1

اکوسیستم اتریوم درآمد قابل توجهی را در سه ماهه اول می بیند

ارسال توسط : رضا محمدی 46 روز پیش منتشر شده است

قیمت اتریوم (ETH) در روز دوشنبه به دلیل اینکه عرضه ارز آن به پایین ترین حد خود پس از رشد ورودی ETH ETF های جهانی رسید 1 درصد ریزش کرد. در همین حال، صادرکنندگان قصد دارند اتریوم را به عنوان «فروشگاه نهایی اپلیکیشن» به بازار عرضه کنند.

وضعیت روزانه اتریوم: عرضه کم مبادله، جریان ETF بالا، «فروشگاه برنامه نهایی»
اتریوم در چند روز گذشته با وجود کاهش اخیر قیمت، چندین شاهکار شگفت‌انگیز ثبت کرده است. در اینجا جدیدترین محرک های بازار ETH آمده است:

طبق داده‌های Glassnode، تنها 10.5 درصد از کل عرضه ETH تا 8 ژوئن در صرافی‌ها باقی مانده است. همراه با کاهش عرضه صرافی، داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که دارندگان بزرگ ETH (آدرس‌هایی با بیش از 10K ETH) جریان خالص ورودی 267K را ثبت کرده‌اند. ETH در روز پنجشنبه، بالاترین انباشت روزانه از مارس. این نشان می دهد که سرمایه گذاران به طور بالقوه به دلیل انتظار ETF های نقطه ای ETH به طور فزاینده ای صعودی می شوند.

تحقیقات اخیر Bitwise نشان داد که پروتکل‌های رمزنگاری بر روی اتریوم درآمد بیشتری نسبت به Robinhood، Reddit، Yelp و Etsy در سه ماهه اول 2024 ایجاد کردند.

ETF های جهانی اتریوم شاهد حدود 69 میلیون دلار ورودی بودند که بالاترین میزان ورودی از ماه مارس است. جریان ورودی در سراسر ETH ETFs احتمالا به افزایش ادامه خواهد داد و سرمایه گذاران انتظار دارند که ETH ETF های نقطه ای در هفته های آینده تجارت خود را در آمریکا آغاز کنند.

جریان‌های ورودی بالا به دنبال پیش‌بینی‌های Jag Kooner، رئیس مشتقات Bitfinex است، مبنی بر اینکه ETF‌های نقطه‌ای اتریوم می‌توانند حدود 10 تا 20 درصد از جریان‌های مشاهده شده در ETF‌های بیت کوین نقطه‌ای را جذب کنند.
او پیش‌بینی‌های خود را حول جریان‌های تاریخی مشاهده شده در ETF‌های طلا پس از راه‌اندازی آن‌ها در سال 2004 و اینکه چگونه راه را برای جریان‌های بعدی در راه‌اندازی ETF نقره‌ای در سال 2006 هموار کرد. 
در همین حال، مدیران ناشران مختلف، از جمله Van Eck، 21Shares و Franklin Templeton، در جلسه اخیر پانل با مدیریت اریک بالچوناس، در مورد تقاضای بالقوه برای ETF های اتریوم بحث کردند. به گفته بالچوناس، مدیران قصد دارند آن را (اتریوم) به عنوان یک «تولید کننده سهام فناوری»، «فروشگاه اپلیکیشن نهایی» قرار دهند، که سطح بسیار متفاوتی نسبت به BTC دارد.

تحلیل تکنیکال طلا اتریوم: اتریوم برای مشاهده یک معکوس صعودی بالقوه
پس از آنکه داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا (NFP) در روز جمعه نشانه‌هایی از هرگونه شکست احتمالی بالاتر از سطح مقاومت 3900 دلار را کاهش داد، اتریوم روز دوشنبه در محدوده 3661 دلار معامله می‌شود. اخبار NFP به طور خلاصه ETH را قبل از بهبودی جزئی به زیر سطح حمایت 3618 دلار ارسال کرد. انحلال‌های اتریوم 9.47 میلیون دلار است که اکثریت آن از انحلال‌های طولانی به ارزش 6.99 میلیون دلار است.

نمودار 4 ساعته ETH/USDT

بر اساس داده‌های Laevitas.ch، حق بیمه آتی ETH از حدود 15 درصد به 13 درصد در روز دوشنبه ریزش کرد -کف سطح آن از زمان واکنش SEC نسبت به ETH ETF‌های نقطه‌ای - نشان دهنده کاهش علاقه سرمایه‌گذاران است. حق بیمه آتی در شرایط خنثی بازار بین 5 تا 10 درصد باقی می ماند.

 

ETH Open Interest (OI) نیز از 16.97 میلیارد دلار در 6 ژوئن به 16.37 میلیارد دلار در روز دوشنبه ریزش کرد که 600 میلیون دلار کاهش داشت. با این حال، با توجه به کاهش سریع‌تر قیمت‌ها نسبت به OI، سرمایه‌گذاران ممکن است همچنان از بازگشت صعودی مطمئن باشند، که نشان می‌دهد این حرکت نزولی می‌تواند موقتی باشد.

در نتیجه، ETH احتمالاً یک حرکت افقی که کمی به سمت یک حرکت رو به بالا متمایل است، حفظ خواهد کرد.  سطح مقاومت 3900 دلاری سطح قیمتی کلیدی برای ETH است که قبل از هر شکست قابل توجهی باید بر آن غلبه کرد. حرکت مداوم به زیر سطح حمایت 3618 دلار، روند صعودی را باطل می کند.

 

 

17879 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link