است که به بیش از 2 میلیون نفر در سراسر دنیا در قالب اپلیکیشن اندروید و اپل خدمات می دهد. پلتفرم کلور با اپلیکیشن بلاکچین، سیستم صرافی و بانکی خود در سال 2021، بازار ارز دیجیتال را شگفت زده خواهد کرد. تمام بودجه مورد نیاز برای این پروژه ها از طریق عرضه ارز دیجیتال کلور تامین شده است.

اپلیکیشن کلور بسیار ساده و امن بوده و قابلیت شخصی سازی فوق العاده ای دارد. کیف پولهای کلور میزبان خیلی از شبکه های بلاکچین ارزهای دیجیتال مختلف است. در پروژه بزرگ کلور، بیش از 300 ارز دیجیتال نسبت به هم معامله خواهند شد. شما مستقیم به ارز دیجیتال های که میزبان سیستم بلاکچین شان TRX و Eth است، دسترسی خواهید داشت. از نظر امنیتی، کلور یک پروژه فوق العاده به شمار رفته و  پیش بینی می شود که رقیب بایننس خواهد بود.

توکن این ارز دیجیتال KLV نام داشته و سوخت کلیدی ای برای اکوسیستم کلور است. این شرکت به کاربران خود سود هم خواهد داد. از آن جایی که بیش از 60% ارزهای دیجیتال در سایت کلور به قصد سرمایه گذاری ذخیره می شوند، پیشنهاد این شرکت فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود.

اپلیکیشن موبایل کلور

امنیت ارز دیجیتال کلور از کجا تامین می شود؟

امنیت این ارز دیجیتال توسط شرکت اپل و الگوریتم هایش تامین می شود. کلید شخصی و سرمایه سرمایه گذاران در امنیت کامل نگهداری خواهد شد و امکان هک شدن به هیچوجه وجود ندارد. رمزگذاری هایی که برای انتقال این ارز دیجیتال وجود دارد از سیستم های نظامی و امنیتی تاثیر گرفته است. امکان هک شدن کیف پول در سایت کلور به هیچوجه وجود ندارد.

پشتیبانی از 10 سیستم بلاکچین

اکوسیستم کلور از 10 سیستم بلاکچین اصلی پشتیبانی می کنید

  1. بیتکوین
  2. اثریوم
  3. ترون
  4. بایننس
  5. ریپل
  6. لایتکوین
  7. دیجیبایت
  8. دوجکوین
  9. دَش
  10. بیتکوین کش
  11. همه ERC

 

چگونه و کجا می توانید کلور بخرید؟

ارز دیجیتال کلور در صرافی های دیجیتال مختلف برای خرید و فروش وجود دارد، برعکس بیشتر ارز های دیجیتال که با ارزهای فیات خریداری می شوند کلور را می توانید با بیتکوین، اثریوم یا تتر خریداری کنید. یکی از بزرگترین صرافی هایی که شما می توانید از آن کلور بخرید بیترکس است.

فلسفه وجود کلور، راحت کردن تجربه استفاده از ارزهای دیجیتال برای کاربران ارز دیجیتال و برنامه نویسان بلاکچین است. شما می توانید به راحتی شب ها سر بر بالین بگذارید. امنیت این کیف پول ها بسیار بالاست. گروه سازنده کلور به آزادی جریان مالی اعتقاد داشته و در همین راستا می خواهند که قدرت همه افراد در شبکه های مالی بالا برود. این آزادی فقط با کاهش واسطه ها و نگهداری کلید شخصی میسر می شود. شرکت کلور اعتقاد دارد که با  هوش مصنوعی باید خدمات رسانی روز به روز بالاتر برود. یکی از حوزه های خدماتی ، خدمات سیگنال دهی و خرید و فروش ارز دیجیتال در پلتفرم KLV است.

کلور توانسته با غول های صنایع بزرگ قرارداد ببند، مثل شرکت های مسافرتی، بلاکچین، سرمایه گذاری. این شرکت از سازندگان ارزهای دیجیتال مختلف خواسته است که زیر یک سقف و متحد کار انجام دهند. کلور شامل عناصر زیر است:

  • کلور برای سیستم های کامپیوتر
  • کلور برای پلتفرم های موبایل
  • صرافی کلور
  • آزمایشگاه های کلور

 

کلور برای سیستم های عامل

یک پلتفرم ریشه ای برای کیف پول هاست که به طراحان نرم افزار ها در پلتفرم های مختلف کمک می کند که کیف پول های امن و هوشمندی در سرورها، سخت افزارها، تلفن های هوشمند، فلش مموری ها، دستگاه های جانبی موبایل ها بسازند.

  • کیت ساخت نرم افزار
  • نرم افزار اندروید و آی اُ اِس
  • سیستمی مطمئن و رمزگذاری شده برای پنهان کردن اطلاعات سری
  • امضاهای دیجیتال و قراردادهای هوشمند
  • پرداخت با 1 کلیک
  • پرداخت و دریافت آنی پول
  • کار با چند توکن به صورت همزمان
  • پشتوانه ارزهای دیجیتال مختلف

اپلیکیشن کلور

نسل چهارم کیف پول های دیجیتالی که بر مبنای سیستم عامل کلور ساخته شده است. با این اپلیکیشن یک اکوسیستم خالص ساخته شده که امکان خرید فروش با ارز دیجیتال در آن وجود دارد. نسخه بتا این اپلیکیشن از ماه شهریور سال 1399 در دسترس کاربران VIP قرار گرفته تا ایراداتش برطرف شده و در معرض عموم قرار بگیرد.

صرافی کلور

این صرافی شامل کلور سواپ و معاملات اسپات است که برای افراد مبتدی و حرفه ای طراحی شده است. با جدیدترین تکنولوژی جی آر پی سی گوگل یکی از امن ترین و جدید ترین سیستم های صرافی در جهان طراحی شده که می تواند بدون هیچ نقصی تا 1 میلیون تراکنش در روز را پردازش کند.

آزمایشگاه کلور

محیط نرم افزاری است که برای ساخت تکنولوژی های بلاکچین به کار گرفته می شود. در این محیط آزمایشگاهی اپلیکیشن های بلاکچین طراحی می شود. در دید این شرکت این پلتفرم یکی از بهترین تکنولوژی های دهه خواهد بود.

 

شما تنها دو قدم تا ورود به دنیای ارز دیجیتال فاصله دارید ( برای ورود روی لینک های زیر کلیک کنید):

1. آموزش ارز دیجیتال

2. دنبال کردن اخبار از فارکس فکتوری فارسی

 

1200 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link