1

معاملات آزمایشی (دمو) در فارکس، راهی به سوی موفقیت

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1399/9/30 منتشر شده است

شما می‌توانید نزد معتبرترین بروکرهای فارکس یک حساب آزمایشی یا حساف دمو به صورت رایگان باز کنید. این حساب‌های "نمایشی"، دارای تمام قابلیت‌های حساب‌های "واقعی" هستند.

اما چرا این حساب‌ها رایگان هستند؟

به دلیل اینکه کارگزارها می‌خواهند شما با خصوصیات پلتفرم معاملاتی آنها آشنا شوید و بدون ریسک شروع به معامله کنید. بدین ترتیب به آنها علاقمند شده و بعدا پول واقعی به حساب آنها واریز خواهید نمود. حساب آزمایشی این امکان را فراهم می‌کند که مطالب بیشتری در مورد بازار فارکس بیاموزید و بدون هیچگونه ریسکی مهارت‌های معاملاتی خود را آزمایش کنید. حتما در نظر داشته باشید که بهترین بروکر فارکس در بازار ایران وجود ندارد و بروکرها در سطوح نزدیک به هم کار می کنند. برای شروع کار حتما در بروکر فارکس لایت فارکس، هات فارکس و فارکس تایم حساب دمو باز کنید.

بله، کاملا درست است، بدون هیچگونه ریسکی!

پیش از اینکه به گذاشتن پول واقعی در معاملات فکر کنید، باید به صورت آزمایشی معامله نمایید تا وقتیکه بتوانید یک سیستم قابل اطمینان سودآور توسعه دهید.

تکرار می‌کنیم: پیش از اینکه به گذاشتن پول واقعی در معاملات فکر کنید، باید به صورت آزمایشی معامله نمایید تا وقتیکه بتوانید یک سیستم قابل اطمینان سودآور توسعه دهید.

تعریف عبارت "پول خود را از دست ندهید"

حال دست خود را بر روی قلب خود قرار داده و این عبارت را تکرار کنید:

"من پیش از اینکه با پول واقعی معامله کنم، به صورت آزمایشی معامله خواهم کرد تا وقتیکه یک سیستم قابل اطمینان سودآور توسعه دهم."

 

معامله در بازار فارکس

حال با انگشت اشاره سر خود را لمس کرده و بگویید:

"من یک معامله‌گر باهوش و صبور فارکس هستم!"

تا زمانی که نتوانسته‌اید در یک حساب آزمایشی فارکس به صورت پایدار و سودآور معامله کنید، هرگز یک حساب معاملاتی واقعی باز نکنید.

اگر نمی‌توانید تا زمان سودآور شدن در حساب آزمایشی بازار فارکس صبر کنید، آنگاه شانسی وجود ندارد که بتوانید در حساب واقعی (زمانی که پول واقعی و احساسات نیز دخیل هستند) به سود دست یابید.

حداقل دو ماه به صورت آزمایشی معامله کنید و به این طریق توانسته‌اید حداقل به مدت دو ماه جلوی از دست رفتن کل پول خود را بگیرید. اگر نمی‌توانید دو ماه تحمل کنید، بهتر است پول خود را به یک موسسه خیریه یا به مادر خود (به نشانه اینکه هنوز مواظبش هستید) بدهید!

 

روی یک جفت ارز اصلی تمرکز کنید

وقتی که برای اولین بار در بازار فارکس شروع به معاملات آزمایشی می‌کنید، نظارت بر حرکات بیش از یک جفت ارز بسیار کار پیچیده‌ای می‌باشد. صرفا روی یکی از جفت ارزهای اصلی کار کنید چراکه آنها نقدشونده‌ترین هستند. این بدان معناست که معمولا دارای اسپردهای پایین‌تری بوده و احتمال کمتری دارد که لغزش قیمت داشته باشند. علاوه بر این، در ابتدا جهت تمرکز بر بهبود فرایندهای معاملاتی خود و ایجاد عادات خوب، به زمان احتیاج دارید. استراتژی فارکس شما می تواند بر اساس نوسانات یک جفت ارز به بلوغ برسد.

شما می‌توانید در معاملات ارز موفق باشید اما مانند تمام جنبه‌های دیگر زندگی، این امر نیاز به کار سخت، فداکاری، کمی شانس و مقدار زیادی صبر و قضاوت خوب دارد. پیش از شروع کار در بازار فارکس حتما در دوره آموزش فارکس گروه بورسا شرکت کنید و اگر در بازار بورس ایران فعالیت دارید می توانید دردوره آموزش بورس گروه بورسا ثبت نام کنید.

برای بررسی اخبار بازار فارکس و ارز دیجیتال به فارکس فکتوری فارسی سر بزنید.

81 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link