1

در بحبوحه تزلزل نرخ های فدرال رزرو،طلا نتوانست به روند خود ادامه دهد

ارسال توسط : Alireza عباسی 14 روز پیش منتشر شده است

قیمت طلا (XAU/USD) برخی از فروشندگان را در نزدیکی منطقه 2,326 دلار در روز پنجشنبه جذب می کند و در حال حاضر، به نظر می رسد که جهش روز گذشته را ازکف چهار هفته اخیر متوقف کرده است. سیگنال تندروانه فدرال رزرو  در روز چهارشنبه که می‌گوید می‌خواهد اطمینان بیشتری به دست آورد که تورم قبل از کاهش نرخ‌ها به کاهش خود ادامه می‌دهد، باعث افزایش بازده اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا می‌شود و به‌عنوان بادی برای شاخص دلار آمریکا عمل می‌کند. جدای از این،سنتیمنت مثبت در اطراف بازارهای سهام عامل دیگری است که تقاضا برای فلز گرانبهای امن را تضعیف می کند.

در همین حال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست، چشم انداز هر گونه افزایش بیشتر نرخ بهره را با وجود تورم چسبنده رد کرد. این امر، همراه با شکست‌های مکرر اخیر در یافتن پذیرش کمتر از 2300 دلار، ممکن است معامله‌گران را از شرط‌بندی نزولی تهاجمی باز دارد و از قیمت بدون بازده طلا حمایت می‌کند. معامله گران اکنون به دنبال یک محرک اقتصادی در روز پنجشنبه دربازه معاملاتی نیویورک هستند، اگرچه تمرکز بر شاخص حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا (NFP) که روز جمعه قرار می گیرد، باقی خواهد ماند.

دیلی دایجست محرک های بازار: قیمت طلا در بحبوحه روایت فدرال رزرو برای نرخ های بهره بالاتر و طولانی تر کاهش می یابد.
جروم پاول، رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه هشدار داد که نرخ های بهره برای مدت طولانی تری بالا باقی خواهند ماند و کاهش تورم در ماه های اخیر کاهش یافته و به عنوان یک باد مخالف برای قیمت طلا عمل می کند.
بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا بخشی از کاهش روز قبل پس از FOMC را معکوس کرد و به احیای تقاضا برای دلار کمک کرد و به محدود کردن روند صعودی فلز زرد بدون بازده کمک کرد.
در همین حال، پس از اینکه پاول سیگنال داد که حرکت بعدی فدرال رزرو همچنان احتمالاً کاهش نرخ بهره است، احساس ریسک جهانی تقویت شد، که این امر باعث تضعیف منطقه امن XAU/USD می شود.
این امر، همراه با کاهش تنش‌های ژئوپلیتیکی، نشان می‌دهد که روند  نزولی است، اگرچه عدم فروش، احتیاط را برای معامله‌گران نزولی تضمین می‌کند.
سرمایه‌گذاران همچنین ممکن است ترجیح دهند پیش از انتشار جزئیات استخدام ماهانه آمریکا که به طور عمومی به عنوان گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) شناخته می‌شود، به حاشیه بروند.
در همین حال، سند اقتصادی پنج‌شنبه آمریکا - شامل کاهش مشاغل چالش‌برانگیز، ادعاهای معمول اولیه هفتگی بی‌کاری، و داده‌های تراز تجاری - برای انگیزه معاملاتی کوتاه‌مدت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

تحلیل تکنیکال طلا
سناریوی مورد انتظار
قیمت طلا دیروز با مثبت شدن واضح به پایان رسید و سطح 2325.90 دلار را آزمایش کرد که مقاومتی کلیدی در برابر قیمت ایجاد می کند. پایداری خود را در زیر خود حفظ کرد، همراه با رسیدن تصادفی به مناطق بیش اشباع خرید، در حالی که سطح میانگین متحرک 50 روزه مقاومت ذکر شده را برآورده می کند تا استحکام بیشتری به آن بیافزاید.
بنابراین، این عوامل ما را ترغیب می‌کنند تا در بازه معاملاتی بعدی، در انتظار بازدید از 2260.60 دلار به عنوان هدف اصلی بعدی، پیشنهاد از سرگیری روند نزولی را ارائه دهیم، با توجه به اینکه عبور از سطح 2325.90 دلار، ریزش مورد انتظار را متوقف کرده و قیمت را به سمت تلاش برای بازیابی روند اصلی صعودی سوق می‌دهد. 
محدوده معاملاتی مورد انتظار بین سطح حمایت 2290.00 دلار و سطح مقاومت در 2335.00 دلار می باشد.

پیش بینی روند: نزولی

17480 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link