1

هزینه ثبت نام در بازار فارکس: سرمایه اولیه مناسب برای ورود

ارسال توسط : آرمان امیراحمدی در 1400/7/11 منتشر شده است

یکی از اولین سوال هایی که پیش از ورود به فارکس برای افراد پیش می آید این است که هزینه ثبت نام در بازار فارکس یا سرمایه مناسب برای ورود به فارکس چقدر است و آیا باید برای برداشتن اولین قدم در بازار فارکس هزینه ای پرداخت کنم. در این مقاله ما تلاش خواهیم کرد که نحوه ورود به بازار فارکس را برای شما به صورت جامع و کامل توضیح دهیم.

هزینه ثبت نام در فارکس

بسیاری از افراد بر این باورند که برای ورود به بازار فارکس باید هزینه ای پرداخت کنند. البته که این موضوع یک تفکر اشتباه است. هزینه ثبت نام در فارکس برای شما 0$ است و شما فقط نیاز دارید تا برای خودتان سرمایه گذاری کنید. البته که میزان سرمایه گذاری اولیه می تواند تعیین کننده خیلی از مسائل باشد. اگر شما با سرمایه اولیه بسیار کم وارد شوید باید محتاط تر عمل کنید چرا که امکان از دست رفتن سرمایه وجود دارد. بعضی افراد هستند که به محض از دست دادن سرمایه اولیه کم خود، دلزده شده و از بازار خارج می شوند.فراموش نکنید که شما باید انتظارات خود را مدیریت کنید. بازار فارکس هم مثل همه بازار های دیگر است. شما نمی توانید 20$ خود را در چند ماه به بیش از 20000$ کنید. همه چیز در این بازار قدم به قدم جلو می رود. بازار فارکس بازاری با 8 تریلیون دلار گردش سرمایه روزانه است که مسلما می تواند شما را به اهداف و آرزوهایتان برساند اما باید صبر داشته باشید. هزینه ثبت نام در فارکس شاید همان سرمایه گذاری روی آموزش باشد که اگر کیفیت خوبی داشته باشد معادل چند برابر آن به حساب شما بر می گردد. آموزش فارکس را به هیچوجه دست کم نگیرید.

هزیته ثبت نام در بازار فارکس

اولین قدم برای ورود به فارکس

اولین قدم برای ورود به فارکس چیست. حالا که متوجه شدید هزینه ثبت نام در فارکس آن چنان هم زیاد نیست. شما برای ورود به بازار فارکس نیاز دارید تا یک مسیر درست را طی کنید. قطعا انتخاب بروکر فارکس مهمترین قدم در زمان ورود به بازار فارکس است و برای یک تجربه خوب در بازار فارکس شما نیاز دارید تا این مرحله را درست طی کنید. بروکرها یا کارگزاری های زیادی در بازار ایران حضور دارند که با ویژگی ها متفاوت سعی دارند تا کاربران را جذب خودشان کنند. برخی از این کارگزاری ها به بازار وصل هستند و برخی هم فقط تلاش دارند تا پول شما را مال خودشان کنند و به هیچ وجه به بازار وصل نیستند. شما باید در انتخاب کارگزاری بسیار هوشمندانه عمل کنید. در کنار شما هستیم تا اولین قدم برای ورود به فارکس تبدیل به راحت ترین آن ها شود. لطفا توجه داشته باشید که برخی افراد برای مشاوره دادن برای انتخاب بروکر از شما هزینه ای دریافت می کنند. همانطور که در قسمت اول مقاله توضیح داده شد هزینه ثبت نام در فارکس 0 تومان است و شما نیاز ندارید تا هزینه ای پرداخت کنید. برای مقایسه بروکرها در بازار فارکس می توانید مقاله ثبت نام فارکس را مطالعه کنید.

اولین قدم برای ورود به فارکس

نحوه ثبت نام در فارکس

یکی از بهترین گزینه ها برای ثبت نام در فارکس، بروکر لایت فارکس است. در بروکر لایت فارکس شما می توانید به راحتی حساب های خود را با 50$ فعال کرده و معامله کردن را شروع کنید. برای معامله در این بازار می توانید از خدمات آموزشی رایگان بورسا هم استفاده کنید. این خدمات فقط مخصوص کسانی است که با ثبت نام در لایت فارکس می خواهند فعالیت خود را به عنوان یک معامله گر آغاز کنند. اگر می خواهید از خدمات پکیج VIP بورسا استفاده کنید حتما به چت زنده سایت پیام دهید. در انتهای این مقاله یک ویدئو آموزشی برای نحوه ثبت نام در فارکس قرار دارد که مربوط به ثبت نام در لایت فارکس است. همانطور که در قسمت های دیگر  این مقاله گفته شد چیزی به نام هزینه ثبت نام در فارکس وجود ندارد و شما می توانید به راحتی وارد بزرگترین بازار مالی دنیا شوید. در این بازار روزانه 8 تریلیون دلار گردش سرمایه وجود دارد و سوال اینجاست که چرا قسمتی از این سرمایه در حال گردش برای شما نشود. گروه بورسا با خدمات مشاوره رایگان، سیگنال های پرسود و آموزش رایگان مسیر درآمدزایی را برای شما هموار می کند. شما نیاز دارید تا در مرحله اول ثبت نام خود را تکمیل کنید و سپس با چت زنده سایت هماهنگی های لازم را برای دریافت آموزش رایگان و اضافه شدن به کانال VIP داشته باشید.

 

 

 

2919 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link