1

آموزش ساده فارکس با اساتید مجرب گروه بورسا در 2 ماه

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1399/9/6 منتشر شده است

تا حالا برای شما پیش آمده که بخواهید یک مطلب سخت و پیچیده را یاد بگیرید و به دنبال پکیج، دوره و یا استادی بروید که به نحوی مطلب را برای شما توضیح دهد و انجام آن کار برای شما 10 برابر سخت تر شود؟ نحوه بیان شخصی که می خواهد جزئی ترین مطلب را به شما آموزش بدهد می تواند مطلب را سخت تر کند. مراحل ورود به فارکس باید به درستی طی شود، در غیر این صورت درصد از دست رفتن سرمایه شما بسیار بالا خواهد بود.

آموزش ساده فارکس همان آموزش قدم به قدم بازار فارکس است. یعنی شما مطالب بسیار پیچیده را تقسیم بندی کرده و همه آن ها را به تفصیل و به سادگی یاد خواهید گرفت. فرقی ندارد که این روش آموزشی به چه شکلی ارائه می شود،  بهترین آموزش فارکس می تواند به صورت آنلاین باشد و برای کسانی که وقت کافی ندارند پکیج آموزش فارکس می تواند بهترین گزینه باشد. شما نیاز دارید با توجه به نحوه یادگیری ای که بیشترین بازدهی را برایتان دارد از بهترین سایت آموزش فارکس آن را انتخاب و تهیه کنید.

آموزش ساده فارکس

ورود به بازار و نحوه ثبت نام در بازار فارکس همواره یکی از دغدغه های افرادی است که می خواهند وارد این بازار شوند. اعتماد به کارگزاری با توجه به اینکه مشتریان ایرانی دسترسی کاملی به آن ها ندارند بسیار استرس زا است.

در همین قسمت است که گروه بورسا با توجه به سابقه کار طولانی در بازارهای بورس جهانی تحقیقات جامعی را انجام داده و بهترین کارگزاری ها را به شما معرفی می کند تا شما بتوانید به سادگی کارتان را در بازار فارکس شروع کنید.

تعاریفی که در بازار فارکس وجود دارد به نظر پیچیده می رسند، اما ساده است. به هیچ عنوان فکر نکنید که چون متغیرهای شما مربوط به ارزهای کشورهای دیگر است شما با مشکل مواجه خواهید شد. به هیچ وجه اینطور نیست. اگر مفاهیم اولیه را قدم به قدم یاد بگیرید و کار با کارگزاری را به آسانی درک کنید، نیمی از مشکلات شما حل خواهد شد.

قدم بعدی یادگیری خطوط و هدف های مهم بازار است که با روش های متفاوت انجام می شود. شاید این روش ها اسم های دهن پرکُنی داشته باشند، اما یادگیری شان به هیچ وجه مشکل نیست. گروه بورسا دوره های متفاوتی را با توجه به انتخاب شما در روش معامله گری تبیین کرده است. شما با توجه به زمانی که می توانید برای آموزش کنار بگذارید و میزان سرمایه گذاری تان بهترین محصول را انتخاب خواهید کرد.

پشتیبانی بورسا

شما در این مسیر به هیچ وجه تنها نیستید و پشتیبانی 24 ساعته بورسا به شما کمک می کند که جواب تمام سوالات خود را دریافت کنید. در قسمت سوالات متداول هم تمام جنبه هایی که نیاز هست برای انتخاب محصول رعایت کنید منظور شده است و می توانید به این بخش سر بزنید.

آموزش ساده فارکس گروه بورسا فقط شامل محصولات و دوره های آموزشی نمی شود و شما می توانید از مقالات رایگان ما هم استفاده کنید. این مقالات شامل 4 دسته می شود و تمام جنبه های مفاهیم مقدماتی، تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال و تحلیل سنتیمنت در نظر گرفته شده است.

شما با خواندن این مقالات می توانید دانش خود را در زمینه معامله کردن در تمام بازارهای مالی و سرمایه گذاری بالا ببرید. مقالات آموزشی گروه بورسا یکی از کامل ترین منابع آموزشی بازارهای مالی در سراسر ایران است. این امر محال به نظر می رسد که مطلب آموزشی ای وجود داشته باشد که شما نتوانید در لیست مقالات بورسا پیدا کنید.

هدف اصلی گروه بورسا ساده کردن بازار بورس بین المللی یا همان بازار فارکس برای تمام ایرانیان است تا بتوانند در شرایط اقتصادی کنونی درآمد ارزی داشته باشدند. داشتن درآمد دلاری هرچقدر هم کم باشد می تواند نیازهای مادی افراد را برطرف کند و اگر معاملات شما با نظم انجام شود در طولانی مدت می تواند بسیار شما را در زندگی تان جلو بیاندازد.

تمام دغدغه مدرسان بورسا، پیاده سازی کامل استراتژی ها بدون تغییر عمده توسط دانشپذیران است و این به این معنا نیست که دست شما برای معامله کردن بسیار بسته است بلکه سیستم هایی که توسط مدرسان ما تدریس می شود جواب خود را در بازارهای مالی پس داده است و اگر شما با تغییرات کم آن را پیاده سازی کنید به درک درستی از بازار رسیده و می توانید در مجموع معاملات روزانه و هفتگی خود در بازار فارکس با سود خارج شوید.

برای بررسی اخبار بازار فارکس و ارز دیجیتال به فارکس فکتوری فارسی سر بزنید.

شاید دوره های آموزشی و پکیج های آموزشی زمانی به پایان برسد اما پشتیبانی ما در آموزش شما هیچوقت به پایان نخواهد رسید.

63 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link