1

آشنایی با کاردانو، هوشمند ترین و سودآورترین ارز دیجیتال قرن

ارسال توسط : احسان سماواتیان در 1399/12/27 منتشر شده است

رمز ارز کاردانو چیست؟

رمز ارز کاردانو اولین ارز دیجیتالی است که سیستم بلاک چین آن توسط سازمان های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. سازمانهایی که اهداف  سودآوری مالی ندارد و از آکادمی های آموزشی و دانشمندان تشکیل شده اند، این ارز دیجیتال را منتشر کرده اند. دانشگاه ادینبورگ و دانشکده تکنولوژی توکیو از سردمداران انتشار این ارز دیجیتال هستند.محل اجرایی تشکیلاتی که این ارز دیجیتال را منتشر کرده، سوئیس است. پروتکل های این ارز دیجیتال توسط موسسان و شرکت های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. رمز ارز کاردانو از گروه نسل سوم ارزهای دیجیتال است و قراردادهای هوشمندانه این ارز دیجیتال، تمام مشکلات موجود بیتکوین و اثریوم را حل کرده است.برنامه نویس این ارز دیجیتال همان برنامه نویس اثریوم و بیت شیرز است.زمانی که او پیشنهاد داد که از اثریوم در پروژه هایی که هدف آن خدمت به جامعه باشد استفاده شود رد شد، او از تیم برنامه نویسی خارج شد. او فکر می کرد که ساختار بلاک چین ارزهای دیجیتال باید دچار تغییر شود. در ابتدای انتشار این سکه و اعلام عرضه اولیه رمز ارز کاردانو، 62 میلیون دلار جذب سرمایه وجود داشت. نام ارز دیجیتال رمز ارز کاردانو، آدا است که از اسم آدا لاولیس، ریاضی دان قرن 10 برداشته شده است. او اولین برنامه نویس کامپیوتر و دختر شاعر بزرگ قرن، لرد بیرون بود. این اتفاق (انتشار رمز ارز کاردانو) در 29 سپتامبر سال 2017 افتاد.

آشنایی با کاردانو

رمز ارز کاردانو چگونه کار می کند؟

شبکه رمز ارز کاردانو شامل دو لایه است. لایه اول (CSL) است که به تراکنش های ADA سروسامان می دهد. همانطور که قبل تر گفته شده، ADA نام ارز دیجیتال رمز ارز کاردانوست. این لایه برای ثبت قراردادهاس هوشمند است. ساختار طبقه بندی شده رمز ارز کاردانو امکان استفاده این ارز دیجیتال به عنوان وجه انتقال را ممکن کرده است. انعطاف این ارز دیجیتال کارایی آن را در استفاده برای سیستم های قدیمی و جدید مالی بی مثال کرده و به همین خاطر این ارز دیجیتال را هوشمند ترین ارز دیجیتال دنیا می نامند.قلب رمز ارز کاردانو یوروبوس است. یوروبوس نام الگورتیمی است که برای استخراح این ارز دیجیتال به کار می رود. پروتکل رمز ارز کاردانو بسیار جذاب بوده و انرژی و زمان مصرفی برای تولید این سکه را پایین آورده است.

یوروبوس

مهر تایید الگورینم است. نودهای ارتباطی که بیشترین بازدهی را برای انتقال و شکل گیری بلاک ها در سیستم بلاکچین دارند. الگوریتم یوروبوس متفاوت است.

از دید گسترده، همانطور که اطلاعاتی است که در سیستم بلاکچین در حال جابجایی است. اما نکته مثبت این شبکه، جدا کردن زمان به صورت فیزیکی است. برای هر زمان جای خالی در بلاک ها وجود دارد. این جای خالی دقیقا مثل شیفت کاری می ماند. در رمز ارز کاردانو زمان فشرده شده و به همین خاطر، این ارز دیجیتال، به سرعت استخراج می شود. وقتی یک بلاک در شبکه بلاکچین این ارز دیجیتال شکل گرفته و کامل می شود، سریع بلاک بعدی ایجاد می شود. تمام تراکنش ها به سمت سرشاخه این نودهای ارتباطی فرستاده می شود. این سرشاخه ها اطلاعات را ثبت و مهر و موم می کنند.

سرمایه گذاری

اینکه رئیس تیمی که الگوریتم های اثریوم را تعریف کرده، روی این پروژه کار می کند، اعتبار این سکه را بالاتر برده است. رمز ارز کاردانو نه از نسل اول ارزهای دیجیتال مثل بیتکوین است، نه عضوی از نسل دوم مثل اثریوم، که قراردادهای هوشمند را می نویسند. رمز ارز کاردانو خود، نسل سوم ارزهای دیجیتال هست.

 

شما تنها دو قدم تا ورود به دنیای ارز دیجیتال فاصله دارید ( برای ورود روی لینک های زیر کلیک کنید):

1. آموزش ارز دیجیتال

2. دنبال کردن اخبار از فارکس فکتوری فارسی

186 1
پرسش و پاسخ
Captcha

پرسش‌های پیشین

لیست بروکرهای پیشنهادی

نام بروکز لوگو مجوزها حداقل واریزی اسپرد /کمیسیون سواپ فری حداکثر لوریج واریز و برداشت پلتفرم پشتیبانی فارسی دسترسی
آمارکتس FSASVG , FINACOM 100$ متوسط
دارد
3000:1 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
لایت فارکس (لایت فایننس) CYSEC, Marshall Islands $50 نسبتا بالا
دارد
1:500 دارد MT4, MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
ویندزور ARDFM RK, FINACOM $50 خوب
دارد
1:500 دارد MT4
دارد
link link link
کپیتال اکستند ARDFM RK, FINACOM $100 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
ارانته ندارد 50$ عالی
دارد
1:500 دارد MT4,MT5
دارد
link link link
پی سی ام بروکر CYSEC, Marshall Islands $50 مناسب
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link
دلتا اف ایکس FSASVG , FINACOM $1 متوسط
دارد
1:1000 دارد MT4
دارد
link link link