1

انتخاب بهترین بروکر برای ترید طلا در بازار فارکس

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1403/2/26 منتشر شده است

بهترین بروکر ترید طلا برای معامله‌گران

علاقه به ترید طلا در وجود هر معامله‌گری شعله‌ور است، چرا که معامله کردن روی این فلز گرانبها دریچه‌ای به سوی فرصت‌های سودآور بی‌شمار می‌گشاید. با این حال، فتح قله‌های سود در این بازار پویا، مستلزم انتخاب بروکر مناسب است که با فراهم آوردن شرایط ایده‌آل، مسیر موفقیت شما را هموار کند. از همین رو شما نیاز دارید تا به دنبال یک بروکر با اسپرد بسیار کم باشید، به این معنی که تفاوت بین قیمت خرید و فروش شما حداقل باشد تا میزان سوددهی شما به حداکثر برسد. 

تصور کنید از نوسانات قیمت طلا با اجرای معاملات سریع برق‌آسا و پلتفرمی با ابزار‌های نموداری پیشرفته بهره ببرید. این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهد که حرکات بازار را با اعتماد به نفس بالاتری تحلیل کنید و با اطمینان تصمیمات آگاهانه بگیرید. حالا سؤال اینجاست که بهترین بروکر برای ترید طلا کدام بروکر است. در این مقاله به این سؤال شما با توجه به سه فاکتور کلیدی که یک بروکر را منحصر به فرد می‌کند پاسخ خواهیم داد. 

  1. اجرای سریع معاملات
  2. کارمزد پایین
  3. پشتیبانی بروکر

 

بهترین بروکر ترید طلا برای معامله‌گران

بروکر مناسب برای معاملات طلا

در ادامه بروکر‌هایی را معرفی کردیم که به نوعی بهترین بروکر برای معاملات طلا هستند و این شمایید که باید بین این بروکر‌ها بهترین را انتخاب کنید.

بهترین بروکر برای ترید طلا

بروکر ارانته

ارانته از چند سال قبل وارد بازار ایران شده و یکی از بهترین بروکرها برای ترید طلا به حساب می آید که کار را برای بروکر های دیگر سخت کرده است. از حساب‌های ECN با اسپرد‌های بسیار پایین گرفته تا پشتیبانی فارسی قوی، تیم تحلیلی و آموزشی خوب، همه از مزیت‌های رقابتی این بروکر هستند. معمولاً معامله گران از این بروکر دل نمی‌کنند و هرکسی این بروکر را انتخاب کرده، ازش خارج نشده و از همه امکانات آن راضی بوده است.

آشنایی با بروکر ارانته

بروکر ویندزور

یکی دیگر از بروکرهای مناسب برای معاملات طلا ویندزور است. "معاملات طلای خود را با کارگزاران ویندزور انجام بدهید" این جمله را معمولاً از معامله گران حرفه‌ای می‌شنوید! این بروکر در سال 1988 تأسیس شد، دارای شهرت بسیار بالا با رگوله CySEC هست که آرامش خاطر شما را تضمین می‌کند. اسپرد‌های بسیار پایین طلا به این معنی است که سود بیشتری عاید شما می‌شود، در حالی که پلتفرم‌های معاملاتی فوق‌العاده این بروکر در صنعت آن‌ها به شما قدرت می‌دهد تا با ابزار‌های نموداری پیشرفته، حرکت بعدی طلا را شناسایی کنید.

آشنایی با بروکر ویندزور

انتخاب بهترین بروکر برای ترید طلا در بازار فارکس

بروکر تریدکیت

در حالی که تریدکیت گزینه‌های معاملاتی متنوعی از جمله ارز‌ها و سهام را ارائه می‌دهد، جذابیت اصلی‌اش برای معامله گران طلا در پلتفرم کاربر پسند MT5‌شان با ابزار‌های نموداری پیشرفته است. این بروکر شرایط معاملات فوق‌العاده‌ای را برای علاقه مندان به معامله روی این فلز گرانبها فراهم کرده است. بروکر تریدکیت چندسالی است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌کند اما تبلیغات زیادی از این بروکر در اینترنت نمی‌بینیم. به گفته‌ی بسیاری از کارشناسان، این بروکر برای ترید طلا ساخته شده است. شما می‌توانید با 1$ فعالیت خود را در پلتفرم متاتریدر 5 در این بروکر آغاز کنید و از اسپرد‌های کم این بروکر در زمان خبر لذت ببرید.

بروکر آمارکتس

تمام تریدر‌های باهوش و باتجربه طلا را در آمارکتس معامله می‌کنند! این بروکر، که از سال 2007 خدمات بی عیب و نقصی را ارائه می‌دهد و احترام زیادی برای معامله گرانی که علاقه‌مند به معامله طلا هستند قائل است. حساب‌های ECN این بروکر با سرعت بسیار معاملات طلا را در هنگام خبر باز و بسته می‌کنند که از این حیث یکی از برترین بروکر‌های بازار به شمار می‌رود.

آشنایی با بروکر آمارکتس

بروکر اپوفایننس‌

فرصتی طلایی برای تبدیل شدن به سلطان طلا در بازار پرنوسان فارکس!

اپوفایننس، کارگزاری پیشرو در دنیای معاملات، با ارائه دو حساب ECN و ECN PRO، کلید ورود به دنیای سودآور طلا را به شما تقدیم می‌کند. شما در این بروکر با پلتفرم‌های MT4 و MT5 قادر به معامله کردن هستید و اسپرد این بروکر برای معامله روی طلا به 0.8 پیپ می‌رسد که از این حیث یکی از بهترین بروکر‌ها برای معامله گرانی است که به دنبال ترید‌های سریع یا اسکلپ هستند به شمار می‌رود.

بروکر لایت فایننس

کارگزاری لایت فارکس با ارائه شرایطی استثنایی، شما را به سفری طلایی در دنیای معاملات طلا دعوت می‌کند. بی شک نقطه قوت این بروکر، کابین کاربری آن است که شما به راحتی می‌توانید تمام خدمات این بروکر را مشاهده کرده و به بهترین نحو از آن استفاده کنید. شما با باز کردن حساب در این بروکر می‌توانید از اسپرد‌های فوق‌العاده پایین و حساب‌های بدون کارمزد لایت فارکس لذت ببرید. بروکر لایت فارکس بخاطر داشتن رگوله‌های مناسب قطعاً در لیست بهترین بروکر برای ترید طلا قرار می‌گیرد. بروکر لایت فارکس پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته دارد که از این حیث در دسته بهترین بروکر‌های بازار قرار می‌گیرد. قطعاً اگر به دنبال انتخاب بروکر مناسب برای معاملات طلا هستید بروکر لایت فارکس می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

آشنایی با بروکر لایت فارکس

بروکر لایت فایننس

بروکر کپیتال اکستند‌

فرض کنید که شما بهترین استراتژی معاملاتی طلا را پیدا کردید و حالا می‌خواهید بهترین بروکر برای معاملات طلا را پیدا کنید. در این صورت می‌توانیم بگوییم انتخاب‌های شما محدود خواهد بود و بروکر کپیتال اکستند در لیست شما جای خواهد گرفت. این بروکر دو پلتفرم متاتریدر 4 و 5 را ارائه می‌دهد و شما با 50$ می‌توانید حساب ECN در آن باز کنید و به معامله کردن بپردازید. کمیسیون معاملات ۳ دلار به صورت ثابت و میزان اسپرد از 0.2 شروع می‌شود.

آشنایی با بروکر کپیتال اکستند

بهترین زمان برای ترید طلا در فارکس

در جدول زیر، بهترین زمان برای ترید طلا در فارکس برای شما جمع‌آوری شده است.

بهترین زمان برای ترید طلا در فارکس

دنیای معاملات طلا، میدانی پرماجرا و پرفراز و نشیب است. یافتن بهترین بروکر برای همراهی در این سفر، کلیدی طلایی برای رسیدن به ثروت است. ما در این مقاله، با بررسی دقیق بهترین بروکر برای ترید طلا، از نظر میزان اسپرد، کمیسیون و پشتیبانی، گنجینه‌ای از بهترین‌ها را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

نکته: معاملات در بازار‌های فارکس و CFD ریسک بالایی دارد. قبل از شروع معامله، به طور کامل با خطرات involved آشنا شوید و در صورت نیاز با یک مشاور مالی مشورت کنی.

17627 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link