1

آشنایی کامل با انواع و مزایای پکیج آموزش فارکس گروه بورسا

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1399/9/6 منتشر شده است

تصور شما از بهترین سایت آموزش فارکس چیست؟ بهترین آموزش فارکس به چه شکل انجام می شود؟

پکیج آموزش فارکس

مزایای پکیج آموزش فارکس

آموزش در بازار فارکس به روش های متفاوتی انجام می شود. شما عموما عنوان هایی مثل آموزش قدم به قدم فارکس و آموزش ساده فارکس را می بینید. اما مسئله اینجاست که به چه سایتی می توانید اعتماد کنید و مزایای پکیج آموزش فارکس کدام یک بیشتر می باشد. مراحل ورود به فارکس توسط کدام سایت بهتر اجرایی شده است.

این موضوع به سادگی قابل حل است. شما زمانی می توانید یک پکیج آموزش فارکس خوب تهیه کنید که تمام مشخصات پکیج را خوانده باشید. پس بین پکیج های موجود در بازار فارکس بیشتر به دنبال سرفصل های مورد نیازتان و توضیحاتی که در مورد ویژگی های پکیج داده شده است باشید و سعی کنید با مزایای پکیج آموزش فارکس که میخواهید تهیه کنید آشنا شوید.

مزایای پکیج آموزش فارکس بورسا بسیار گسترده می باشد. باید بدانید شما در هر سطحی از نظر دانش قرار داشته باشید یک یا چند پکیج مخصوص در سایت بورسا برایتان وجود دارد. اگر شما هیچ اطلاعاتی از بازار فارکس ندارید و می خواهید به عنوان یک متخصص در این بازار فعالیت کنید بهترین پکیج برای شما، پکیج صفر تا صد آموزش بازار فارکس است که از نحوه ثبت نام در بازار فارکس و مفاهیم اولیه تا روش هایی مانند پرایس اکشن و امواج الیوت را یاد می گیرید.

اگر شما مفاهیم اولیه بازار را می دانید و می خواهید با اندیکاتور ها و مدیریت سرمایه آشنا شوید بهترین انتخاب برای شما پکیج سطح متوسط گروه بورسا است. اگر علاقه دارید که با 2 روش متداول و اصلی بازار فارکس معامله کنید پکیج سطح پیشرفته بورسا تنها انتخاب شما خواهد بود. در این پکیج به شما مباحث پرایس اکشن آموزش داده خواهد شد و پس از آن به سراغ موج شماری و آشنایی با امواج الیوت خواهیم رفت و شما با تمام موج های جنبشی و اصلاحی آشنا خواهید شد. آموزش تحلیل فاندامنتال و روانشناسی بازار از موضوعات دیگر بازار است که در این پکیج توضیح داده می شود.همانطور که پیش تر گفته شد، شما با توجه به سطح دانش و نیاز خود می توانید از پکیج های مختلف گروه بورسا استفاده کنید.

وبینارهای پرسش و پاسخ

اکثر اوقات، وقتی یک پکیج آموزشی در مورد هر موضوعی خریداری می کنید، احساس می کنید زنجیره ارتباطی شما با استادی که ویدیوها را تهیه کرده است پاره شده است و شما نمی توانید استفاده کاملی از پکیج های آموزشی ببرید. هر وقت سوال داشته باشید کسی نیست که به سوال شما پاسخ دهد. اما باید بدانید که وقتی پکیج های آموزشی گروه بورسا را تهیه می کنید به هیچ وجه تنها نخواهید ماند. شما می توانید همیشه سوال های خود را از طریق واتساپ از گروه بورسا بپرسید و نهایتا تا 24 ساعت کاری جواب سوال خود را دریافت کنید، اینطوری به خوبی با مزایای پکیج آموزش فارکس آشنا خواهید شد.

در کنار پشتیباتی از طریق واتساپ، وبینارهای پرسش و پاسخ گروه بورسا جوابگوی تمام کسانی است که پکیج های آموزشی مارا تهیه کرده اند. وقتی شما پکیج آموزشی را تهیه می کنید ایمیل دریافت میکنید که رمز استفاده از پکیج در آن وجود دارد. در کنار این رمز، یک آدرس ایمیل وجود دارد که شما می توانید سوالات خود را به همراه تصویر بفرستید تا در زمان وبینار هفتگی به آن پاسخ داده شود.

پکیج مناسب چه کسانی است؟

همه افراد از جهت نحوه یادگیری به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. بعضی از افراد با شنیدن، مطالب را یاد می گیرند. بعضی از افراد با دیدن ویدیو بهترن مطالب را یاد میگیرند. دسته دیگر، اشخاصی هستند که دوست دارند در کلاس های آنلاین شرکت کرده و مستقیم با استادان ما در تعامل باشند. این انتخاب شماست که دوست دارید از چه محصولی در گروه بورسا استفاده کنید. پکیج های گروه بورسا به صورت جامع، روی تمام نکات تمرکز کافی دارد و به شما کمک می کند تا از ساده ترین مطلب تا پیچیده ترین مطلب را به راحتی یاد بگیرید. این پکیج ها مناسب اشخاصی است که می خواهند چندباره ویدیو ها را مشاهده کنند و دیدن یکباره ویدیو ها برایشان کافی نیست. گروه زیادی از اشخاصی که این پکیج ها را تهیه کرده اند، زمانی که با مشکلی در معامله کردن مواجه می شوند به ویدیو های داخل پکیج مراجعه می کنند. یا به گفته این افراد، بعضی اوقات پیش می آید که یکسری از نکات جزئی یا کلیدی فراموششان می شود و برای یادآوری، به ویدیو های داخل پکیج مورد نظر رجوع کرده تا جواب سوال خود را بپرسند. مزیت دیگر پکیج، زمان آن است. شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید ویدیوی داخل این پکیج ها را مطالعه کنید.

برای بررسی اخبار بازار فارکس و ارز دیجیتال به فارکس فکتوری فارسی سر بزنید.

67 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link