1

بهترین آموزش فارکس به همراه مجرب ترین اساتید در 2 ماه

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1399/9/6 منتشر شده است

همه ما در زمان یادگیری در هر حوزه ای به دنبال بهترین متد آموزشی هستیم. برای مثال به دنبال این هستیم که بهترین روش زدن پیانو را یاد بگیریم یا اینکه از چه روشی میتوانیم نواختن ویالون را بیاموزیم و چطور می توانیم مثل کسانی که سنتور می زنند و آهنگ های زیبایی را به گوش های ما هدیه می دهند، می توانیم سنتور بزنیم. این خاصیت ما انسان هاست که دوست داریم برای کارهای خود از بهترین ها استفاده کنیم. وقتی بحث به درآمد زایی از طریق بازار های مالی می رسد بلافاصله انگشت های ما روی کیبورد تایپ می کند: "بهترین آموزش فارکس را از کجا می توانم پیدا کنم؟"، " بهترین سایت آموزش فارکس چیست؟" و یا "مراحل ورود به فارکس را به چه شکل می توانم به آسانی طی کنم؟"

در بیشتر اوقات وقتی از کلمه بهترین استفاده می کنیم همه چیز نسبی به نظر می رسد. اصولا پسوند "ترین"، پسوند مقایسه کردن چند جسم، چند کالا، چند محصول، چند نفر و غیره است. وقتی شما می خواهید در بازار سرمایه ای معامله کنید که روزانه بیش از 7 تریلیون دلار گردش سرمایه وجود دارد و این امکان برای شما وجود دارد که با  پکیج آموزش فارکس، مراحل ورود به فارکس را با دقت و سرعت بیشتری سپری کرده و آماده شروع معامله کردن در این بازار شوید. البته که باید با نحوه ثبت نام در بازار فارکس آشنا باشید تا بتوانید از طریق یک کارگزاری معتبر معاملات خود را در بازارهای جهانی ثبت نام کنید.

 

آموزش ساده فارکس یا همان آموزش قدم به قدم فارکس می تواند شما را به بهترین نحو برای این بازار آماده کند. اما  در نظر داشته باشید که این شما هستید که باید انتخاب کنید چه روش آموزشی ای مناسب شماست.

روش های آموزشی گروه بورسا شامل کلاس ها، دوره ها و پکیج های مختلف می شود. و شما با توجه به اطلاعاتی که در مورد بازار فارکس دارید، می توانید دوره ها را برای خود انتخاب کنید.

پکیج ها

آموزش قدم به قدم فارکس

پکیج ها شامل چند دسته می شوند، پکیج سطح مقدماتی که شما را با محیط بازار آشنا می کند و به شما کمک می کند تا با یادگیری مفاهیم اولیه و نحوه کار با متاتریدر، بتوانید در این بازار به راحتی معامله کنید. پس از آموزش این مطالب، ابزارهای مختلفی مانند خطوط مقاومت، حمایت و روند داده می شود که بتوانید سطوح مهم بازار را پیدا کرده و سپس با 3 اندیکاتور کلیدی بازار فارکس یعنی میانگین حرکتی (مووینگ اوریج، بولینگربندز و ام ای سی دی (MACD) )  آشنا می شوید که آماده معامله کردن در بازار فارکس شوید. طبیعتا اگر بخواهید اصولی با این پکیج وارد بازار شوید ماهیانه بین 10%تا 15% سود خواهید کرد.

پکیج سطح متوسط ما شامل آشنایی با انواع تحلیل ها در بازارهای مالی می شود. سپس سراغ خطوط مهم بازار خواهید رفت و اهمیت هر خط و نحوه استفاده از آن را درک خواهید کرد. این بار وقتی در پکیج متوسط به سراغ اندیکاتورها می روید 10 اندیکاتور کاربردی بازار فارکس به شما آموزش داده خواهد شد. مدیریت سرمایه قسمت بعدی آموزشی در این پکیج هاست و شما می توانید با پیاده سازی اندیکاتورها، خطوط مهم بازار و مدیریت سرمایه به سود مناسبی در بازار فارکس برسید. این سود بین 15% تا 20% به صورت ماهیانه خواهد بود.

 

پکیج سطح پیشرفته بورسا به تحقیق کاملترین پکیج پیشرفته بازار است که شما را با روش پرایس اکشن آشنا می کند و شما می توانید به راحتی تمام کندل ها را معنی کنید. سپس به سراغ موج شماری خواهید رفت. روش امواج الیوت یکی از کاربردی ترین روش های معامله گری در بازار فارکس است. این روش معامله گری به صورت کلی به شما آموزش داده می شود. تحلیل فاندامنتال یا تحلیل بر اساس اتفاقات و اخبار قسمت بعدی این پکیج را تشکیل می دهد. در این قسمت تحلیل سایت فارکس فکتوری آموزش داده می شود. آخرین قسمت این پکیج به روانشناسی شخصی و بازار اختصاص پیدا کرده است. شما اشتباهاتی که معامله گران در بازار فارکس مرتکب می شوند و معامله هایشان با ضرر بسته می شود را خواهید دید و روش های جلوگیری از بروز آن اشتباهات برای شما گفته می شود.

به صورت کلی پکیج ها برای کسانی است که زمان کاری شان اجازه نمی دهد که در یک ساعت مشخص بخواهند در کلاس های آنلاین گروه بورسا حاضر شوند. کلاس های آنلاین بازار فارکس، معاملات هارمونیک، روش پرایس اکشن و امواج الیوت از کلاس های خصوصی آنلاین گروه بورسا است که با ظرفیت محدود برگزار می شود.

برای بررسی اخبار بازار فارکس و ارز دیجیتال به فارکس فکتوری فارسی سر بزنید.

65 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین
سمیه جوانمرد در 1400/5/23 23:33 نوشت: خیلی خوب و مفید توضیح دادید پکیجهاتون را دوست دارم در کلاسهای حضوری شما شرکت کنم
پاسخ

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link