1

ثبت نام در لایت فارکس ،آلپاری یا بروکر فارکس تایم؟

ارسال توسط : آرمان امیراحمدی در 1400/7/11 منتشر شده است

این بسیار طبیعی هستش که شما وقتی بخواهید وارد بازار فارکس شوید بعد از آموزش فارکس به سراغ بهترین بروکرها بروید و سعی کنید تا بعد از انتخاب بروکر در یکی از این بروکر ها ثبت نام کنید. نام های زیادی در بازار وجود داره که می توانید از آن استفاده کنید و ما سعی داریم در مقاله های مختلف راجع به همه بروکرها صحبت کنیم. در این مقاله با سه بروکر با نام های لایت فارکس، آلپاری و فارکس تایم آشنا می شوید که بسیار پر آوازه اند و همه دوست دارن یک حسابی در این بروکرها باز کنند.

 

ثبت نام در لایت فارکس

به تحقیق برای افراد مشتاق ورود به بازار فارکس مطمئن ترین گزینه لایت فارکس محسوب می شود. معمولا اگر معامله گری در این بروکر معامله کرده باشد به سختی سراغ بروکر های دیگر می رود. واریز و برداشت آسان، سایت بسیار خوب، محیط کاربری جذاب از ویژگی های بارز این کارگزاری به شمار می روند. این بروکر یکی از قدیمی ترین بروکرهای بازار فارکس به بوده و سابقه فعالیت زیادی در بازار ایران دارد. این ویژگی ها می تواند خیال شما را برای ثبت نام در لایت فارکس راحت کند.

بروکر لایت فارکس هم حساب هایی دارد که مستقیم به بازار وصل هستند و هم حساب هایی که شما معامله را در بروکر ثبت می کنید و بروکر آن را در بازار ثبت می کند. البته تمام بروکرهایی که در بازار ایران فعالیت دارند این امکانات را دارند. در این بروکر حداقل واریز 50$ است و شما می توانید حساب خود را با این مبلغ فعال کنید. توجه داشته باشید که شما نیاز ندارید تا هر دفعه 50$ واریز کنید و این میزان فقط برای واریز اول است.

ثبت نام در لایت فارکس

حساب های کپی ترید این بروکر این امکان را به شما می دهد که بدون طی کردن فرآیند آموزش، حساب خود را به حساب معامله گران قوی وصل کنید و به درآمدزایی برسید. البته که باید پیش از سرمایه گذاری مشخصات حساب و عملکرد مدیر را زیر نظر گرفته و پس از آن، حساب معاملاتی خود را به حساب معاملاتی مدیر وصل کنید.

پشتیبانی سایت لایت فارکس در محیط کاربری وجود دارد و به سرعت جواب سوال های شما را به صورت شبانه روزی می دهد. این بروکر یکی از بهترین بروکر ها برای کسانی است که علاقه دارند از استراتژهای سوئینگ یا اسکلپ استفاده کنند. اگر می خواهید با خیال راحت در بازار فارکس به معامله بپردازید ثبت نام در لایت فارکس را کامل کنید.

 افتتاح حساب در لایت فارکس

ثبت نام در فارکس آلپاری

یکی از قدیمی ترین بروکر ها در بازار فارکس، بروکر آلپاری است. قدمت زیاد این بروکر در بازار های مالی آن را به یکی پر مراجعه ترین کارگزاری ها در کشورهایی مثل نیجریه، ایران و کشورهای شوروی سابق تبدیل کرده است. واریز و برداشت ریالی این بروکر به راحتی انجام می شود. البته باید گفت این بروکر در فضای مجازی مورد بیشترین انتقادات وارد شده و دلیل اصلی آن هم این است که بسیاری از کاربران می گویند که در معاملاتشان دستکاری می شود. اما باید بدانید که کیفیت این بروکر در بین بروکرهای فعال در بازار ایران اصلا بد نیست. اما اگر بخواهید این بروکر را با بروکر لایت فارکس مقایسه کنید طبیعتا ثبت نام در لایت فارکس می تواند انتخاب بهتری باشد.

روش های واریز و برداشت این بروکر توسط سایت تاپ چنج انجام می شود که در این زمینه یکی از صرافی های پر کار در بازار ایران است که توسط درگاه شاپرک واریز کاربرانشان را انجام می دهد. پس از نظر واریز و برداشت این دو بروکر تفاوت چندانی ندارند.

پلتفرم کاربری سایت فارکس در آلپاری کمی پیچیده تر از سایت لایت فارکس است و افراد مبتدی را سر در گم می کند. فعالیت این بروکر در ایران بسیار پر رنگ بوده و تیم پشتیبانی این بروکر کار خود را بسیار خوب انجام می دهد.

ورشکستی آلپاری مربوط به شعبه انگلیس است و شعبه روسیه این شرکت که با ایران کار می کند هیچگاه ورشکست نشده است.

ثبت نام در فارکس آلپاری

 

ثبت نام در فارکس تایم

بروکر فارکس تایم در اواخر سال 2012 فعالیتش پر رنگ شد. رئیس این بروکر آقای داشین است که اتفاقا رئیس بروکر آلپاری هم هست. در همان سال های اولیه آقای داشین به محض تاسیس بروکر فارکس تایم، تمام مشتری های آلپاری را به این بروکر انتقال داد و یکباره کاربران صبح از خواب پاشدند و دیدند متاتریدرشان از آلپاری به فارکس تایم تبدیل شده است. اعتراضات زیاد بود و دوباره مشتریان را به بروکر آلپاری انتقال دادند. این بروکر با تبلیغات فراوان توانست خودش را به عنوان یکی از برترین بروکر های دنیا تبدیل اثبات کند.

کاربران ایرانی زیادی وارد این بروکر شدند و به همین خاطر پشتیبانی این بروکر روز به روز قوی تر می شد. اما تغییر سیاست های آقای داشین بسیار زیاد بود. این فرد تصمیم گرفت در سال 2020 وارد بورس انگلیس شود و به همین خاطر فعالیت فارکس تایم باید قطع می شد چرا که ایران تحریم است و بروکرهای معتبر نمی توانند در ایران کار کنند. به همین خاطر ما شاهد این موضوع بودیم که دو سایت fxtm و آلپاری اینترنشنال در بازار ایران تعطیل شدند و تمام مشتری هایشان به بروکر آلپاری روسیه منتقل شد. بدترین ویژگی دو بروکر آلپاری و فارکس تایم عدم ثبات در مدیریت آن است.

ثبت نام در فارکس تایم

بروکر فارکس تایم هنوز خدمات خودش را برای ایرانیان خارج از خاک ایران که اقامت کشور دیگری را دارند قطع نکرده و شما می توانید از طرح های تشویقی فوق العاده این بروکر استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با پر آوازه ترین بروکر های بازار ایران آشنا کنیم. این انتخاب شماست که در هر بروکر که علاقه دارید فعال باشید و به معامله کردن بپردازید. در صورتی که علاقه مند هستید با بروکر های بیشتری آشنا شوید می توانید به مقاله ثبت نام فارکس سایت بورسا مراجعه کرده و پس از مشاهده وی ژگی های هر بروکر، انتخاب خود را نهایی کنید. برای ورود به این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید

ثبت نام فار کس

2918 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link