1

شکست روند نزولی انس جهانی طلا با وجود بسته حمایتی آمریکا

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1399/10/3 منتشر شده است

تحلیل قیمت طلا وابسته به شرایط اقتصادی و سیاسی کشورهای توسعه یافته مثل آمریکا، آلمان و ... می باشد. رئیس صندوق ذخیره ارزی آمریکا در هفته گذشته لحنی صلح طلبانه داشت. این رفتار صلح طلبانه برای مدتی است که در کنفرانس های بانک مرکزی دیده می شود و همین برخورد باعث حمایت از بالا رفتن قیمت طلا می شود.

هفته پیش اتفاق های زیادی در دنیا افتاد. دو واکسن پفیزر و مدرنا به بازار آمد و سازمان دارو و غذا در آمریکا آن را به رسمیت شناخت. این واکسن به بعضی از نقاط آمریکا فرستاده شد تا پایان کرونا در آمریکا آغاز شود.

تحلیل قیمت طلا

طلا از بالاترین قیمت روزانه خود یعنی 1867.60 دلار به 1865.40 دلار رسید با توجه به اینکه ماجرای  پایان کرونا و بسته حمایتی اقتصادی آمریکا به جای خوبی در روز چهارشنبه رسید، از آغاز روز چهارشنبه ارزش این فلز زرد 0.2% افزایش داشت که اولین حرکت مثبت پس از سه روز حرکت نزولی است.

 

با وجود تهدیدهای آقای ترامپ مبنی بر اینکه می خواهد علیه این بسته حمایتی وتو کند. دولت باید 2.3 تریلیون دلار بپردازد. سخنگوی کاخ سفید گفت که دموکارت ها آماده اند که این هفته چک های 2000 دلاری خود را با رضایت افرادی ناشناس بین مردم پخش کنند. این موضوع، سردرگمی ها را در مورد بسته حمایتی که کنگره تصویب کرد و باعث شد که ارزش دلار بالا برود، بیش تر می کند و باعث می شود که قیمت طلا دوباره بالا برود. با این وجود، چالش های ریسک برانگیز دیگری هم وجود دارد که از شرایط برگزیت و کرونای جهش یافته در انگلیس نشات می گیرد. ادامه این شرایط، وضعیت دلار آمریکا را متزلزل می کند. اقتصاد دان های بزرگ عقیده دارند که برگزیت امروز یا چهارشنبه دیگه نهایی می شود و یا هیچوقت این اتفاق نخواهد افتاد. شرایط قرنطینه در انگلیس پس از انتشار ویروس جهش یافته و افزایش تعداد مبتلایان  از 26 دسامبر بسیار سخت تر می شود.

شرایط برگزیت در انگلیس و اوضاع نا بسامان اقتصادی در آمریکا باعث می شود که سرمایه ها به سمت فلز زرد روانه شوند. مطمئنا در آینده این دو مشکل به سرانجام می رسد و قیمت طلا کاهش می یابد.

 

تحلیل تکنیکال طلا (xauusd)

مسلما برای بالا رفتن قیمت طلا نیاز است که سطح 1900 شکسته شود. فروشندگان منتظر حرکت نزولی طلا هستند. آن ها می خواهند که پس از پایین آمدن قیمت طلا و شکستن سطح 1856، معاملات فروش خود را باز کنند.

سیگنال طلا

همانطور که می دانید معامله روی طلا با ریسک زیادی همراه است و هر لات طلا ارزش زیادی دارد که می تواند شما را به سود زیاد و یا ضرر زیاد برساند. در ادامه برای تحلیل طلا به سراغ چارت طلا در بازه 5 دقیقه می رویم که الگوی سیم خاردار در آن وجود دارد و معامله در این زمان بسیار اشتباه است. اولین کندل سیگنال دهنده ای که مشاهده کردید وارد بازار شوید. این کندل با دم های کوتاه همراه است و می تواند صعودی و یا نزولی باشد. بازار بسیار ملتهب است. در تایم فریم 1 ساعته طلا سیگنال فروش وجود دارد و در تایم فریم 4 ساعته طلا هیچ سیگنالی برای خرید یا فروش وجود ندارد.

چارت طلا

انتخاب بروکر

انتخاب معتبرترین بروکرهای فارکس دنیا و یا بهترین بروکر فارکس برای ایرانیانی که در خارج خاک ایران زندگی می کنند شاید کار راحتی باشد.اما برای ایرانیانی که ساکن خاک ایران هستند و اقامت کشورهای دیگر را ندارند کمی دشوار به نظر می رسد. برای انتخاب بروکر فارکس حتما به سایت بروکرهای لایت فارکس، هات فارکس و فارکس تایم سر بزنید. آموزش فارکس و آموزش بورس شامل انتخاب بروکر یا انتخاب کارگزاری می شود و انتخاب درست شما، ادامه کار را برای شما راحت می کند. حتما سعی کنید بین بروکرهای نامبرده حساب باز کنید و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

توجه داشته باشید که استراتژی فارکس شما باید بر اساس تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال چیده شود.

برای بررسی اخبار بازار فارکس و ارز دیجیتال به فارکس فکتوری فارسی سر بزنید.

 

85 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link