1

چگونه ارز دیجیتال رایگان دریافت کنیم | احسان سماواتیان

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1401/7/27 منتشر شده است

اهمیت دریافت ارز دیجیتال رایگان

دیگر تا کنون همه به این موضوع پی برده اند که ارزهای دیجیتال ارزشمند هستند. شاید در برخی از زمان ها شاهد ریزش قیمت این نوع از ارزها باشیم ولی همه مطمئن هستند که در بلند مدت بازار دوباره به رشد خودش ادامه خواهد داد. خیلی از افراد به دنبال آموزش ارز دیجیتال مبتدی هستند و می خواهند یادبگیرند چه راه های درآمدزایی در این بازار وجود دارد. ما در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صفر تا صد به شما یاد می دهیم که چگونه ارزهای خوب و بد را از هم جدا کنید اما قسمتی را هم به شما یاد می دهیم که بتوانید ارز دیجیتال رایگان تهیه کنید و در بلند مدت از آن استفاده کنید.

هر روز راه های جدیدی برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال وجود دارد که ما در آموزش سرمایه گذاری ارز دیجیتال آموزش هایش را به روز می کنیم. اما اگر دوست ندارید از این راه به پول برسید و به دنبال معامله گری یا ترید در بازار ارز دیجیتال هستید بهتر است به دنبال آموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد باشید که شامل آموزش پرایس اکشن از صفر هم می شود. اما در صورتی که به دنبال ارزهای دیجیتالی هستید که رایگان به دست آورید این مقاله برای شما نوشته شده است.

خرید ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات کار بیهوده ای است. بسیاری از صرافی ها و پلتفرم های ارزهای دیجیتال عالی به این منظور به وجود آمدند و قابل استفاده هستند. برخی از افراد دوست دارند که مسیر فنی تر را برای دستیابی به ارزهای دیجیتال انتخاب کنند.

البته که هر روش سرمایه گذاری که در بازار ارز دیجیتال انتخاب کنید با ریسک همراه است. به صورت کلی ارزش ارزهای دیجیتال می تواند با یک خبر زیرو رو شود و شما باید بتوانید تحلیل درستی از شرایط داشته باشید که البته ما در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صفر تا صد به شما آموزش داده ایم. اگر هم دوست دارید راه های تحلیل بنیادین و فاندامنتال را بدانید تا تحلیل های جامع تری را روی اخبار انجام دهید مقاله 10 ابزار تحلیل فاندامنتال در بازار ارز دیجیتال را از دست ندهید.

لینک مقاله 10 ابزار برای تحلیل فاندامنتال در بازار ارز دیجیتال

اهمیت دریافت ارز دیجیتال رایگان

ما اینجا هستیم تا در مورد روشی مطمئن برای به جیب زدن برخی از ارزهای دیجیتال بدون هزینه کردن به شما بگوییم.

بنابراین، بدون هیچ گونه انتظاری، با لیست کردن پلتفرم‌هایی که می توانید از طریق آن برای کسب ارز دیجیتال رایگان اقدام کنید، شروع می‌کنم. در نظر داشته باشید آموزش کسب ارزهای دیجیتال به صورت رایگان در آموزش ارز دیجیتال مبتدی ما قرار دارد. خیلی وقت ها شما نیاز نیست هزینه کنید و وارد بازار ارز دیجیتال شوید. حتی اگر بخواهید آموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد را یاد بگیرید و معامله گری را شروع کنید می توانید هزینه اش را از همین طریق به صورت رایگان به دست آورید.

کار با پلتفرم COINBASE

رمزارزهای زیادی برای خرید و فروش در این پلتفرم وجود دارد. در صرافی کوین‌بیس، می‌توانید با برخی از این پروژه‌های رمزنگاری آشنا شده و توکن های رایگان به دست آورید و این بدان معناست که شما یک مقاله را در این سایت مطالعه می کنید و به شکل رمزارز پاداش دریافت می کنید.

کار با پلتفرم COINBASE

این روش درآمدزایی به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است و در حالی که یاد می گیرید درآمد کسب کنید. این یک فرآیند بسیار شیرین است و کار زیادی برای انجام دادن ندارید. فقط کورس را پشت سر بگذارید و کسب درآمد کنید.

البته این روش بیشتر مناسب ایرانی هایی است که خارج از خاک ایران سکونت دارند چرا که کوین بیس به ایرانی هایی که در خاک ایران هستند و اقامت کشورهای دیگر را ندارند اجازه کار با پلتفرمش را نمی دهد. البته تلاش هایی توسط علاقه مندان به حوزه کریپتو انجام شده تا این محدودیت ها برداشته شود که تا کنون برای این موضوع به موفقیت شایان ذکری دست نیافتیم. البته ما در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صفر تا صد به شما می گوییم که چه صرافی هایی مناسب ایرانیان است و چه صرافی هایی به کاربران ایرانی ساکن ایران خدمات نمی دهد

کار با پلتفرم FREECASH

 پلتفرم  Freecash  با شرکت های تبلیغاتی و تحقیقاتی که به ازای انجام دستورالعمل های خاص به کاربرانشان پاداش می دهند شریک می شود. شما هم می توانید از طریق این سایت به پروژه های درآمدزا دست پیدا کنید و هدف مند تسک های مورد نظرشان را انجام دهید.

 

به طور مثال شما می توانید با توجه به تسک هایی که مرتبط با مکان است پرسشنامه ها را تکمیل کرده و ارزهای دیجیتال رایگان دریافت کنید. همچنین، شما می توانید کوین ها را به عنوان کارت هدیه دریافت کنید . در نظر داشته باشید که این پلتفرم جایزه هایش را به همراه طرح های تشویقی مختلف به کاربرانش اهدا می کند

برخی از ویژگی‌های دیگر عبارتند از:

  • پرداخت فوری Crypto از 0.10 دلار شروع می شود
  • دریافت پاداش با دوج کوین، بیت کوین، لایت کوین و موارد دیگر
  • بازی در پلتفرم و انجام تسک هایی که شما را به جایزه نزدیک می کنند.
  • کاربران به طور متوسط ​​بیش از 20.00$ در روز در Freecash درآمد دارند

به عنوان مثال، این یک نظرسنجی با مقدار پاداش ذکر شده در گوشه سمت راست بالا بود:

کار با پلتفرم FREECASH

ثبت نام بسیار ساده است. از حساب Google یا Steam خود استفاده کنید. علاوه بر این، برای شروع می توانید از طریق ایمیل ثبت نام کنید.

توجه داشته باشید که هر 1000 سکه Freecash معادل 1$ است.

در حالی که برداشت‌های منظم 5 تا 10 دقیقه طول می‌کشد، پرداخت PayPal معمولاً 24 ساعت طول می‌کشد. می توانید از Freecash روی دسکتاپ یا گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

آنها یک بخش سؤالات متداول مفید دارند که خواندن آن را قبل از ثبت نام توصیه می کنم. ما در آموزش سرمایه گذاری ارز دیجیتال هم بارها گفته ایم که شما باید همه جوانب سرمایه گذاری را در نظر داشته باشید و سپس برای آن اقدام کنید. فرض کنید وقتی آموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد را می بینید دیگر برای معامله یا ترید روی تمام ارزها تسلط دارید اما آیا همه ارزها مناسب نوسان گیری هستند. بی شک جواب نه است و ما این موضوع را در آموزش هایمان توضیح داده ایم.

کار با پلتفرم CoinMarketCap

سایت کوین مارکت کپ هم یک برنامه یادگیری و کسب درآمد مشابه برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال دارد. همانطور که در آموزش سرمایه گذاری ارز دیجیتال هم گفته ایم، این سایت یک سایت مرجع برای علاقه مندان به حوزه ارزهای دیجیتال است.

کار با پلتفرم CoinMarketCap

 

اما یک قدم از Coinbase جلوتر است زیرا آزمون هایی برای تأیید دانش شما دارد. علاوه بر این، این فقط در مورد صلاحیت نیست. برای کسب رایگان رمزنگاری باید یک امتیاز کامل 100٪ کسب کنید. علاوه بر این، ممکن است وظایف خاصی مرتبط با دوره شما وجود داشته باشد که نیاز دارید آن را انجام دهید. البته که سایت کوین مارکت کپ هم یکسری از محدودیت ها برای کشورها خاص دارد.

به خاطر داشته باشید که این برنامه بر اساس این است که هرکس زودتر شرکت کند جایزه دریافت می کند است. بنابراین، کاندیداها فقط تا زمانی که مقدار توزیع از پیش تعیین شده به پایان برسد، توکن ها را دریافت خواهند کرد.

کار با پلتفرم Coin Hunt World

این دیگر دیدن یک دوره و کسب درآمدد نیست. این پلتفرم که نامش! Coin Hunt World است مثل بازی Pokemon-go  است که برای اندروید و iOS موجود است. بر اساس موقعیت جغرافیایی خود، برای جمع‌آوری کلیدها، باز کردن جعبه‌ها، دوست‌یابی و موارد دیگر قدم می‌زنید.

Coin Hunt Word  به شما کمک می کند تا مقادیر کمی بیت کوین و اتریوم را به صورت رایگان را به صورت رایگان به دست آورید.

Coin Hunt Worlds  توسط گروهی که پشت پروژه صرافی معروف ارزهای دیجیتال، Bittrex  قرار دارند ساخته شده است. و می توانید افرادی را در Reddit پیدا کنید که در مورد کسب درآمد 50 تا 100$ در هفته از آن صحبت می کنند.صرافی بیترکس یکی از قدیمی ترین صرافی ها در حوزه ارزهای دیجیتال بوده و شما می توانید از آن برای نوسان گیری استفاده کنید و به نوعی حساب های آزمایشی بسازید تا استراتژی های آموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد را پیاده سازی کنید.

این سایت چه محدودیت هایی دارد؟

اگر خارج از آمریکا، کانادا، بریتانیا و السالوادور باشید، نمی توانید کسب درآمد کنید. قابل ذکر است که فیلیپین به زودی در لیست قرار می گیرد. بقیه باید منتظر بمانند تا کشورشان اضافه شود.

کار با پلتفرم Crypto PopCoin

کریپتو پاپ کوین یک بازی دیگر برای کسب ارز دیجیتال رایگان است: اتریوم و پاپ کوین.

 گیم پلی بازی ساده است. شما باید سکه ها را گروه بندی کنید و سپس روی آنها ضربه بزنید.

کار با پلتفرم POPCOIN

ایده این است که تا پایان هر مرحله تا جایی که می توانید سکه بزنید. و بر اساس سکه‌هایی که در هر مرحله ظاهر می‌کنید، پاداش به آن اضافه شده می شود.

هر امتیاز بازی 1 پاپ کوین برای شما به ارمغان می آورد.

 

در حالی که برای کسب اتریوم به یک حساب Coinbase نیاز دارید، هر آدرس کیف پول ERC-20 برای کسب درآمد PopCoin  کفایت می کند. برای شروع،  از Metamask  که یک کیف پول سازگار با ERC-20 است می توانید به صورت رایگان استفاده کنید.

 

کار با پلتفرم Brave Rewards

Brave Rewards  ساده ترین راه برای به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان است. فقط از مرورگر وب Brave استفاده کنید که Brave Rewards روشن است.

کار با پلتفرم Brave Rewards

می‌توانید بدون انجام کار خاصی مانند گذراندن دوره یا بازی، از پاداش‌ها برای اضافه کردن (BAT)  استفاده کنید.

در اصل، Brave  آن را برای حمایت از تولید کنندگان محتوایی که دوستشان داریم آغاز به کار کرد. شما فقط می توانید از مشاهده وب سایت ها به درآمد برسید. اما اکنون، می‌توانید با تأیید کیف پول Brave خود، آن جوایز را نیز دریافت کنید.

کار با پلتفرم Brave Rewards

قابل ذکر است که شما 70 درصد از درآمد تبلیغاتی خود را دریافت می کنید. اگرچه مقدار خالص ممکن است قابل توجه نباشد، اما به مزایای استفاده از یک مرورگر عالی که به حریم خصوصی احترام می گذارد و نامش Brave است می‌افزاید.

علاوه بر این، این تبلیغات هدفمند نیست. تبلیغات الهام گرفته از هیستوری خود را نخواهید دید. و می‌توانید تناوب را از پنج آگهی/ساعت پیش‌فرض تغییر دهید.

کار با پلتفرم lunr

LunrCrush پلتفرمی است که تمام گفتگوهای رمزنگاری را از کل اینترنت دریافت کرده و به شما هدیه می دهد. تمام صحبت هایی که در مورد هر ارز دیجیتال دریافت می شود را جمع‌آوری کرده تا هیچ چیز مهمی را از قلم نندازید و Lunr رمز ارزی است که می‌توانید با مشارکت در LunrCrush به‌طور رایگان کسب کنید.

کار با پلتفرم lunr

برای هر فعالیت امتیازهایی وجود دارد: ثبت نام در حساب کاربری، اتصال به توییتر، ارجاعات، هر دقیقه ای که در LunrCrush صرف می کنید و غیره.

 

در حالی که فعالیت فردی شما به شما کمک می کند رمز ارز رایگان کسب کنید، به سایر شرکت کنندگان نیز بستگی دارد زیرا پلتفرم مجموعه ای از 65000 Lunr را هر روز توزیع می کند. بنابراین شما بر اساس سهم خود از تعاملات در برابر تمام فعالیت های همه کاربران دریافت می کنید.

در نهایت، می‌توان Lunr به‌دست‌آمده را به حساب LunrCrush مربوطه انتقال داد و آن را به یک کیف پول رمزنگاری مرتبط منتقل کرد. برای جزئیات بیشتر می توانید نحوه عملکرد Lunr را بررسی کنید.

کار با پلتفرم Presearch

Presearch از جستجوی خصوصی به دست آمد. این یک موتور جستجوی مبتنی بر جامعه ای است که از فناوری بلاک چین استفاده می کند. این اساساً به این معنی است که توسط گره‌هایی اجرا می‌شود که توسط کاربران Presearch اداره می‌شوند.

برای شروع می توانید از Presearch دیدن کنید و عبارت مورد نظرتان را برای سرچ کردن وارد کنید.

کار با پلتفرم Presearch

اما شما باید حساب خود را برای جمع آوری توکن های PRE ایجاد کنید. علاوه بر این، پسوند مرورگر Presearch به شما امکان می دهد از Presearch مستقیماً از نوار آدرس استفاده کنید.

پس از جمع آوری 1000 توکن PRE که می توانید حساب خود را بررسی کرده و برداشت خود را انجام دهید

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم راه های درآمدزایی در بازار ارز دیجیتال را به شما آموزش دهیم. شاید آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صفر تا صد به شما این امکان را بدهد که بتوانید روی رمزارزهای کلیدی معامله کنید اما همیشه یک راهی باید برای شروع کار در یک بازار باشد که هزینه زیادی را روی دوش شما نگذارد.

بنابراین، این گردآوری ما در مورد چگونگی کسب رمزنگاری رایگان بود. همه چیز برای همه وجود دارد: زبان آموزان، گیمرها یا حرفه ای ها.

شخصاً، من احساس می‌کنم اگر وقت آزادتان کم است، از سایت هایی که در این مقاله راجع به آن صحبت شد بهره بگیرید. همچنین باید مجموعه ما را در مورد نحوه ایمن سازی کیف پول ارز دیجیتال خود بررسی کنید. شما در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صفر تا صد یاد میگیرید که راه های متفاوتی برای کسب درآمد در بازار ارز دیجیتال وجود دارد پس وقتی می خواهید وارد دوره آموزش سرمایه گذاری ارز دیجیتال شوید منتظر چیزهای هیجان انگیز باشید.

لینک دانلود فایل PDF مقاله دریافت رایگان ارزهای دیجیتال

 

7406 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link