1

چطور ارز دیجیتال بخریم؟| احسان سماواتیان

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1401/4/4 منتشر شده است

ریزش های اخیر بازار ارز دیجیتال خبر خوبی برای افرادی است که  تا کنون ورودی به این بازار نداشته و تا مدتی حسرت می خوردند که از بازار جا مانده اند. بسیاری از افراد، این فکر را می کردند که من از دوستان خود جا مانده ام و آن ها با گذراندن بهترین آموزش ارز دیجیتال توانسته اند به سود خوبی در کوتاه مدت برسند. اما خبر خوب اینجاست که دقیقا همین حالا فرصت بسیار خوبی برای یادگیری ارز دیجیتال  و ورود به بازار است. بازار نزولی ارز دیجیتال به زودی به پایان خود نزدیک می شود و شما می توانید در پایین ترین قیمت ها، بهترین سرمایه گذاری ها را انجام دهید. برای نوسان گیری در این بازار، شما نیاز دارید تا اموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد را یاد بگیرید. البته که در مجموعه آموزشی بورسا، این آموزش شامل آموزش پرایس اکشن از صفر هم می شود. پرایس اکشن کامل ترین روش تحلیلی بازار ارز دیجیتال است و می تواند سود شما در این بازار را افزایش دهد.

شاید برای شما این سوال پیش آمده که چطور ارز دیجیتال بخریم؟

سوال بسیار ساده است اما ابعاد مختلفی دارد. وقتی یکی از من می پرسد که چطور ارز دیجیتال بخرم می گویم برای چه هدفی قصد داری بخری؟ دوست داری سرمایه گذاری بلند مدت کنی یا کوتاه مدت؟ قصد داری در صرافی های ایرانی سرمایه گذاری کنی یا خارجی؟ چه درصد از سرمایه خودت را می خواهی وارد بازار کنی؟ چه انتظاری از سود دهی در بازار ارز دیجیتال داری؟ چقدر می توانی برای خرید و فروش در بازار ارز دیجیتال زمان بگذاری. در این مقاله به این سوال ها جواب می دهیم و شما با ذهنیت بهتری می توانید برای ورود به بازار آماده شوید. گروه بورسا هم شما را تنها نمی گذارد. شما با استفاده از بهترین آموزش ارز دیجیتال و پشتیبانی همیشگی می توانید در مسیر سودآوری قرار بگیرید.

 

سرمایه گذاری بلند مدت یا کوتاه مدت؟

اولین کار مدیریت انتظارات است. یکی از دوستانم 2 سال پیش به سراغم آمد و گفت قصد دارم در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنم. همین سوال را از او پرسیدم و گفت بلند مدت. اما جالب اینجا بود که با هر بالا رفتن بازار خوشحال بود و هر وقت پایین می آمد تمام زندگی برایش تیره و تار میشد. این فکر در سر او بود که من باید در کوتاه مدت و بلند مدت سود کنم و هر وقت که دلم بخواهد برداشت می کنم. این یک طرز تفکر اشتباه است و ما بارها در اموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد هم گفته ایم که وقتی به قصد سرمایه گذاری بلند مدت می آیی دیگر درگیر ترید کردن نشو. اگر هم میخواهی سودهای مقطعی در کوتاه مدت بروی می توانی انرژی ات را روی یاد گیری معامله گری یا ترید کردن بگذاری. پس همین حالا و قبل ازینکه به سراغ پرسش دوم برویم به این سوال پاسخ دهید که قصد شما از درگیر کردن سرمایه، سرمایه گذاری کوتاه مدت است یا بلند مدت؟ به اصطلاح به معامله گری Trading و به سرمایه گذاری Investment گفته می شود. پس نیاز دارید تا همین جا تصمیم بگیرید که سرمایه گذار یا همان Investor هستید یا معامله گر یا همان Trader .

چطور ارز دیجیتال بخریم؟

سرمایه گذاری در صرافی های ایرانی یا خارجی؟

جبر جغرافیایی با جواب دادن به این سوال معنی پیدا می کند. صرافی های ایرانی تنوع زیادی برای رمزارزها ندارند اما انتخاب صرافی امن خارجی هم کار آسانی برای افرادی که آموزش کافی ندیده اند نیست. اما راه حل های مطمئنی برای شما وجود دارد. اگر قصد شما سرمایه گذاری بلند مدت روی رمزارزهای معتبر است که می توانید در سایت نوبیتکس ثبت نام کرده و سرمایه خود را در کیف پول های این صرافی ایرانی بکذارید. سرعت واریز و برداشت و امنیت این صرافی بسیار بالاست و به هیچ وجه برای شما دردسر ساز نخواهد شد. اما اگر بخواهید روی ارزهای متفاوت معامله کنید که برای اول کار به شما اصلا توصیه نمی کنم می توانید به سراغ صرافی کوکوین بروید. وقتی وارد یک بازار مالی می شوید نیاز به تمرکز دارید. اگر بخواهید روی چندین رمزارز نوسان گیری کنید یعنی باید هر لحظه اخبار این رمزارزها  و نمودارشان پیش رویتان باشد. این مطالب به صورت کامل در بهترین آموزش ارز دیجیتال که در سایت بورسا تدریس می شود گفته شده است که وابسته به میزان سرمایه و هدف سرمایه گذاری تان یک رمزارز را انتخاب کنید که پیشنهاد ما بیت کوین است و معاملاتتان را با توجه به اخبار و تحلیل تکنیکال پیاده سازی کنید. بهترین روش تحلیل تکنیکال هم پرایس اکشن است که می توانید در بخش اموزش پرایس اکشن از صفر به آن دسترسی داشته باشید.

چند درصد از سرمایه خودت را می خواهی وارد بازار ارز دیجیتال کنی؟

این سوال را خیلی جدی بگیرید. دودمان افراد بخاطر جواب اشتباه به این سوال بر باد می رود. من با سرمایه گذاران زیادی سروکله زده ام و شنوای خنده های خوشحالی و گریه های ناشی از حسرت از دست رفتن سرمایه زیادی بوده ام. موج صعودی بازار در مقاطع مختلف شروع می شود و برخی از افراد برای اینکه مثل گذشته از بازار جا نمانند تمام سرمایه خود را درگیر می کنند، سود می کنند و خوشحال می شوند. کافی است به آن ها بگویی که قرار نیست بازار مالی همیشه روند صعودی داشته باشد و سرمایه اصلی ات را خارج کن تا اگر بازار برگشت حسرت نخوری اما کمتر گوشی شنوای این موضوع است. شمایی که این مقاله را می خوانید ممکن است در دلتان بگویید که چقدر این افراد بی ملاحظه گی می کنند. اما اجازه دهید یک نکته را برای شما بگویم. وقتی شما خودتان وارد گود می شوید وضعیت کاملا متفاوت است. در اموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد به صورت کامل توضیح داده ایم که حتی در یک معامله هم نباید بیشتر از 2% از سرمایه خودتان را درگیر معامله کنید. وقتی وارد معامله می شوید احساسات هم درگیر می شوند و شما به صورت کامل به یک شخص دیگری تبدیل می شود. وقتی سود می کنید دوست دارید بیشتر معامله کنید تا سودهای بیشتری کسب کنید. وقتی ضرر می کنید دوست دارید بیشتر معامله کنید تا ضرر های خود را جبران کنید. سرمایه گذاری به صورت تئوری با عملی تفاوت بسیاری دارد. پس این صحبت من را خواهشا جدی بگیرید. با قسمتی از سرمایه خود وارد بازار شوید که خوابیده است و با آن کار نمی کنید. با قسمتی از سرمایه خود که قرار است خرج زندگی تان را بدهد وارد این بازار نشوید.

چه انتظاری از سود دهی در این بازار داری؟

هیچ کس بدهکار شما نیست. شاید فکر کنید که در بازار فارکس و ارز دیجیتال همه بدهکار شما هستند. اینطور نیست و قرار نیست شما درآمد ثابتی داشته باشید. بعضی روزها بازار ارز دیجیتال تحلیل پذیر است و بعضی وقت ها این پول هوشمند است که بازار را جابجا می کند. یک حجم زیادی از پول وارد بازار می شود و بازار را به سمت بالا هل می دهد و بعضی وقت ها هم یک حجم سنگینی از پول از بازار خارج می شود و بازار با ریزش سنگین روبرو می شود. برای اینکه بدانید چه زمانی این اتفاق بیفتد حتما به سراغ اموزش پرایس اکشن از صفر بورسا بروید. در این قسمت از آموزش ها ما روی جریان های پول تمرکز می کنیم تا بتوانید زودتر از معامله گران خرد عکس العمل نشان دهید. سرمایه گذاری و معامله کردن در بازار ارز دیجیتال می تواند با دیدن آموزش کافی کم ریسک شود پس اولین سرمایه گذاری تان را روی دانش خود کنید. آموزشی آموزش خوب است که پشتیبانی قوی داشته باشد. پشتیبانی خوب یعنی با حوصله جواب تمام سوالات شما داده شود. در بهترین اموزش ارز دیجیتال بورسا می توانید از این گونه آموزش ها استفاده کنید. در این آموزش ها مطالب با سرعت بروزرسانی می شود چرا که بازار ارز دیجیتال ماهیتش این گونه بوده که هر هفته مفاهیم جدیدی به آن اضافه می شود

چقدر می توانی برای خرید و فروش در بازار ارز دیجیتال زمان بگذاری؟

اگر سوال های بالا را در دلتان جواب داده باشید به یک سوال بسیار مهم می رسیم که چقدر می توانید برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال وقت بگذارید. در صورتی که قصد دارید تجربه خوبی از سرمایه گذاری داشته باشید همیشه نیاز دارید تا به دنبال ارزهای مناسب باشید. سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال اینطور نیست که از یک جایی بشنوید که فلان کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام گفته می توانید روی ارز دیجیتال خاص سرمایه تان را چند ماه بخوابانید.کسی مسئولیت بابت این پیشنهادات قبول نمی کند. شما می توانید حرف های افراد مختلف را بشنوید و خودتان هم تحقیق کنید. در نهایت کنترل سرمایه تان باید در دستان خودتان باشد و نباید در این بازار سرمایه تان را در اختیار افراد دیگر قرار دهید. اما مسئله اینجاست که سرمایه گذارای در این بازار اصلا آسان نیست و چه برای معامله گری و چه برای نوسان گیری باید وقت بگذارید. متناسب با وقتی که برای مطالعه و یادگیری می کنید می توانید به سراغ گزینه های امن برای سرمایه گذاری بروید.

چگونه اولین واریز ارز دیجیتال را انجام دهید؟

ابتدا وارد لینک ثبت نام نوبیتکس شوید و  ثبت نام خود را در این سایت کامل کنید. با احراز هویت، شما قادر خواهید بود روزانه واریز و برداشت خود را انجام دهید.

در ادامه از طریق درگاه بانکی ، خرید رمز ارزها را انجام دهید. واریز شما در دو مرحله انجام می شود. ابتدا وارد قسمت کیف پول ها می شوید و کیف پول ریالی خود را شارژ می کنید. در نظر برای دفعه اول از شما خواسته می شود که شماره شبا و شماره کارت خود را وارد کنید تا نوبیتکس آن را تایید کند. این کار به منزله این انجام می شود که با کارت ها و کیف پول های دزدی، واریز و برداشت انجام نشود. چرا که خسارت به عهده سایت صراف که نوبیتکس باشد می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید به پشتیبانی آنلاین سایت بورسا یا نوبیتکس مراجعه کرده و سوال خود را بپرسید. در قدم بعدی به قسمت بازارهای اصلی می روید و ارز دیجیتال مورد نظرتان را خریداری می کنید.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال حتی به قصد سرمایه گذاری بلند مدت نیاز به بهترین آموزش ارز دیجیتال دارد و شما نمی توانید روی سرمایه ای که با جان و دل به دست آوردید قمار کنید. حتی برای نوسان گیری در این بازار نیاز به اموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد نیاز دارید. پس بخاطر آسان بودن باز و بسته کردن معاملات گمان نکنید که کار آسانی انجام می دهید و نیاز دارید که وقت بگذارید و به چشم یک حرفه به آن نگاه کنید. در صورتی که می خواهید به صورت حرفه ای نوسان گیری خود را در این بازار ادامه دهید هم می توانید از اموزش پرایس اکشن از صفر استفاده کنید.

 

برای دانلود مقاله کافی است اینجا کلیک کنید

 

6542 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link