1

تلفن همراه سولانا با نام SAGA به زودی وارد بازار می شود

ارسال توسط : Alireza عباسی در 1402/1/25 منتشر شده است

تلفن هوشمند طرفدار رمزنگاری Solana Labs با نام "Saga" در تاریخ 8 مه راه اندازی می شود و دستگاه های پیش خرید شده در مرحله ارسال هستند.

 


دستگاه موبایل سولانا ساگا


این دستگاه که از سیستم عامل اندروید استفاده می کند، یک قمار روی موبایل است که ارتباط ویژه ای با آینده صنعت ارزهای دیجیتال دارد. این حدود 10 ماه پس از آن اتفاق می افتد که سولانا برای اولین بار در مورد پتانسیل پراکنده یک تلفن همراه که می تواند به عنوان یک کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال نیز عمل کند، دست انداخت. در آن زمان، آزمایشگاه سولانا در حال بررسی امکاناتی بود که یک محصول از این نوع بر روی کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

بر اساس گزارش ها، Saga تا 1000$ هزینه دارد و بر اساس سخت افزار OSOM، یک شرکت گوشی های هوشمند واقع در منطقه خلیج ساخته شده است. این دستگاه دارای ظرفیت ذخیره سازی 512 گیگابایت با دو لنز دوربین پشتی همه کاره است. همچنین دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED و اسکنر اثر انگشت برای امنیت است. آخرین نسخه اندروید و سیستم عامل در Saga به نمایش گذاشته شده است.


از جمله ویژگی‌های متمایز دستگاه Saga می‌توان به «Solana Mobile Stack» (SMS) اشاره کرد که مجموعه‌ای از افزونه‌های ویژه است که سودمندی رمزارز را در سخت‌افزار و نرم‌افزار تلفن ادغام می‌کند. علاوه بر این، پیامک حاوی ویژگی‌های امنیتی ذاتی است که به تسهیل ارسال، دریافت، تجارت و ذخیره ارز دیجیتال در دستگاه کمک می‌کند.

Saga در برابر هک مقاوم است و از رقبای بازار متمایز است


عنصر ایمنی دستگاه Saga این است که در برابر هک مصون است تا بتوان اطلاعات محرمانه را در تلفن ذخیره کرد. این دستگاه حاوی یک "حفظه بذر" سفارشی است که در آن مالک می تواند کلیدهای خصوصی خود را برای دستیابی به این عنصر امنیتی ذخیره کند.

 

علاوه بر این، فروشگاه سفارشی «dApp» Saga فقط برنامه‌ها را فهرست می‌کند. بیش از 12 برنامه کاربردی در این فروشگاه وجود دارد که مربوط به تجارت ارزهای دیجیتال، ارتباطات بین کیف پول، موسیقی و کلکسیون های دیجیتال است. این برنامه ها قابل دانلود هستند و انتظار می رود بسیاری دیگر به زودی ارائه شوند.

این شرکت قبلاً متعهد شده است که "هزینه های استخراجی" را برای برنامه های فروشگاه dApp اعمال نکند. این اقدام Saga را از همتایان صنعتی مانند اپل و گوگل متمایز می کند که 30 درصد مالیات بر ویترین فروشگاه های مربوطه خود درخواست می کنند. قابل توجه، فروشگاه dApp دستگاه با Google Play اندروید متفاوت است.

با این نقطه عطف، سولانا تولیدکنندگان گوشی های غول پیکری مانند HTC و شرکت های کوچکتر مانند Sirin Labs را شکست می دهد، که در گذشته سعی کرده اند یک گوشی هوشمند رمزنگاری را توسعه دهند اما شکست خوردند.

Solana's Saga به طرز ماهرانه ای به دستگاهی دست یافته است که برای یک اکوسیستم واحد رمزنگاری ساخته شده و به بازار عرضه شده است. این اکوسیستم از ژوئن 2022 زمانی که یکی از بنیانگذاران سولانا، آناتولی یاکوونکو، ساگا را در رویدادی در نیویورک راه اندازی کرد، مورد توجه قرار گرفت، جایی که سم بنکمن-فرید سرفصل آن بود.

از آن زمان، جامعه SOL، از جمله توسعه دهندگان و معامله گران طرفدار آن، پس از شکست مکرر برخی از فناوری های اصلی اکوسیستم، در حالت دفاعی قرار گرفته اند.

 

فرصتی برای تنظیم مجدد روایت برای سولانا


با دوبرابر کردن تلفن همراه، شبکه می‌تواند روایت را برای بهتر شدن تغییر دهد، زیرا فرصتی برای قرار دادن ارزهای دیجیتال در جیب مردم ایجاد می‌کند، کاری که بقیه دنیای دیجیتال به انجام آن علاقه دارند.

همانطور که Solana Saga وارد بازار می شود، با کاربرانی که ارزهای دیجیتال و فناوری تلفن همراه دارند ملاقات می کند. این گوشی هوشمند نوآورانه به کاربران اجازه می دهد تا دارایی های دیجیتال خود را به صورت یکپارچه در زندگی روزمره خود ادغام کنند.

11853 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link