1

آشنایی کامل با خدمات و محصولات بهترین سایت آموزش فارکس

ارسال توسط : آرمان امیراحمدی در 1399/9/6 منتشر شده است

سایت های مختلفی در زمینه آموزش فارکس، بورس و ارز دیجیتال در بازار ایران وجود دارند. اما سوالی که برای علاقه مندان این بازارها پیش می آید این است که بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟ از کجا می توانم مراحل ورود به فارکس را یاد بگیرم؟ بهترین آموزش فارکس متعلق به کدام سایت است؟نحوه ثبت نام در بازار فارکس به چه شکل است.

بهترین سایت آموزش فارکس در ایران

چرا بورسا بهترین سایت آموزش فارکس است؟

بورسا با ارائه خدمات آموزشی جامع و کاربردی، به شما کمک می‌کند تا به یک معامله‌گر حرفه‌ای در بازار فارکس تبدیل شوید. برخی از دلایلی که بورسا را به بهترین سایت آموزش فارکس تبدیل می‌کند، عبارتند از:

آموزش قدم به قدم فارکس

آموزش ساده فارکس با اساتید مجرب گروه بورسا به شما کمک می کند که پروسه انتقال و شروع کار شما در این بازار به نرمی و با دقت مناسبی انجام شود. شما گزینه های متفاوتی را برای آموزش دیدن در این بازار دارید. گزینه اول شما پکیج آموزش فارکس است که در سطح های مختلف در خدمت شما قرار می گیرد. مطالب داخل هر پکیج به صورت کامل توضیح داده شده که شما دچار هزینه اضافی نشوید و سرمایه تان را برای معامله کردن در بازار فارکس نگه دارید. تجربه 10 ساله ما در بازارهای مالی نشان داده که مهمترین سرمایه گذاری در بازارهای مالی، سرمایه گذاری در بخش آموزش است. زمانی که شما آموزش های خود را به صورت کامل دریافت کرده باشید خصوصیت پیاده سازی آن به صورت صحیح و بدون خطا را در بازارهای مالی دارید و همین باعث می شود که نه تنها سرمایه تان را از دست ندهید بلکه بتوانید به سرمایه خودتان اضافه کنید.

مقاله های آموزشی

خواندن مقاله های روز بازارهای مالی می تواند شما را در شرایط مطلوبی قرار دهد. بازار های جهانی مدام در حال تغییر هستند و اگر شما نتوانید واکنش درستی به این تغییر ها داشته باشید به سختی می توانید در این بازارها به سود برسید. ماهیت بازار فارکس هم مانند دیگر بازارها مدام در حال تغییر است و شما باید آماده واکنش نشان دادن به هر تغییری باشید. شاید تغییرات در این بازارها از هر بازاری بیشتر باشد، چرا که متغیر های اصلی این بازار کشورها هستند. هر روزه در کشورهای مختلف اتفاق های متعددی می افتد که شما را به یک باره به سود کلانی در بازار برساند و یا برعکس شما متوجه ضرر عمیقی در این بازارها می شوید که جبران آن ضرر بسیار مشکل خواهد بود.

 

پشتیبانی مداوم

حتما برای شما پیش آمده، زمانی که می خواهید یک مطلب جدیدی را آموزش ببینید یا یک کار جدیدی را شروع کنید، دوست دارید یک شخص در کنار شما باشد و مدام به سوال های زیاد شما پاسخ دهد. این فرد با حوصله می تواند با جواب دادن تمام سوالات کوچک و بزرگ شما، اعتماد به نفس خوبی برای شروع آن کار به شما بدهد. این اصل در بازار فارکس هم وجود دارد. متغیر های بازار فارکس بسیار زیاد هستند و شما نیاز دارید که یک فرد یا یک گروه به تمام سوالات شما پاسخ دهد و برای جواب دادن به سوالات شما حوصله به خرج دهد تا شما دچار سردرگمی و یا زدگی نشوید. تیم پشتیبانی بورسا سالهاست که در کشورهای مختلف کار پشتیبانی مشتریان علاقه مند به بازارهای مالی را انجام می دهد. شما با خرید پکیج از گروه بورسا از چرخه آموزشی خارج نمی شوید. به صورت مدام می توانید سوال های خود را در واتساپ و چت زنده سایت بپرسید. علاوه بر این دو مکانیزم، این امکان برای شما وجود دارد که در وبینارهای پرسش و پاسخ گروه بورسا شرکت کرده و جواب سوالاتی که از پیش برای تیم پشتیبانی بورسا پرسیدید را دریافت کنید.

 

مشاوره سرمایه گذاری

شاید برای شما پیش آمده که دوست دارید برای سرمایه گذاری های خود از دیگران سوال بپرسید و یک نظر کارشناسی نسبت به خرید و فروش یک سهم یا یک کالا داشته باشید. جواب سوال شما پیش ماست. اگر می خواهید بدانید که خرید یا فروش شما روی کالاهایی که در بازار فارکس وجود دارد درست است یا اشتباه،  می توانید با متخصصان گروه ما مشورت کنید. اگر می خواهید معاملاتتان یک به یک بررسی شوند و در صورت وجود اشکال در نحوه ورود به بازار و یا خروج از بازار کمک بگیرید، متخصصان ما در کنار شما هستند. مشاوره سرمایه گذاری بورسا یکی از کامل ترین خدمات مشاوره در زمینه سرمایه گذاری محسوب می شود. در جلسات مشاوره سعی بر این است که تجربیاتی که متخصصان ما در زمینه بازارهای مالی داشته اند بی دریغ با شما به اشتراک گذاشته شود.

محصولات بهترین سایت آموزش فارکس

یک سایت آموزشی خوب، محصولات آموزشی متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با فارکس و بورس و همچنین ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. این محصولات به گونه‌ای طراحی شده اند که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می کنند. در اینجا، برخی از محصولاتی که بورسا ارائه می دهد، آورده شده است:

آموزش فارکس

آموزش جامع ارز دیجیتال

آموزش پرایس اکشن

آموزش امواج الیوت

آموزش جامع معاملات هارمونیک

آموزش بورس

سخن آخر

در این مقاله، به معرفی خدمات و محصولات بهترین سایت آموزش فارکس پرداخیتم که بورسا را به بهترین سایت آموزش فارکس در ایران تبدیل کرده است. قابل ذکر است بورسا با ارائه خدمات آموزشی جامع و کاربردی، به شما کمک می‌کند تا به یک معامله‌گر حرفه‌ای در بازار فارکس تبدیل شوید.

فراموش نکنیم بازار فارکس یکی از بزرگ‌ترین و پرتلاطم‌ترین بازارهای مالی جهان است که روزانه میلیاردها دلار در آن معامله می‌شود. ورود به این بازار بدون دانش و تجربه کافی می‌تواند منجر به زیان‌های سنگین شود. به همین دلیل، آموزش فارکس برای موفقیت در این بازار ضروری است. 

برای بررسی اخبار بازار فارکس و ارز دیجیتال به فارکس فکتوری فارسی سر بزنید.

 

66 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link