1

ارسال توسط : ابوالفضل حیدری در 1402/1/15 منتشر شده است

نقدینگی بیت کوین در سطح 29000 دلار انباشته شده است، کارشناسان به معامله گران هشدار می دهند که بدون تعصب معامله کنند و مراقب پولبک یا اصلاح بیت کوین باشند.

آلت‌کوین‌ها در 3 آوریل حمایت می‌شوند، معامله‌گران از نزدیک قیمت بیت‌کوین را برای افزایش احتمالی نقدینگی در 28990 دلار تماشا می‌کنند که به روایت فصل جایگزین دامن می‌زند.

تحلیلگران ARB، MAGIC و Ethereum Layer 2 را برای افزایش در فصل alt تماشا می کنند.

کارشناسان سطوح انحلال بیت‌کوین را برای نشانه‌هایی بررسی می‌کنند تا مشخص کنند چه زمانی افزایش قیمت فصل جایگزین می‌تواند آغاز شود. آلت‌کوین‌ها قبل از شروع بهبود در نمودار قیمت روزانه، تمام سودهای هفته گذشته را معکوس می‌کند

تحلیلگران همچنان نسبت به روایت فصل جایگزین صعودی هستند و برترین‌ها را از آلت‌کوین‌های چیپ آبی و توکن‌های لایه ۲ اتریوم فهرست می‌کنند.


یکی از کارشناسان انحلال ارزهای دیجیتال CrypNeuvo احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا 29000 دلار قبل از پولبک را حدس زد. این کارشناس نقدینگی بیت کوین را در سطح 29000 دلار شناسایی کرد که در آن یک سری "ضایعات توقف" توسط معامله گران ایجاد شده است. این تحلیلگر از نظریه خود در مورد "تله گاو" با عدم تعادل در بازه زمانی یک ساعته در 29000 دلار پشتیبانی می کند.

بر اساس نقشه حرارتی سطوح انحلال، پس از افزایش قیمت بیت کوین تا 29000 دلار، متقاعد شده است که یک عقب نشینی خواهد داشت.


در حالی که بیت کوین از ابتدای سال 2023 سودهای عظیمی را به همراه داشت و به عنوان یکی از دارایی های با بالاترین عملکرد ظاهر شد، احتمالاً این وضعیت به زودی به پایان می رسد.

فرد Kyledoops، یک YouTuber در Crypto Banter از تز CrypNeuvo برای پشتیبانی از روایت فصل آلت کوین ها استفاده می کند. هنگامی که بیت کوین «اصلاح» را کامل می کند یا عقب می نشیند، احتمالاً به چرخش سرمایه در آلت کوین ها کمک می کند، همانطور که معمولاً در فصول alt قبلی دیده می شود.


آلت کوین ها سود خود را در آخر هفته به استثنای تعداد کمی از 30 دارایی برتر بر اساس ارزش بازار از بین بردند. در آخرین استریم زنده یوتیوب خود، Kyledoops خاطرنشان کرد که آلت کوین ها بهبود خود را در برابر بیت کوین آغاز کرده اند و برای فصل جایگزین آماده شده اند.

تحلیلگران به دقت نمودار قیمت بیت کوین و سطوح مقاومت کلیدی را برای نشانه های فصل جایگزین مشاهده می کنند.


علاوه بر پروژه‌های آلت‌کوین‌های آبی تراشه‌های ImmutableX (IMX)، Polygon (MATIC)، Avalanche (AVAX)، تحلیل‌گران از نزدیک کوین‌های Arbitrum (ARB)، Magic (MAGIC) و Layer 2 را برای کسب سود در این فصل زیر نظر دارند.

در میان تمام روایت‌های این چرخه، روایت لایه 2 اتریوم با اعلام airdrops و پاداش در اکوسیستم داغ می‌شود. MATIC، ARB، Optimism (OP) و IMX محبوب ترین توکن ها در اکوسیستم لایه 2 هستند و احتمالاً این ارزهای دیجیتال در کوتاه مدت بهبود خواهند یافت. این توکن‌ها در هفته گذشته شاهد یک حرکت رالی بودند قبل از اینکه سودهای آخر هفته را از بین ببرند.


علی‌رغم بحث‌هایی که پیرامون ARB وجود دارد، آدرس‌های کیف پول در زنجیره وجود دارد که توکن را جمع می‌کند. بهبودی در ARB به محض برطرف شدن ابهام پیرامون توکن محتمل است. Hustle، یک تحلیلگر مستعار در Crypto Banter، نسبت به ARB و MAGIC در فاز بعدی فصل آلت کوین ها خوش بین هست.

10762 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link