1

بررسی کامل سناریو ها برای نرخ بهره آمریکا

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1402/2/7 منتشر شده است

ما انتظار داریم که فدرال رزرو آخرین افزایش چرخه انقباض را انجام دهد و نرخ بهره فدرال رزرو را به 5.00-5.25٪ برساند. بدون پیش‌بینی به‌روزرسانی‌شده و قیمت‌گذاری بازارها در حدود 20 واحد پیش از جلسه، تأکید اصلی بر راهنمایی شفاهی پاول خواهد بود.

ما شک داریم که پاول به طور کامل در را برای افزایش بیشتر در تابستان ببندد و فضایی را برای بازارها برای حدس و گمان با نرخ های بالاتر ببیند. PMI های فلش نشان می دهد که پیامدهای منفی فوری آشفتگی بخش بانکی برای اقتصاد گسترده تر محدود شده است، با این حال قیمت گذاری صندوق های فدرال رزرو در دسامبر 110 واحد پایین تر از اوج اوایل ماه مارس باقی مانده است.

ما همچنان فکر می‌کنیم که حفظ نرخ‌ها در سطوح محدود برای مدت طولانی‌تر، بهترین تعادل را بین اجتناب از فرود سخت و اطمینان از کاهش تورم برای همیشه ایجاد می‌کند. از آنجایی که تورم بخش خدمات بسیار سریع باقی می ماند، به این زودی فضای کمی برای سیاست گذاری آسان تر می بینیم. دقایقی از نشست فوریه نشان داد که شرکت کنندگان FOMC به خوبی از خطر تسهیل شرایط مالی پیش از موعد آگاه هستند. در SEP های مارس، 7 نفر از 18 نرخ پیاده روی بالای 5.00-5.25٪ را حتی در میان عدم اطمینان بالا در آن زمان ترجیح دادند.

حتی اگر فدرال رزرو هفته آینده به چرخه صعود پایان دهد، ما انتظار داریم که سیاست پولی بیشتر در بقیه سال را تشدید کند. بازار قبل از پایان سال حدود 60 تا 65 واحد کاهش نرخ را کاهش می دهد. از این رو، منحنی معکوس به فدرال رزرو اجازه می دهد تا با ثابت نگه داشتن نرخ وجوه فدرال رزرو، سیاست های پولی خود را منفعلانه سفت کند. علاوه بر این، انتظارات تورمی کوتاه مدت مصرف کننده روند نزولی داشته است. کاهش بیشتر انتظارات تورمی، نرخ های بهره واقعی را بالاتر می برد و باعث انقباض بیشتر سیاست های مالی منفعلانه می شود. در نهایت، ما به دنبال این هستیم که فدرال رزرو حتی اگر چرخه پیاده روی به پایان برسد، به تشدید کمی ادامه دهد.

در کنفرانس مطبوعاتی، احتمالاً از پاول در مورد سقف بدهی سؤال خواهد شد، اما ما فکر می کنیم که او به سادگی تکرار خواهد کرد که وظیفه کنگره است که اطمینان حاصل کند که آمریکا از نکول جلوگیری می کند. عدم انجام این کار می تواند منجر به سخت شدن شدید شرایط مالی شود که طبیعتاً واکنش فدرال رزرو را به همراه خواهد داشت، اما اشاره به حمایت بالقوه خطر اخلاقی ایجاد می کند.

برای بازارها، ما انتظار نداریم که این جلسه یک تغییر بازی باشد، زیرا قیمت گذاری برای جلسات تابستانی به خوبی با دیدگاه ما مطابقت دارد، و همچنان که عدم اطمینان مجدد در اطراف First Republic Bank در این هفته یادآوری می کند که دید بسیار فراتر از آن کم است.

در عوض، ما به شاخص های ISM، JOLTs و Jobs Report توجه زیادی خواهیم کرد، جایی که انتظار داریم NFP به دلیل بهبود عرضه نیروی کار و افزایش شاخص‌های اشتغال PMI، در سطح تعدیل‌کننده و در عین حال همچنان خوش‌بین +200k قرار گیرد. ما عموماً شاهد برخی ریسک‌های صعودی برای نرخ‌های کوتاه دلار هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم که یورو/دلار آمریکا در نیمه دوم سال کاهش پیدا کند، اما جلسه هفته آینده بانک مرکزی اروپا احتمالاً برای سناریو دوم مهم‌تر خواهد بود.

11996 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link